Ongeveer net zo veel Zwollenaren met een Eagles-kaart als andersom. Ik snap ze eigenlijk allemaal niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel mooi Zwollenaren met een GAE-kaart
Het veld ligt er bij de 2 doelen ook prima bij hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:58 schreef Seam het volgende:
Twente heeft het mooiste middenveld van de Eredivisie.
Zit je een beetje met samengeknepen billen nu Marsman er niet instaat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Twente domineert, ze zullen zo dus wel inzakken.
Dan gaan er veel rode kaarten vallen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Go Ahead slaat in de tweede helft toe.
Toch wel een beetje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zit je een beetje met samengeknepen billen nu Marsman er niet instaat?
Stevens in Oranjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zit je een beetje met samengeknepen billen nu Marsman er niet instaat?
In Alphen-Chaam wonen alleen 7 Twente-supportersquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ongeveer net zo veel Zwollenaren met een Eagles-kaart als andersom. Ik snap ze eigenlijk allemaal niet.
Goeie, renequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het veld ligt er bij de 2 doelen ook prima bij hoor.
Ik snap het soms echt niet hoor. FC Eindhoven-kaarthouders in Uitgeest, waarom in godsnaam?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In Alphen-Chaam wonen alleen 7 Twente-supporters
'
En wel grappig te zien dat in Sittard Fortuna het populairst is, maar naar het noorden toe is het weer Roda
Kunnen vaak ook studenten zijn die in het weekend sowieso weer naar huis gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap het soms echt niet hoor. FC Eindhoven-kaarthouders in Uitgeest, waarom in godsnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |