Dat duurt nog een half uur, wel heb ik Fox gelijk even afgezet toen Lambiek in beeld kwam.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar GAE v Twente.
Hopelijk met Evert.
Ik geef hem wel wat elleboogjesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ggmm is vandaag topfit dus misschien kan je wat inkoppertjes geven
Die heeft wel flink wat progressie gemaakt in vergelijking met vorig seizoen.quote:
ik mis de rest van de slowchat, maar ja hoor. Wilt Twente weer nieuwe spelers shoppen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zouden er nog talenten rondlopen bij Feyenoord?
FC Twente heeft wat kwaliteit nodig voor de verdediging en aanval.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:26 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik mis de rest van de slowchat, maar ja hoor. Wilt Twente weer nieuwe spelers shoppen?
Best een primitief hoofd ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Rekik heeft het uiterlijk van een holbewoner.
pic van jouquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Rekik heeft het uiterlijk van een holbewoner.
Kans wel groter dat er leuke affiches uitrollen voor de achtste finales in december.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen, AZ en PEC voor. Cambuur en Volendam nog op 0-0.
Niet echt een spannend bekeravondje dit denk ik. Te weinig kans op verrassingen met alle kleinere clubs uit.
Is er nog een amateurclub over voor Ajax?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kans wel groter dat er leuke affiches uitrollen voor de achtste finales in december.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Twente heeft wat kwaliteit nodig voor de verdediging en aanval.
Misschien willen ze Schaken wel aantrekken.
Als de betere clubs winnen blijft er geen amateurvereniging over nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is er nog een amateurclub over voor Ajax?
feyenoord ligt er al uitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is er nog een amateurclub over voor Ajax?
Volendam op 1-0quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen, AZ en PEC voor. Cambuur en Volendam nog op 0-0.
Niet echt een spannend bekeravondje dit denk ik. Te weinig kans op verrassingen met alle kleinere clubs uit. Alleen Flevo Boys - Groningen kan wellicht interessant worden.
Weet ik veel wat er in de andere wedstrijden allemaal is gebeurd. Dat boeit me dus echt niks.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de betere clubs winnen blijft er geen amateurvereniging over nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |