Huh? Dan neemt de eerste toch gewoon de volgende penalty?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:50 schreef Zorro het volgende:
En dan moet Roda ineens iemand aanwijzen die niet meedoet,
Nee. Als je meer spelers hebt mag er eentje niet meedoenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh? Dan neemt de eerste toch gewoon de volgende penalty?
Bron?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Als je meer spelers hebt mag er eentje niet meedoen
Kijk je morgenochtend lekker wat de loting heeft uitgewezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens. Ik wil de loting.
Ervaring in het zien van andere penaltyseries.quote:
PSV heeft wel lueken ervaringen met verlengingen en penaltyseries natuurlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ervaring in het zien van andere penaltyseries.
Welke? Kan me echt niet herinneren dat ik ooit een wedstrijd heb gezien die beslist werd op penalty's na een rode kaart en waarbij er meer dan twintig penalty's moesten worden genomen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ervaring in het zien van andere penaltyseries.
pec krijgt ajax uitquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens. Ik wil de loting.
Nee ik wil meeleven .quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je morgenochtend lekker wat de loting heeft uitgewezen.
Nee.quote:
Jong Oranje - Jong Engelandquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke? Kan me echt niet herinneren dat ik ooit een wedstrijd heb gezien die beslist werd op penalty's na een rode kaart en waarbij er meer dan twintig penalty's moesten worden genomen.
Ik wel, alleen herinner ik me dat niet. (edit: Welke wedstrijden bedoel ik dan he, voor de leukerds onder ons) Maar ik heb een bron gevonden:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke? Kan me echt niet herinneren dat ik ooit een wedstrijd heb gezien die beslist werd op penalty's na een rode kaart en waarbij er meer dan twintig penalty's moesten worden genomen.
quote:Indien, bij het einde van de wedstrijd en voordat de strafschoppen worden genomen, een partij een groter aantal spelers dan de tegenpartij heeft, moet deze partij haar aantal spelers verminderen tot het aantal van de tegenpartij en de aanvoerder moet de scheidsrechter op de hoogte brengen van de naam en het nummer van elke uitgesloten speler. Elke speler die op deze wijze wordt uitge- sloten mag niet deelnemen aan de strafschoppenserie.
Gewoon snel 5 keer rood pakken dusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wel, alleen herinner ik me dat niet. Maar ik heb een bron gevonden:
http://wwwvoetbal.nl/extra/spelregels/de_strafschoppenserie
Met daarin
[..]
Nope, daarin viel geen rood.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:54 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Jong Oranje - Jong Engeland
Vreemde regel wel. Al is diskwalificatie idioot.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wel, alleen herinner ik me dat niet. (edit: Welke wedstrijden bedoel ik dan he, voor de leukerds onder ons) Maar ik heb een bron gevonden:
http://wwwvoetbal.nl/extra/spelregels/de_strafschoppenserie
Met daarin
[..]
Met minder dan 8 spelers mag een team de wedstrijd niet uitspelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon snel 5 keer rood pakken dus
en dan? dan mag de ander zijn slechtste penaltynemers uitsluiten?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mag niet, en daarnaast is het even eerlijk. Maar dat is mijn punt: Het moet niet eerlijk. Rood is een straf die bij strafschoppen ineens wordt opgeheven. Klopt niet in mijn ogen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan gunstig zijn toch? Stel je hebt 8 goede en 3 uberslechte en de tegenstander heeft 9 goede, 1 middelmatige en een slechtequote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:57 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan? dan mag de ander zijn slechtste penaltynemers uitsluiten?
oude tijden zijn nemethquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle ballen op Demouge.
Oude tijden herleven.
uh jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan gunstig zijn toch? Stel je hebt 8 goede en 3 uberslechte en de tegenstander heeft 9 goede, 1 middelmatige en een slechte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |