was ook een behoorlijk matig jaar eigenlijk, vond Twente het jaar erna pas een stuk beterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:50 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Werd ook in het kampioensjaar gezegd

Volgens mij gehaald omdat hij een linker been heeft, goedkoop en wat ervaring, waren er toen weinig op het middenveld. Ondertussen geldt dat niet meer.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:51 schreef Caland het volgende:
Waarom speelt die Schilder er eigenlijk nog. Die heeft toch nooit laten zien dat hij er ook maar iets van kan.

Ja geen ruiz meerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toen won Twente alles in de laatste minuut, nu wordt er vooral gelijkgespeeld

Ja klopt het is wel minder dit seizoen maar de hele spelopvatting is gewoon ruk en lam bij fc twente.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Toen hadden we nog wel een aardige selectie.

En het nut daarvan is?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:53 schreef Momo... het volgende:
Schreuder staat ook gewoon te chillen langs de lijn. Hij zou nu helemaal gek moeten worden.

Zou wel hun verdiende loon zijn. Heeft Go Ahead die keeper gehuurd van Ajax? Die jongen kan wel keepen. Beter dan Marsman.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Precies, lekker aankloten in die zinloze Europa soep.

Ik ken nog 17 keepers in de eredivisie die beter zijn dan Marsman. Al kon hij volgens sommige users zo in oranje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou wel hun verdiende loon zijn. Heeft Go Ahead die keeper gehuurd van Ajax? Die jongen kan wel keepen. Beter dan Marsman.

Eet smakelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken nog 17 keepers in de eredivisie die beter zijn dan Marsman. Al kon hij volgens sommige users zo in oranje.
Ik ga even een taco maken.

Zelfs Ten Rouwelaar beterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken nog 17 keepers in de eredivisie die beter zijn dan Marsman. Al kon hij volgens sommige users zo in oranje.
Ik ga even een taco maken.

Je bent gewoon jaloers dat PSV hem niet weer heeft weten te strikken he?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij had nog niet genoeg geld verdiend bij PSV

Eigenlijk wel, hij zou direct in de basis beginnen denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat PSV hem niet weer heeft weten te strikken he?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |