quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 16:00 schreef Exterminator het volgende:[..]
Het is wat Teubster zegt... M'n oude relatie moet niet in de weg zitten voor de nieuwe.
Hallmark heeft absoluut geen gelijk in deze

.
Het bedrag is klein genoeg om het te laten zitten, maar ik ben 'n persoon van principes en afspraken. En ik irriteer me gewoon eraan dat altijd iets 'beloofd' wordt maar niet wordt nagekomen en telkens opnieuw de deksel op m'n neus krijg door m'n goedgelovigheid.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 16:00 schreef Exterminator het volgende:[..]
Het is wat Teubster zegt... M'n oude relatie moet niet in de weg zitten voor de nieuwe.
Hallmark heeft absoluut geen gelijk in deze

.
Het bedrag is klein genoeg om het te laten zitten, maar ik ben 'n persoon van principes en afspraken. En ik irriteer me gewoon eraan dat altijd iets 'beloofd' wordt maar niet wordt nagekomen en telkens opnieuw de deksel op m'n neus krijg door m'n goedgelovigheid.
Ik snap je principes, maar vermoed meer dat het je huidige vriendin is die je vooral achter je vodden zit om het geld terug te krijgen om heel eerlijk te zijn.
Als je oude relatie niet in de weg moet zitten van je huidige, is vergeten het makkelijkste en goedkoopste om te doen.
Maar als het niet op papier staat ben je kansloos.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"