Ik ben voor NEC, maar mad, nee. Ik kom uit die omgeving van oudsher en ik vind t tof. Al hoop ik wel dat NEC wint.quote:

quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Horst maakt de 1-1, topshow.
quote:
 Ik begin ook aan dat NEC te twijfelen. Tegen Ajax(amateurs) was het ook al zo moeizaam.
  Ik begin ook aan dat NEC te twijfelen. Tegen Ajax(amateurs) was het ook al zo moeizaam.

Ach, in de Juup gaan ze als de brandweer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]Ik begin ook aan dat NEC te twijfelen. Tegen Ajax(amateurs) was het ook al zo moeizaam.

Over t algemeen gaat t in de jupiler leage wel soepel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]Ik begin ook aan dat NEC te twijfelen. Tegen Ajax(amateurs) was het ook al zo moeizaam.

Nog steeds no mad?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Over t algemeen gaat t in de jupiler leage wel soepel.

Nu gaan de Treffers eroverheen walsenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Foor krijgt zijn tweede geel en moet van het veld af.

Tjah Heracles wint ook 6-2 van de nummer 5 van de JL.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, in de Juup gaan ze als de brandweer.

Boeiend, de beker neem ik niet als een graadmeter voor hun werkelijke stand.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tjah Heracles wint ook 6-2 van de nummer 5 van de JL.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |