Ik lach niet om Rowwen Heze lul.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet lachen om Rowwen Heze, kaffer. Ga lekker naar cafe Bolle Jan smartlappen zingen, homo.
Doe dan eens duidelijk, ridder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:42 schreef blup het volgende:
[..]
Ik lach niet om Rowwen Heze lul.
Sterker nog, ik hartje Rowen Heze.
Waren er ook maar driequote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:47 schreef GlennQuagmire het volgende:
Alle wedstrijden vandaag hebben nu een rode kaart gezien
En allemaal voor de uitclub, en allemaal voor het team dat de wedstrijd won (hopelijk).quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:47 schreef GlennQuagmire het volgende:
Alle wedstrijden vandaag hebben nu een rode kaart gezien
rodaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
En allemaal voor de uitclub, en allemaal voor het team dat de wedstrijd won (hopelijk).
Ik zeg belchinezenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
En allemaal voor de uitclub, en allemaal voor het team dat de wedstrijd won (hopelijk).
Zet dan gewoon je TV uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:46 schreef hafcfan het volgende:
Godverdomme kut Sparta maak het dan ook af i.p.v nog een half uur ellende
vvv vind ik nog kutterquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Roda is ook echt de meest debiele club van Limburg. Heb vele malen liever MVV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |