quote:
Essquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:27 schreef essnhills het volgende:
En of het Halloween is. M'n huisbaas zit hier vanaf 8 uur vanmorgen al in ons eetkamertje te wachten op de monteur die daar onze verwarming gaat fixen.
Echt, om je dood te schrikken
Beerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ess
ik heb sinds gisteren weer verwarming
maar jullie gebruiken die kamer wel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beer![]()
![]()
![]()
De verwarming in dat kamertje doet het al jaren niet, en jaren geleden ook al eens om gevraagd om te laten maken, maar dat wilde meneer toen niet want dat kamertje werd officieel niet door ons gehuurd. En nu mailde hij maandag ineens dat hij vandaag wordt gemaakt
Ja, als eetkamertje en opslagruimte voor keuken en schoonmaakspullen waar we in de keuken geen ruimte voor hebben. Dus in de winter aten we daar nooit zo vaakquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar jullie gebruiken die kamer wel?
ik had vanaf maandag een verwarming en warm water.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, als eetkamertje en opslagruimte voor keuken en schoonmaakspullen waar we in de keuken geen ruimte voor hebben. Dus in de winter aten we daar nooit zo vaak
Warm water lijkt me wel onhandig met douchen etc. andersquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had vanaf maandag een verwarming en warm water.
weinig last van gehad aangezien ik nauwelijks thuis ben geweest
Ja hoho, ik ben niet voor niets een koukleumquote:
nee, in de sporthalquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Warm water lijkt me wel onhandig met douchen etc. andersOf heb je dat maar even bij mama gedaan?
Hai Barquote:
Ohja, dat kan ook natuurlijkquote:
is nog steeds van de huurbaasquote:
Dat zal best, maar hij is iig weer wegquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zal best, maar hij is iig weer weg![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:09 schreef Cat22 het volgende:
Tuin ontbladerd.Overmorgen zie je er vast niks meer van
Nu nog vlaai halen, monsterafwas (), tas pakken en off to Beekbergen
![]()
Nadat de katten diner hebben gehad en voldoende kroel
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:09 schreef Cat22 het volgende:
Tuin ontbladerd.Overmorgen zie je er vast niks meer van
Nu nog vlaai halen, monsterafwas (), tas pakken en off to Beekbergen
![]()
Nadat de katten diner hebben gehad en voldoende kroel
| Forum Opties | |