Je mag van mij aannemen dat de manier waarop met mij is omgegaan niet menselijk is geweest (moet je echt aannemen).quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Draai het eens om. Wat vind jij de meest correcte manier om je huidige baan op te zeggen? Er sneaky tussenuit knijpen valt daar toch hopelijk niet onder?
Als je jezelf hier gaat tegenspreken, krijg je geen goed advies.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:12 schreef deDeurwaarder het volgende:
[..]
Je mag van mij aannemen dat de manier waarop met mij is omgegaan niet menselijk is geweest (moet je echt aannemen).
Ik sluip er niet sneaky tussenuit, ik neem namelijk netjes ontslag. Ik wil alleen weten of ik er beter aandoe om mij weer beter te melden en op mijn tanden bijten en de laatste paar dagen uitzitten. De andere keuze is dat ik na mijn ontslag ziek blijf en niet meer kom
Een burn-out lost zich niet op door een andere werk-omgeving. Een burn-out is fysieke en emotionele uitputting. Dus hoe zit dit dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik ken iemand die precies hetelfde heeft gedaan, burn-out en zeer ontevreden over zijn werk.
Ik zit al maanden thuis en ben onder goede behandeling en ben alweer begonnen met reintegreren...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een burn-out lost zich niet op door een andere werk-omgeving. Een burn-out is fysieke en emotionele uitputting. Dus hoe zit dit dan?
Hartelijk dank voor uw reactiequote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik ken iemand die precies hetelfde heeft gedaan, burn-out en zeer ontevreden over zijn werk. Hij heeft gesolliciteerd naar en functie elders en werd aangenomen. Toen hij wist dat hij niet meer naar zijn werk in Delft terug hoefde, was hij al veel beter. Daar nam hij ziek en wel ontslag; je baas mag je niet tijdens (of vanwege) ziekte ontslaan, maar je mag zelf wel ontslag nemen, ook al ben je ziek.
Hij is voor en andere universiteit in een heel andere plaats gaan werken, en verhuisd naar die plaats.
Hij heeft zich bij zijn oude werkgever nooit beter gemeld. Maar daar had hij dan ook niets meer mee te maken, en hij heeft er nooit problemen mee gehad.
En het UWV is al helemaal nergens in het plaatje voorgekomen. Die hebben er ook niets mee te maken en als ze dat wel zouden hebben, komen ze door krakkemikkige organisatie en haperende ICT pas over 10 jaar achter deze feiten. En wat dan nog? Als je geen geld van ze krijgt, hebben ze niets over je te zeggen.
Nee de burn-out is niet direct over, maar dat andere werk beviel zoveel beter, dat hij daar verder hersteld is. Hij zat ook al maanden thuis, het idee terug te moeten hield hem ziek.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een burn-out lost zich niet op door een andere werk-omgeving. Een burn-out is fysieke en emotionele uitputting. Dus hoe zit dit dan?
Wat fijn. Iemand die het begrijpt. Wordt soms echt moe van dat irritante betweterige gedoe hier op Fokquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nee de burn-out is niet direct over, maar dat andere werk beviel zoveel beter, dat hij daar verder hersteld is. Hij zat ook al maanden thuis, het idee terug te moeten hield hem ziek.
Nou, echt herstellen doe je volgens mij niet in een nieuwe werkomgeving.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nee de burn-out is niet direct over, maar dat andere werk beviel zoveel beter, dat hij daar verder hersteld is.
Daar kan ik wel inkomen ja.quote:Hij zat ook al maanden thuis, het idee terug te moeten hield hem ziek.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:35 schreef Maax het volgende:
[..]
Als jij ontslag neemt en aan de nieuwe werkgever niet doorgeeft dat je eigenlijk nog in de ziektewet zit, dan ben je misschien verwijtbaar werkeloos.
Je verzwijgt immers belangrijke feiten aan je nieuwe werkgever.
Nou bedankt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:22 schreef deDeurwaarder het volgende:
[..]
Wat fijn. Iemand die het begrijpt. Wordt soms echt moe van dat irritante betweterige gedoe hier op Fok
Stel, stel dat binnen korte tijd nadat hij begonnen is blijkt dat hij werken nog niet aankan. Dan heeft ie een probleem lijkt me.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:28 schreef starla het volgende:
5) TS begint met nieuwe baan en hoeft helemaal NIET te zeggen dat hij ziek is geweest als ze er niet naar vragen.
Waar ik mij aan irriteer is dat mijn situatie in twijfel wordt getrokkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou bedankt.
Je kunt er beter nu achter komen dat je financieel in de problemen kunt komen door een verkeerde aanpak dan als het je overkomt. Dacht ik zo. Dan moet je dit maar even aanhoren.
Weet je, het gaat hier om de juridische kant. En om te bepalen wat juridisch juist is, zijn enkel de feiten nodig.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:41 schreef deDeurwaarder het volgende:
[..]
Waar ik mij aan irriteer is dat mijn situatie in twijfel wordt getrokken
No shit, je geeft 0,0 uitleg over een zeer discutabele situatie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:41 schreef deDeurwaarder het volgende:
[..]
Dan staat ie weer op straat ja. Maar zo doorgaan is voor TS blijkbaar ook geen optie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Stel, stel dat binnen korte tijd nadat hij begonnen is blijkt dat hij werken nog niet aankan. Dan heeft ie een probleem lijkt me.
Niet door iedereen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:41 schreef deDeurwaarder het volgende:
[..]
Jup dit dusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:37 schreef Yreal het volgende:
Ik ben ziek maar kan bij een andere baas wel werken
Goed topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |