Nice.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Deze keer niet echt volgens mij. Maar laatst was Brennan Heart.
Dat betekend nog niet dat het goed hoeft te zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit. Haten op de genre die op dit moment het snelst groter wordt.
Ja,quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:19 schreef BBQSausage het volgende:
Fijn dat ONZ-SC altijd zo eensgezind is.
Wikipedia.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat het goed hoeft te zijn.
En bron?
nl.wikipedia.org in de bronvermelding van je proefschrift en klaar is kees.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:20 schreef BBQSausage het volgende:
Ik dacht vroeger ook altijd dat Hitler een neger was, omdat het op Wikipedia stond.
Wat voor toevoeging wil je?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:22 schreef Monopoly het volgende:
Is hier nog een mod? Ik wil een toevoeging voor de OP
Deze moet tijdelijk boven de header komen. Puur om iedereen weer waarde te laten hechten aan onze Verlosser.quote:
Komt voor elkaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze moet tijdelijk boven de header komen. Puur om iedereen weer waarde te laten hechten aan onze Verlosser.
[ afbeelding ]
Moest ik tijdens het maken van verslagen wel ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
nl.wikipedia.org in de bronvermelding van je proefschrift en klaar is kees.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2014 15:24:20 ]
Wat slechtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moest ik tijdens het maken van verslagen wel ja.Ik moest wekelijks tijdens m'n lessen Engels een verslagje tikken over een onderwerp, in het Engels. Informatie mocht je dan van internet halen, dus ik altijd gewoon Wiki artikelen herschrijven / vertalen.
Bronvermelding: http://nl.wikipedia.org/wiki/London_Eye etc.
Meestal is haten op iets wat tijdelijk gehypt wordt wel verstandig. Al is een heel muziekgenre over één kam scheren sowieso wel bijzonder doelloosquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit. Haten op de genre die op dit moment het snelst groter wordt.
Momentje, ik kan ook wel iets regelenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze moet tijdelijk boven de header komen. Puur om iedereen weer waarde te laten hechten aan onze Verlosser.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]UnoxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hema![]()
Is goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verander de img tag even met [ IMG=500 ]
Done.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Iron maiden is gewoon kutquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zegt degene die haat op iron maiden
Pagina is wel 600 breed.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had voor muziek eens een verslag precies van het internet gekopieerd, over Guus Meeuwis. Niets veranderd, en ik kreeg een 7quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, wel altijd hoge cijfers mee gescoord.Wat ook niet heel moeilijk was.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik had voor muziek eens een verslag precies van het internet gekopieerd, over Guus Meeuwis. Niets veranderd, en ik kreeg een 7
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:39 schreef d4v1d het volgende:
Nieuwe header gefixt.
Mijn photoshop skills
nee gewoon neequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die live versie bij rock in rio 2001
Doe maarquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je doorgaat met dit recalcitrante gedrag stuur ik WP op je af hoor.
Ik kom wel met mijn goonsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WP, Ro-ald vraagt om een corrigerende tik.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:39 schreef d4v1d het volgende:
Nieuwe header gefixt.
Mijn photoshop skills
Conclusie: Iron maiden is kut.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:08 schreef Sardu het volgende:
Hoogstaande discussies over muziek hier.
Vanavond dit.quote:
Ticketswap proberen? Daar kan je redelijk betrouwbaar en voor geen al te achterlijke prijs een kaartje overnemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:20 schreef Studeur het volgende:
godverdomme kaartjes voor loudness uitverkocht.
wil ik weer eens naar een goed feest, nu dit
haha op ticketswap zijn er pas 9 verkocht en er zijn 800 zoekenden..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ticketswap proberen? Daar kan je redelijk betrouwbaar en voor geen al te achterlijke prijs een kaartje overnemen.
Tevens: Stu!
Ah, dan geef ik je inderdaad niet veel kans.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
haha op ticketswap zijn er pas 9 verkocht en er zijn 800 zoekenden..
zunne grote vuurbal jongequote:
Oh, sorry.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat ik altijd zin in BBQ'en heb als ik jou naam zie.. en spareribs etc..
Doe maar in Kneus2014quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Zal we leven een namechange aanvragen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:46 schreef BBQ. het volgende:
Zo, nou, namechange is gelukt hoor. Ben wel m'n abo kwijt.
Ik dacht jij wel van worsten hielt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
Worstjes houd ik juist niet van dus maakt het niet beter
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:46 schreef BBQ. het volgende:
HAHAHA ALLE BRABANDERS ZIJN GAY XDquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik dacht jij wel van worsten hielt.
Ik houd ook niet van worstjes. Snap dan ook niet waarom ik die naam heb.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
Worstjes houd ik juist niet van dus maakt het niet beter
Wat is deze.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:50 schreef BBQ. het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van worstjes. Snap dan ook niet waarom ik die naam heb.
Huuuuuquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:46 schreef BBQ. het volgende:
Wist ik wel, maar ik zag ineens geen Sausage.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
wat dacht je van een 2e account
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wist ik wel, maar ik zag ineens geen Sausage.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
Nee, hoopte gewoon dat je friettent ging zeggen
quote:
Alsof die chicks naakt komen rennenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit zou grappiger zijn als die 69 pounds zou zijn verloren xd xd
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ro-ald: http://www.tvgids.nl/Chantal_logeert_bij_Humberto/artikel/68359/
Dat moet ik vaker kijken want vind het wel leuk, heb alleen weinig mijn tv aanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:07 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga vanavond RTL Latenight kijken want dan is 50 Cent te gast.
Is best een leuke talkshow, maar dat komt denk ik door Humberto Tan echt een baas.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat moet ik vaker kijken want vind het wel leuk, heb alleen weinig mijn tv aan
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als zij nou achter de ramen stond haha
Elke dag.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
hoe vaak per maand zou je gaan?
per dag*quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
hoe vaak per maand zou je gaan?
RIP Ro-ald, 8 maanden in de cel voor het overvallen van tankstations om geld te krijgen om chantal te batsenquote:
Chantalquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
RIP Ro-ald, 8 maanden in de cel voor het overvallen van tankstations om geld te krijgen om chantal te batsen
Herkenbaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
Stiekem keek ik Holland's got talent alleen om Chantal te zien.
Ik kijk niet naar haar wenkbrauwenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Maar ze moet echt wat aan der wenkbrauwen doendie zijn verschrikkelijk.
Waar dan naar want der borsten zie je ook niet echt, zijn altijd oged ingepakt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar haar wenkbrauwen
Ik heb daar nooit echt opgelet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar dan naar want der borsten zie je ook niet echt, zijn altijd oged ingepakt.
En ik kan gewoon die wenkbrauwen niet niet-zien..vind haar een mooi gezicht hebben maarja het is gewoon irritant dat der wenkbrauwen zo irritant zijn..
Is ook een beetje een tik van mij. Net als Penny van TBBT van die rare Uri Geller gebogen lepel vorm wenkbrauwen heeftquote:
Sowieso houd ik er niet van als vrouwen van die getekende wenkbrauwen bahquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is ook een beetje een tik van mij. Net als Penny van TBBT van die rare Uri Geller gebogen lepel vorm wenkbrauwen heeft![]()
Maar vrouwen met goeie wenkbrauwen though.. als je dan ook nog mooie ogen hebt, major turn on.
Dat is ook wel erg ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso houd ik er niet van als vrouwen van die getekende wenkbrauwen bah
Vies manquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik eet een blikje tonijnmoot leeg omdat ik niks anders te eten kan vinden
Nicequote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb ik nog in de vriezer voor in het weekend.
Ik hoop het ook, eet bij mijn ouders op donderdag maar ik heb niet gevraagd wat we eten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:35 schreef BBQ. het volgende:
[..]
Ik ook.Wordt sowieso pasta vanavond.
Wel waarheidquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
That what i thought toen ik de eerste keer deed beffen
Mengen met mayo en even in de oven.quote:
Ja er zit mayo op, maar de tonijn is niet goed uitgelekt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mengen met mayo en even in de oven.
Dan wacht ik nog even met het eten, schatje.quote:
Mutti klopt net op de trap. Etenstijd dusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even met het eten, schatje.
Jullie sluiten je moeder op onder de trap?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mutti klopt net op de trap. Etenstijd dus
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jullie sluiten je moeder op onder de trap?![]()
Die van mij mag nog gewoon in de keuken komen.
Ondertussen bij DrNick thuis.quote:
2 uurtjes ofzoquote:
quote:
Mja I knowquote:
quote:
Uh 8 uurquote:
quote:
Ik ben een week vrijquote:
Wat, waaromquote:
Tentamenweek hierquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben een week vrij
Hoe is het hier?
Ja ik had net tentamen. Nu voorbijquote:
Hij dacht bij mijn andere naam telkens aan BBQ'en, maar ik kwam er iets later pas achter dat dit niet veel hielp. Vooral ook omdat Geo toch al niet van worstjes hield.quote:
Niet al weekend hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:32 schreef BBQ. het volgende:
[..]
Prima, prima. Bijna weekend.En daar?
Mooi mooi. Ja, het begint al aardig op te schieten. Goed goed, had een rustige dag vandaag. Geen werk, helaas. Morgen weer een dagquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:32 schreef BBQ. het volgende:
[..]
Prima, prima. Bijna weekend.En daar?
Preciesquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:33 schreef Casaa het volgende:
[..]
Mooi mooi. Ja, het begint al aardig op te schieten. Goed goed, had een rustige dag vandaag. Geen werk, helaas. Morgen weer een dag.
Dat is beter ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:34 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier te lang aan.
Niks... Maar mooi is anders.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:34 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier te lang aan.
BBQ worstjes zijn lekkahquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:26 schreef BBQ. het volgende:
[..]
Hij dacht bij mijn andere naam telkens aan BBQ'en, maar ik kwam er iets later pas achter dat dit niet veel hielp. Vooral ook omdat Geo toch al niet van worstjes hield.
Oh, da's wel balen ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:46 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ben ZZP'er (), had geen werk voor vandaag. Morgen misschien meer geluk, even rond bellen.
Heul niet! Ik wil een lijn.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Snap ik dat wilt iedereen een streepje tussen zijn naam.
quote:
quote:
Sup negertsquote:
3 dagen op FOK en je gebruikt al hoinquote:
Zometeen naar een optreden.quote:
Is stiekem een oldbie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
3 dagen op FOK en je gebruikt al hoin
Nah, trapkast in de keukenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jullie sluiten je moeder op onder de trap?![]()
Die van mij mag nog gewoon in de keuken komen.
Stuur Danny een mailtje.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:11 schreef BBQ. het volgende:
Meh, aboloos FOK!ken valt toch vies tegen.
okquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:00 schreef Ro-ald het volgende:
Lucille Werner heeft wel dikke tetten
't gaat hard he.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
3 dagen op FOK en je gebruikt al hoin
Ik ben super blij dat de week bijna om isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:58 schreef BBQ. het volgende:
[..]
Ik ben redelijk blank hoor.
Maar verder ben ik blij dat de week er bijna op zit. En jij?
Hoe wat waarquote:
Ssst!quote:
Wiequote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:02 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben super blij dat de week bijna om isAls er vandaag een filmpje op dumpert word gezet van een boze chickie die hem compleet flipt en een fles multivit leegkiept over een auto midden in een file, dat was yours truly
...
quote:
Lolwhut?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:02 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
't gaat hard he.
[..]
Ik ben super blij dat de week bijna om isAls er vandaag een filmpje op dumpert word gezet van een boze chickie die hem compleet flipt en een fles multivit leegkiept over een auto midden in een file, dat was yours truly
...
[..]
Hoe wat waar!?
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh.quote:
Lekker.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kippenbouten met puree en boontjes
Ik bepaal natuurlijk niet waar de bands spelen die ik graag live wil zien.quote:
Ja zo'n fadsig plorkenwijf dat me van de weg af wilde ketsen, ze raakte me! ik toeteren, doet alsof ze mij niet hoortquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja zo'n fadsig plorkenwijf dat me van de weg af wilde ketsen, ze raakte me! ik toeteren, doet alsof ze mij niet hoort... Haalt vervolgens zo haar schouders op van wat moet je nou
. waarop ik mijn raampje opengooide en luidkeels vloekend mijn fles drinken over/in haar auto leegkiepte
Ja I know ik heb een probleem.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja zo'n fadsig plorkenwijf dat me van de weg af wilde ketsen, ze raakte me! ik toeteren, doet alsof ze mij niet hoort... Haalt vervolgens zo haar schouders op van wat moet je nou
. waarop ik mijn raampje opengooide en luidkeels vloekend mijn fles drinken over/in haar auto leegkiepte
Ja I know ik heb een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |