Gaan wel dood voordat ze ouderenzorg nodig hebben.quote:
Inderdaad. Aan mensen met naderende longkanker. Die vaak nog te stompzinnig zijn om daardoor niet te stoppenquote:
dat wel hopelijk ja anders dubbelop kutleefquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaan wel dood voordat ze ouderenzorg nodig hebben.
Daarom afschaffen die bende. Ik hoef niet aan obesitas mensen te betalen en mensen hoeven niet aan mijn rookverslaving te betalen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Aan mensen met naderende longkanker. Die vaak nog te stompzinnig zijn om daardoor niet te stoppen
Raised him wellquote:
uhhquote:
Hoezo?quote:
Zweeds.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoezo?
Sommige mensen zijn cute en sommige niet. Heb zelf niet echt een bepaalde voorkeur voor afkomst.
Of wel eigenlijk. Geen idee.
sommige rassen zijn alleen wat vaker cute dan anderenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoezo?
Sommige mensen zijn cute en sommige niet. Heb zelf niet echt een bepaalde voorkeur voor afkomst.
daar had ik het niet overquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoezo?
hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
"Boven de 11 beslist zelf" is niet echt voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |