SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Bij mij zijn ze er vrij extreem af gegaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha hier ook.
Toen ik nog tafeltennis op een redelijk hoog niveau deed was ik nog slank en shit.
Nu komen die kilotjes er wel aan
ik weet ookwel dat als ik weer actief ga bewegen dat ik dan zo weer slank benquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze er vrij extreem af gegaan.
Is niets man.
Dat merkte ik vroeger wel toen ik nog elke dag naar school fietste jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:29 schreef DrNick het volgende: [..] Dat is ook een optie
Met de fiets naar school of werk is vaak al genoeg though.
Je bent nu als in je UI?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik weet ookwel dat als ik weer actief ga bewegen dat ik dan zo weer slank ben
maarja motivatie he
haha of nogsteeds bij een sportschool ingeschreven staan maar al 3 maanden ofzo niet geweestquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Bespaard wel veel geld niet vrij actief fitnessen.
Je bent dan toch snel 30 minuten bezig. Als je je voeding niet aanpast aan je verbruik word je snel dikkerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat merkte ik vroeger wel toen ik nog elke dag naar school fietste ja
was je aan het bulken danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
vroeger elke dag zo veel moeten eten he
Gaan met die banaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha of nogsteeds bij een sportschool ingeschreven staan maar al 3 maanden ofzo niet geweest
hoeft ook niet ongezond te zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
En ik hou gewoon van lekker eten, vaak uit eten, enz enz
Wat een baasquote:
ik hou totaal niet van lekker etenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
En ik hou gewoon van lekker eten, vaak uit eten, enz enz
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik hou totaal niet van lekker eten
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik hou totaal niet van lekker eten
Dat valt nog mee toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik at toen in de cut 2700 kcal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |