SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Deuce92 op 29-10-2014 21:22:06 ]
quote:
Nu sta je in hun database.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat?
Nee, gewoon vingerafdruk, reden van reis en klaar. Ging echt snel.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zijn best chill daar, vooral die afro-amerikanen inderdaad.Echt leukkkk, fijn dat je het tofffff hebt gehad daar! Ben blij voor je!
Ja, echt.Als ik niks gezegd had, was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest.
Starschip....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
iM AROCKETSHIP ON MY WAY TO MAAAAAARS
Deze boy weet. Ik begin een brocrush te ontwikkelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Starschip....
Nicki Minaj is de knapste vrouw ter wereld
Hmm... neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Starschip....
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Starschip....
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Deze boy weet. Ik begin een brocrush te ontwikkelen.
Jawel hoor. Jij haat gewoon donkere mensenquote:
quote:
Die staat al twee delen erin.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke GYM-ecto heeft die stomme spoiler toegevoegd aan onze OP? Wij laten niet tornen aan onze OP!
Die kalende-deuce-ecto heeft dat gedaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke GYM-ecto heeft die stomme spoiler toegevoegd aan onze OP? Wij laten niet tornen aan onze OP!
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Jawel hoor. Jij haat gewoon donkere mensen
[..]
[ afbeelding ]
Vraag me toch af waar je opeens last van hebt. Gisteren was je aardig en nu lijk je opeens zand in je kut te hebben als het over mij gaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die kalende-deuce-ecto heeft dat gedaan
Ik word gek van mrstylo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vraag me toch af waar je opeens last van hebt. Gisteren was je aardig en nu lijk je opeens zand in je kut te hebben als het over mij gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |