quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het zouden je ouders maar zijn
Ja, maar een verplichte bij seks is volgens de wet penetratie. Anders is het geen seks.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:16 schreef Jigzoz het volgende:
SM valt niet onder seks? Het gaat toch juist om de seksualisering van machtsverhoudingen?
Serieus? Seksuele handelingen kunnen toch wel iets meer inhouden dan alleen maar neuken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, maar een verplichte bij seks is volgens de wet penetratie. Anders is het geen seks.
Seksueel wel ja, seks niet. Tongzoenen is btw wel seks.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Serieus? Seksuele handelingen kunnen toch wel iets meer inhouden dan alleen maar neuken?
Het is een soort van seksspel. Dat even terzijde,quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:16 schreef Jigzoz het volgende:
SM valt niet onder seks? Het gaat toch juist om de seksualisering van machtsverhoudingen?
Je zal ongetwijfeld gelijk hebben, maar ik vind het maar een vreemd onderscheid.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Seksueel wel ja, seks niet. Tongzoenen is btw wel seks.
Tuurlijk, maar of je het nou moet leren door je ouders bezig te zien zijn...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:21 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het is een soort van seksspel. Dat even terzijde,
ik vind het preuts om kinderen te willen behoeden voor het kijken van iedere vorm van seks of seksspelen. Dat is gewoon onrealistisch. Vroeg of laat, gaan ze er zelf mee experimenteren, dan is het juist goed een beetje achtergrondkennis in huis te hebben. Bovendien zien ze op TV tegenwoordig veel actuelere seksscene's compleet met naakte lijven onder de lakens en kussen e.d. dan enkel een beetje sm-spelletjes
Is dezen serieus? Ik vind het niet bepaald normaal dat mams haar 10 jarige kind vraagt om haar te slaan met een zweepje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:21 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het is een soort van seksspel. Dat even terzijde,
ik vind het preuts om kinderen te willen behoeden voor het kijken van iedere vorm van seks of seksspelen. Dat is gewoon onrealistisch. Vroeg of laat, gaan ze er zelf mee experimenteren, dan is het juist goed een beetje achtergrondkennis in huis te hebben. Bovendien zien ze op TV tegenwoordig veel actuelere seksscene's compleet met naakte lijven onder de lakens en kussen e.d. dan enkel een beetje sm-spelletjes
Daar las ik overheen dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Is dezen serieus? Ik vind het niet bepaald normaal dat mams haar 10 jarige kind vraagt om haar te slaan met een zweepje.
Je gaat beweren dat ze nooit voordat ze 18 worden, ook maar een R ratingsfilmpje of Seks in the City of Friends of dat soort programma gaan bekijken? Nou ja, ik verwacht juist niet. Die programma's laten veel meer zien dan wat deze ouders deden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar of je het nou moet leren door je ouders bezig te zien zijn...
Is ook zo, maar die kinderen krijgen zo wel een heel bijzonder idee van de huwelijkse omgang.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:27 schreef mig72 het volgende:
[..]
Je gaat beweren dat ze nooit voordat ze 18 worden, ook maar een R ratingsfilmpje of Seks in the City of Friends of dat soort programma gaan bekijken? Nou ja, ik verwacht juist niet. Die programma's laten veel meer zien dan wat deze ouders deden.
SM bestaat ook uit nog extremere vormen van pret zoalsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:28 schreef Jigzoz het volgende:
Maar eh... Als je op een gegeven moment een bak hondenvoer aan het leegvreten bent om aan je seksuele behoeften te voldoen, dan kan ik me eigenlijk niet anders voor stellen dan dat je iets denkt als: moet dit nou per se?
Ieder zijn seksleven hoor en als er geen dwang in het spel is dan gaan mensen maar lekker los op elkaar, op welke manier dan ook, maar hondenvoer eten...?
Die dingen snap ik echt veel beter dan hondenvoer vreten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:30 schreef mig72 het volgende:
[..]
SM bestaat ook uit nog extremere vormen van pret zoals
gouden douches, hetewasbehandeling, sigaret-brandwonden, snijdingen, boeien, en dergelijke.
Terug in de dag, toen mijn zus en ik kinderen waren, kregen we regelmatig zoenende en onder de lakens vrijende stellen te zien op soap's nog wel, en dat was in de jaren 80. Geen enkele hond die destijds over kraaide, soms moet je dingen laten voor wat ze zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Is ook zo, maar die kinderen krijgen zo wel een heel bijzonder idee van de huwelijkse omgang.
Dat heet animal play soms ponyplay. Hoe weet ik dit?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die dingen snap ik echt veel beter dan hondenvoer vreten.
Hey, geen probleem hoor. Ieder zijn hobby.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:32 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat heet animal play soms ponyplay. Hoe weet ik dit?
Dat wel. Maar heb jij ooit je moeder vastgebonden gezien terwijl ze aan vleeshaken hing terwijl je vader in een uit z'n kluiten gewassen reiswieg al krijsende zijn luier volschijt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:31 schreef mig72 het volgende:
[..]
Terug in de dag, toen mijn zus en ik kinderen waren, kregen we regelmatig zoenende en onder de lakens vrijende stellen te zien op soap's nog wel, en dat was in de jaren 80. Geen enkele hond die destijds over kraaide, soms moet je dingen laten voor wat ze zijn.
Nou ja, de enige vorm van SM die mij ooit redelijk aansprak was gouden douches. Aangezien urne steriel is, loop je geen enkel risico zolang de vrouw geen enge ziektes heeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hey, geen probleem hoor. Ieder zijn hobby.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |