SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
![]()
270 clubs, 60 fut, 10 seasonsquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Misschien toch maar ook eens wat clubs gaan spelen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Even wat Rafael's ingeslagen voor die nieuwe cup. Enige snelle en goedkope RB. En baat het niet, dan schaadt het amper
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sagna rechtsbackquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog verbeterpunten?
[ afbeelding ]![]()
Marchisio en Sokratis-Pispoolquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:45 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Heb je ook ...fbi ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:51 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
laat maar komen die cup![]()
El Shaarawy lmquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:45 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]![]()
nee, te graag en te veel andere opties.quote:
wel NASA, goede handel hoor
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
toch jammer dat je watchlist nog maar 30 items kan hebben
#FreeTrapz![]()
Sagna rechtsback!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:53 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dit gaat hem worden
en meer coins voor Bale![]()
Wie is er in godsnaam ex ajacied in mn team?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie je wilt, maar nu zitten er teveel (ex) ajacieden in je teamFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
RancuNeusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie je wilt, maar nu zitten er teveel (ex) ajacieden in je teamNAC Breda
Rèsbaarge![]()
De rechtsback, vandaar Sagnaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:07 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wie is er in godsnaam ex ajacied in mn team?![]()
Ajacied7 zijn schrijfstijl waait over naar Facebook.quote:Hoe kan je nog in je hoofd halen om hierop NEGATIEF te reageren? Serieus zijn jullie niet menselijk ofso? Doe even normaal dit is wat we willen, liefde en respect, en krijgt iemand het? Wordt het em niet gegunt, WEES BLIJ VOOR HEM jij hebt een dak boven je hoofd en een vader en moeder die voor je zorgt hij? Niks.![]()
Oja, zat al in mn hoofd bij Sokratis en Piszeckquote:
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Piszeck is een baas, denk ik. Ik roll momenteel met Debuchy (i crie everytim)quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:09 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Oja, zat al in mn hoofd bij Sokratis en Piszeck![]()
heb gerolled met janmaat, then you cry a lotquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Piszeck is een baas, denk ik. Ik roll momenteel met Debuchy (i crie everytim)
#FreeTrapz![]()
Wat komt er voor nieuwe cup dan?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
11 players ciity unitedquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat komt er voor nieuwe cup dan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Team met spelers van City en United.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat komt er voor nieuwe cup dan?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een kutcup weerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het één sluit het ander ook niet uit. Best origineel, vet kut.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het best een beetje origineel van EA.![]()
Ineens zie je dit op FB staan:
DILEMMA! Je bouwt aan je eigen FIFA15 Ultimate Team en de plek die nog in te vullen is, is die van linker centrale verdediger. Ga je voor de peperdure Benatia of de ervaring van Terry? Of toch voor een ander?
Want Benatia is echt heel duur natuurlijk.
En de reactieshttps://www.facebook.com/voetbalzone/posts/855365537830334
[ Bericht 31% gewijzigd door DarkSonic2 op 30-10-2014 15:25:06 ]![]()
Ben jij dyslectisch misschien?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
nee gewoon lindgren.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben jij dyslectisch misschien?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dyslindgren missquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb zojuist ook beide mijn teams het raam uitgemieterd. Wat zal ik nou is maken...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:22 schreef rolls-reus het volgende:
Alle golds ragesellenspeelt echt zwaar kut
![]()
![]()
Je huiswerk voor Nederlands.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:23 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Heb zojuist ook beide mijn teams het raam uitgemieterd. Wat zal ik nou is maken...hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |