Dikke line up. Ik ga ook maar even wat centjes bij elkaar schrapen denk ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:04 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[ afbeelding ]
fijn fijn fijn
Weekje erna hardcore alliance, want fuck geld
Ja. Dat wordt veel donderende industrial denk ikquote:
Miss Zelda weet wel wat snoeien is. Heeft op eerdere edities van PD gestaan, maar blijkbaar heeft ze 'vroeger' ook wel vaker gedraaid. Af en toe wat rare/vage situaties rondom haar (niet op komen dagen op feesten), maar als ze er is, gaat het dak er geheid vanafquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar kotzaak klan. Andere twee namen zeggen me weer niks![]()
Hoop dat de timetable een beetje goed uitkomt, maar dat wordt sowieso erg krap allemaal
Hey das toevallig! Neurocore komt vandaag met een nieuwe release op het Love Hz label:quote:
Erg toffe release. Ben geen speedcorefan, maar dit klinkt erg goedquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:22 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Hey das toevallig! Neurocore komt vandaag met een nieuwe release op het Love Hz label:
http://love-hz.co.uk/album/the-magellan-chronicles
Neurocore altijd goed. Samen met La Peste één van de weinige speedcore producers die ik kan waarderen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:22 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Hey das toevallig! Neurocore komt vandaag met een nieuwe release op het Love Hz label:
http://love-hz.co.uk/album/the-magellan-chronicles
jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:29 schreef isernogweed het volgende:
blijft wel 1 van me lievelings platen dit hoor!!!
jaa die engelsmannen kunnen er wel wat van!quote:
Geniaal inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:29 schreef isernogweed het volgende:
blijft wel 1 van me lievelings platen dit hoor!!!
jaa dat weet ik ook nog xl 20quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef haakon het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad.
TOA draaide hem nog op PRSPCT
Die hele set was gestoord.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:11 schreef isernogweed het volgende:
[..]
jaa dat weet ik ook nog xl 20
laatste nummer ook van die set![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |