Oke, goed alle kenners van tv gerecycled.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel, die heb ik gezien ja. Dat vond ik wel indrukwekkend, moet ik zeggen. Maar het is wel duidelijk dat Schreuder je geen steek verder zal brengen met het angsthazenvoetbal wat na verloop van tijd in de wedstrijd opspeelt.
Krijg je dit soort posts weerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oke, goed alle kenners van tv gerecycled.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, Twente speelt vandaagIntens verrassend dat het nog 0-0 staat, had wel een voorsprong voor GAE verwacht
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
PellegodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wist niet dat Twente vandaag speelde? Wat ben jij ook een ontzettende lamlulquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, Twente speelt vandaagIntens verrassend dat het nog 0-0 staat, had wel een voorsprong voor GAE verwacht
Verslapen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is een echtequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spelen ook nog tegen een man minderquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zet je stream nu maar aan, het zal daar nu zo ongeveer beginnen denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je hebt wel veel doelpunten gezien vanavondquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
Ik zat dus bij PEC - HHC, en die voetbalzone Score! app geeft serieus een melding een seconde nadat de bal erin vliegt
zou je baan maar zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
Ik zat dus bij PEC - HHC, en die voetbalzone Score! app geeft serieus een melding een seconde nadat de bal erin vliegt
Dat gaat soms echt supersnel, wel knap.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |