Probleem is wel dat uit begrip onevenredige acceptatie voortkomt. Dat is zelfs de basis van dit hele probleem.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:
Nee, maar yasmin heeft natuurlijk gewoon gelijk. Het is van belang dat we een maatschappij creeeren waarin we mensen vooral niet proberen te begrijpen.
Begrijpen - begrip.......quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Probleem is wel dat uit begrip onevenredige acceptatie voortkomt. Dat is zelfs de basis van dit hele probleem.
Ik gun Yasmin de troll de eer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:12 schreef LelijKnap het volgende:
We gaan gewoon hier verder omdat ik hier reageerde.
begripquote:
Leuk, maar wanneer ik de reden van Robert M zijn daden begrijp, wil dat nog niet zeggen dat ik er begrip voor heb.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
begrip
het begrip zelfst.naamw.Uitspraak: [bəˈxrɪp] 1) het begrijpen (1) Voorbeelden: `vlot van begrip zijn`, `traag van begrip zijn`, `Zonder begrip van de theorie, kun je het probleem niet oplossen.`mijn begrip te boven gaan (te moeilijk voor mij zijn...
Okequote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou wees trots op jullie begripvolle karakter maar ik heb een grens.
Ik zit niet in de politiek.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij gaat wel met ze aan tafel en proberen hun onvrede weg te nemen ?
Je hebt dan begrip van wat hem bewoog, dat wil inderdaad niet zeggen dat je het accepteert.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:13 schreef theunderdog het volgende:
Leuk, maar wanneer ik de reden van Robert M zijn daden begrijp, wil dat nog niet zeggen dat ik er begrip voor heb.
Hmm, zou best kunnen dat je gelijk hebt, maar begrijpen en begrip hebben voelt toch anders in sociale context.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je hebt dan begrip van wat hem bewoog, dat wil inderdaad niet zeggen dat je het accepteert.
Weer een voorbeeld van de onnozelheid v.d. Nederlandse taal.
Agenten aanvallen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zelfs nadat ze van alles hadden gesloopt, agenten aangevallen ?
Dan is er meer veiligheid in het land, zijn er minder mensen in uitkeringen, en heb je geen culturen die tegen elkaar opbostsen. West-Europese cultuur in een West-Europees land, zou prachtig zijn.quote:
Ik troll terug.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik een troll ben ?
O ja, de racisme-roepers tegen de PVV-mongolen. Nou, dat zal me een feestje worden...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Dit gaat ook in Nederland gebeuren maar dan tegen anti-zwarte piet volk.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:18 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Dan is er meer veiligheid in het land, zijn er minder mensen in uitkeringen, en heb je geen culturen die tegen elkaar opbostsen. West-Europese cultuur in een West-Europees land, zou prachtig zijn.
Je bent constant aan het zuigen en dat terwijl je de basis niet snapt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dat was geen vreemde vraag.
Ligt vooral aan wat er na komt, voor of [/i]van[/i].quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:18 schreef theunderdog het volgende:
Hmm, zou best kunnen dat je gelijk hebt, maar begrijpen en begrip hebben voelt toch anders in sociale context.
Nee ik heb gewoon geen begrip voor ze. Absoluut niet. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent constant aan het zuigen en dat terwijl je de basis niet snapt.
Okequote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon geen begrip voor ze. Absoluut niet. Zo simpel is het.
Maar goed, ik begrijp waarom die neo nazi,s er zijn, maar ik heb geen begrip voor hen als in "acceptatie".quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ligt vooral aan wat er na komt, voor of [/i]van[/i].
Het zou wat zijn als je dat niet zou kunnen begrijpenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:22 schreef theunderdog het volgende:
Maar goed, ik begrijp waarom die neo nazi,s er zijn, maar ik heb geen begrip voor hen als in "acceptatie".
Jij hebt je ogen dicht zitten, maak ze eens open aub.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon geen begrip voor ze. Absoluut niet. Zo simpel is het.
Heb jij begrip voor IS?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:23 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Jij hebt je ogen dicht zitten, maak ze eens open aub.
Zeker, maar waar het ook omgaat is dat we daar iets mee moeten doen. Ik ben van mening dat een gezonde maatschappij kijkt waar de onvrede vandaan komt en daar dan iets mee gaat doen. De "neo nazi,s zijn tuig en daar heb ik geen begrip voor !!" mentaliteit vind ik maar niets, en ik denk dat dat de problemen alleen maar groter maakt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je dat niet zou kunnen begrijpen
Ik zat juist te denken om ze uit te nodigen in D'Haag.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja hopelijk blijft dat tuig in Duitsland.
Schilderswijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zat juist te denken om ze uit te nodigen in D'Haag.
Doe maar niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zat juist te denken om ze uit te nodigen in D'Haag.
Dat is een zeer democratisch denken. Ben ik het uiteraard mee eens, maar het hoeft niet te betekenen dat we ook maar iets inwilligen. Overwegen en afwegen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:24 schreef theunderdog het volgende:
Zeker, maar waar het ook omgaat is dat we daar iets mee moeten doen. Ik ben van mening dat een gezonde maatschappij kijkt waar de onvrede vandaan komt en daar dan iets mee gaat doen. De "neo nazi,s zijn tuig en daar heb ik geen begrip voor !!" mentaliteit vind ik maar niets, en ik denk dat dat de problemen alleen maar groter maakt.
In mijn tieffuswijk mogen ze ook wel langs komen anders.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Of anders gewoon bij jouw in de straat. Kijken of je dan nog zo probleemoplossend wil denken.
Dat zal de onvrede niet weg nemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is een zeer democratisch denken. Ben ik het uiteraard mee eens, maar het hoeft niet te betekenen dat we ook maar iets inwilligen. Overwegen en afwegen.
Mee eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is een zeer democratisch denken. Ben ik het uiteraard mee eens, maar het hoeft niet te betekenen dat we ook maar iets inwilligen. Overwegen en afwegen.
Die mensen hebben niets te zoeken bij mij in de straat.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of anders gewoon bij jouw in de straat. Kijken of je dan nog zo probleemoplossend wil denken.
Is maar goed ook. Want dan vind je het niet meer zo leuk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die mensen hebben niets te zoeken bij mij in de straat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |