Voor de wedstrijd tegen Ajax werd toch ook vuurwerk afgestoken door Vak P? Is het nou een taboe of geen taboe...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:25 schreef Ties02 het volgende:
Oh hier de vuurwerkgeluiden weer, zijn net rotterdammers die egels
Ligt er aan of het ze uitkomt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd tegen Ajax werd toch ook vuurwerk afgestoken door Vak P? Is het nou een taboe of geen taboe...
Appels met perenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd tegen Ajax werd toch ook vuurwerk afgestoken door Vak P? Is het nou een taboe of geen taboe...
Het kan dan toch per definitie niet meer kwetsend zijn? Niet dat ik oproep tot het maken van vuurwerkgeluiden, hoe doe je dat in hemelsnaam eigenlijk?quote:
Samen met Exelsior wel ver uit de succesvolste Overijsselse amateur clubquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Relatief nieuw op niveau, als ik het goed heb. 10 jaar geleden nog vrij laag dacht ik.
Rohda Raalte?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Samen met Exelsior wel ver uit de succesvolste Overijsselse amateur club
Vuurwerk in het stadion als sfeerverhogend middel (werd altijd al gedaan, fakkels, rookbommen etc. hoort gewoon bij voetbal). Tegenover tartende liedjes (moffen zonder huis) en vuurwerkgeluiden die refereren aan een ramp waarbij mensen zijn omgekomen en een heel stadsdeel is weggevaagd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het kan dan toch per definitie niet meer kwetsend zijn? Niet dat ik oproep tot het maken van vuurwerkgeluiden, hoe doe je dat in hemelsnaam eigenlijk?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Neh. Die spelen nog niet eens top klasse.
quote:Bekende (oud-)trainers[bewerken]
Leo Halle
Henk van Brussel
Martin Drent
Fritz Korbach
Art Langeler
Hennie Spijkerman
Andries Ulderink
Troost je met de gedachte dat het een klein gedeelte van het publiek is en dan ook nog een hoog bontkraagjes niet al te hoog iq hebbend gedeelte.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vuurwerk in het stadion als sfeerverhogend middel (werd altijd al gedaan, fakkels, rookbommen etc. hoort gewoon bij voetbal). Tegenover tartende liedjes (moffen zonder huis) en vuurwerkgeluiden die refereren aan een ramp waarbij mensen zijn omgekomen en een heel stadsdeel is weggevaagd.
Wat ik zeg, appels en peren
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:50 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat het een klein gedeelte van het publiek is en dan ook nog een hoog bontkraagjes niet al te hoog iq hebbend gedeelte.
Fair enough.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vuurwerk in het stadion als sfeerverhogend middel (werd altijd al gedaan, fakkels, rookbommen etc. hoort gewoon bij voetbal). Tegenover tartende liedjes (moffen zonder huis) en vuurwerkgeluiden die refereren aan een ramp waarbij mensen zijn omgekomen en een heel stadsdeel is weggevaagd.
Wat ik zeg, appels en peren
Alle clubs behalve Cambuur, die gaan verlengen tegen Scheveningen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef JanCees het volgende:
Volendam heeft sportieve plicht gedaan zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |