Dat komt waarschijnlijk doordat je zo op haar bent gefixeerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het een van de meest gevolgde is de laatste maanden
hij loopt altijd alsof hij elke nacht door een ijshockeyteam wordt uitgewoond zonder enige glijmiddel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:12 schreef Scherzo het volgende:
Pathetisch, die Mark, die plotsklaps zijn handen, een beetje, laat wapperen...
Hoho, dat is mijn tekstquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk doordat je zo op haar bent gefixeerd.
dronkenmansemotie was tquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:13 schreef misssnapshot het volgende:
"Ik moest wel huilen" Lot tegen gitaarmeneer over haar optreden.
Ik ook,van het lachen...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:13 schreef misssnapshot het volgende:
"Ik moest wel huilen" Lot tegen gitaarmeneer over haar optreden.
En zeker voor iemand die driekwart van de dag in haar nest ligt te stinken,is ze nog veel te veel in beeldquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
ook danquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
Wel als je het in het groot doet. 35k-38k/k
ow ja. zat in een 'limonadevles'quote:
sof? kep niet gekekenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:14 schreef Scherzo het volgende:
Wanneer is het volgende kroketten /frikandellen evenement?
Jonge, wat een sof, gisteravond, voor die gasten...
Zijn er cijfers bekend?
Ja, bij de saxofoonlessen, de zanglessen, de LIDL's, het zingen in het kantoortje, de romance met Gio, gisteren hele dag het huilen, de besprekingen met anderen over haar singels.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat hij eerst iets tegen haar moet zeggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vanessa loopt voorbij en groet die man niet eens
Ging ook heel snel,20 minuten....quote:
Van de oorpijn, ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:14 schreef misssnapshot het volgende:
"Het publiek ging ook huilen" - Lot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |