Hij zei iets van dat De Jong wel een sterk aanspeelpunt is, dat hij koppend beter is dan Locadia en nog iets.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk niet, daarom vraag ik het, Hansie.
Slim om dan wel op een internetforum dingen te lezen en te vragen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb morgen een tentamen. Daar ligt mijn prioriteit nu.
Nee, ze worden hard vernederd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal Twente vanavond voor het gelijkspel gaan?
ahhh wat lief.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb morgen een tentamen. Daar ligt mijn prioriteit nu.
Dit baseer jij op 38 minuten tegen Scheveningen die je niet eens ziet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:40 schreef hafcfan het volgende:
Cambuur gaat ook lekker. Er waren mensen die dachten dat ze Europees voetbal zouden halen.
Ik hoop dat GAE wint.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal Twente vanavond voor het gelijkspel gaan?
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, Twente wil voor het kampioenschap
Duitse humorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij vind jij Twente niet zo'n leuke club. Is een gevoel dat me steeds bij blijft.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het een vrij vervelende club inderdaad. Daar wil ik best uitgebreid de tijd voor nemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij Twente niet zo'n leuke club. Is een gevoel dat me steeds bij blijft.
Het is toch meer een club voor mensen uit de regio, net als PSV. En als je daar niet vandaan komt heb je er verder gewoon niks mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij Twente niet zo'n leuke club. Is een gevoel dat me steeds bij blijft.
Scheveningen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit baseer jij op 38 minuten tegen Scheveningen die je niet eens ziet?
Wat hebben mensen uit Limburg met Ajax dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is toch meer een club voor mensen uit de regio, net als PSV. En als je daar niet vandaan komt heb je er verder gewoon niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |