Kbv0kzcs42 en kbv0kzdf97 alsjeblieft!quote:Op zondag 23 november 2014 15:12 schreef RoW_0 het volgende:
Iemand nog één over toevallig? Kan wel wat discount gebruiken![]()
Tweede gebruikt, erg bedankt!quote:Op zondag 23 november 2014 15:17 schreef Lizan het volgende:
[..]
Kbv0kzcs42 en kbv0kzdf97 alsjeblieft!
Mag ik de 1e gebruiken?quote:Op zondag 23 november 2014 15:17 schreef Lizan het volgende:
[..]
Kbv0kzcs42 en kbv0kzdf97 alsjeblieft!
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:29 schreef m4urit5 het volgende:
Is er toevallig nog iemand hier die een bax-shop kortingscode over heeft? Zou erg fijn zijn! Ik post de code die ik krijg hier dan weer terug, dan kunnen we een chain starten.
Om deze post dan toch ook nog (heel laat) te beantwoorden:quote:Op donderdag 27 november 2014 21:30 schreef Lizan het volgende:
[..]
als die ondertussen niet door een lurker is gebruikt, ga je gang!
Thanks voor het migreren van de topics Mark, wist niet dat er nog een was. Zoals gezegd, als er nog iemand is die mij met een code blij kan maken zou dat fijn zijn, ik post direct de code die ik krijg hier weer terug!quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:16 schreef tailfox het volgende:
Iedereen die 10 procent korting wilt.
Dit zijn de voorwaarden.
Actievoorwaarden
met kortingscode BAXSHOP10 heeft u recht op 10% korting bij Bax-shop.nl
de kortingscode is enkel geldig op bestellingen geplaatst op zaterdag 21 februari 2015 en/of zondag 22 februari 2015
uitgesloten van korting zijn Bax-shop cadeaubonnen en producten van Fender en Apple
de kortingscode werkt niet in combinatie met cadeaubonnen en/of andere kortingscodes
Succes voor mensen die iets willen bestellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |