Oh, ondertussen is ie wel moequote:Op donderdag 30 oktober 2014 04:26 schreef qu63 het volgende:
"We just won the World Series, I'm not tired now. Tomorrow I'll be tired"
M. Bumgarner
Op naar 2015, Yankees voor de winquote:The Giants are the only team in any sport to earn three titles in five seasons while winning every other season and missing the postseason in the two years in between.
Kortom: een team dat excelleert wanneer het er om gaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:40 schreef Dos37 het volgende:
Dit vond ik wel opmerkelijk.
[..]
Op naar 2015, Yankees voor de winmet A-Rod
![]()
Slim van de Rockies dat ze nog een QO hebben gedaan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:23 schreef Valandil het volgende:
Michael Cuddyer naar de Mets voor 2 jaar @21M
twitter:SportsCenter twitterde op maandag 17-11-2014 om 16:32:52BREAKING: Marlins & OF Giancarlo Stanton have 13-year, $325 million deal in place. (via http://t.co/fehIa4A3ML) http://t.co/3kUwXTCRTw reageer retweet
Panda is nu official, Hanley wacht nog een keuring: http://m.mlb.com/news/art(...)mirez-pablo-sandovalquote:Op maandag 24 november 2014 21:30 schreef The_Playmaker het volgende:
Hanley en Kung Fu Panda naar de BoSox.
Maar een mindere pitching staff aangezien Scherzer weg is en Simon geen Porcello is. Simon had een goed half jaar en toen was hij de oude matige Simon weer. Anibal heeft altijd een blessure. En wanneer gaan ze eens wat aan die bullpen doen?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:44 schreef popolon het volgende:
Bedankt Porcello!
Welkom Cespedes en Simon.
Kinsler, Cespedes, Miggy, V-Mart, JD ........ Tja op papier héél aardig.
Wat is er mis met de bullpen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:54 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Maar een mindere pitching staff aangezien Scherzer weg is en Simon geen Porcello is. Simon had een goed half jaar en toen was hij de oude matige Simon weer. Anibal heeft altijd een blessure. En wanneer gaan ze eens wat aan die bullpen doen?
Ik was in april bij Giants - Dodgers met Madbum en Ryu. Dodgers wonnen de wedstrijd. Maar achteraf maakt het niets uit wie er pitcht. Het is zo'n fantastisch stadionquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:13 schreef maerk het volgende:
Aanstaande mei zit ik in AT&T Park naar Miami Marlins - San Francisco Giants te kijken!![]()
Helaas nog wel geen Jose Fernandez tegen die tijd, wel Stanton en een heleboel mooie namen bij de regerende WS champion, stiekem hopend op Bumgarner.
Over een uurtje of twee de bekendmaking van de 2015 HOF class.
Absoluut! Ik had de keuze tussen een Angels, Dodgers of Giants game (hoewel een game in LA ook nog tot de mogelijkheden behoort), voor mij was de keuze inderdaad snel gemaakt, de reis is er dus ook lichtelijk op aangepast.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:34 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik was in april bij Giants - Dodgers met Madbum en Ryu. Dodgers wonnen de wedstrijd. Maar achteraf maakt het niets uit wie er pitcht. Het is zo'n fantastisch stadion
Als je de kans hebt zou ik ook zeker een wedstrijd in LA meepakken. Ook via StubHub. Erg makkelijk. En geen extra kosten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:39 schreef maerk het volgende:
[..]
Absoluut! Ik had de keuze tussen een Angels, Dodgers of Giants game (hoewel een game in LA ook nog tot de mogelijkheden behoort), voor mij was de keuze inderdaad snel gemaakt, de reis is er dus ook lichtelijk op aangepast.
Ook via stubhub tickets gekocht?
Gezien ons schema zal er nog wel tijd zijn voor Dodgers game, ik denk dat ik gewoon bij het stadion een kaartje koop, is toch nooit uitverkocht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:04 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Als je de kans hebt zou ik ook zeker een wedstrijd in LA meepakken. Ook via StubHub. Erg makkelijk. En geen extra kosten.
Onbegrijpelijk dat men in het MLB geen salarycap heeft zoals bij MLS. Dit gaat echt nergens meer over met dit soort bedragen. Waste of money!quote:Op maandag 19 januari 2015 13:55 schreef popolon het volgende:
$180 miljoen, 7 jaar voor een pitcher die niet meer dan 6 innings kan pitchen. Ik wens de Nats succes met Scherzer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |