Dat is prima.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:19 schreef WP8iscool het volgende:
Kan ik nu niet meer aan m'n moeders tetten zuigen of krijg ik dan kanker?
xje wp8iscool
Geen vruchtensap of water, kameraad?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
melk
Ik drink alleen maar koffie en rode wijn.
Geldt dit ook voor moedermelk, Rozevla?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef Rozevla het volgende:
Klacht :
Melk blijkt ongezond volgens onderzoek, Melkunie met zijn koeien zijn duivels gebroed
ik eet wel elke dag vers fruit, minstens 3 stuks en verschillende soortenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Geen vruchtensap of water, kameraad?
Ik ben helaas nog wel verslaafd aan cafeïne, de enige verslaving die ik heb.Eigenlijk is koffie ook slecht, maar ik kan niet zonder.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef Rozevla het volgende:
Booeeeeee Rozevla boeeeeeee![]()
Van rozevla ga je volgens onderzoek eerder dood bij minimale nuttiging van 3 glazen per dag. Bij 1 tot 2 glazen is er geen probleem, drink je 3 glazen of meer krijg je DODELIJKE ROZEVLAKANKER !!!!![]()
![]()
![]()
Kijk allen in uw koelkast en vernietig dit duivels product, gooi het op de brandstapel en verban deze gore duivelsdrank naar de eeuwige poorten van hel waar het thuis hoort!!
EEN IEDER DIE DIT LEEST ROEP IK OP TOT EEN MASSALE BOYCOT VAN ROZEVLA!!!
Ook mee-drinkers van rozevla zullen eerder sterven, dus ik pleit voor waarschuwing labels op rozevla pakken.
Kom hier kotsen op de vla industrie, we zijn jarenlang bedrogen !!!![]()
De duivels leuze " Van rozevla word je een groot en sterke fok!ker " is een grote leugen !!!!!!
VAN ROZEVLA WORD JE SLAP EN KLEIN EN ROZEVLAKANKER IS ECHT NIET FIJN !!!!
Klacht :
Rozevla blijkt ongezond volgens onderzoek, vlaunie met zijn koeien zijn duivels gebroed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |