SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze past wel in dat rijtje:quote:
![]()
nee die gaat wel naar 500K+quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:06 schreef Kiid het volgende:
IF Sanchez, moest jizzen. Denk alleen niet dat je boy hem kan betalen![]()
moet ik altijd denken aan die post van vorige week dat iemand aguero had gekocht voor 1M BIN, bleek achteraf een bazendeal
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
echtquote:![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is Aguero zo duur ja? Nooit naar gekeken eerlijk gezegd. Maar Sanchez als spits zou toch wel jizz worthy zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee die gaat wel naar 500K+![]()
moet ik altijd denken aan die post van vorige week dat iemand aguero had gekocht voor 1M BIN, bleek achteraf een bazendeal![]()
zit nu weer rond 1M, toen ging hij daarna voor 1.7 ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is Aguero zo duur ja? Nooit naar gekeken eerlijk gezegd. Maar Sanchez als spits zou toch wel jizz worthy zijnin 10 minuten 700K verdienen bohhh
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mag zeker in dezelfde hall of famequote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
SharePlay?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zullen we samen muziek luisteren Lind?![]()
hihiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zullen we samen muziek luisteren Lind?
Zulke dikke beats daar dat het stadion nu uit elkaar valtquote:![]()
![]()
Dat krijg je met fanatieke aanhang hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zulke dikke beats daar dat het stadion nu uit elkaar valt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
5atb en 4411 skip ik gewoon, daar ga ik me toch gigantisch aan kapot ergeren met zoveel man in de eigen 16quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:08 schreef Kamikazie het volgende:
4 potjes gespeeld vandaag , 3 keer daarvan tegen 5 atb die allemaal meteen park the bus (of ultra verdedigend) deden
Lekker FIFA doen tot nu toeFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Sorry geen ervaring mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat krijg je met fanatieke aanhang he![]()
Wat is er met 4-4-1-1 dan? Nooit iets van gemerkt tov andere formaties..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:36 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
5atb en 4411 skip ik gewoon, daar ga ik me toch gigantisch aan kapot ergeren met zoveel man in de eigen 16Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Iwan, Freire nog meer mensen die NBA hebben. Zin om vanavond 3v3 of 5v5 parks te doen?
5v5 lijkt me leukste, kan je wagers doen![]()
![]()
In D1 en D2 doet men dan standaard park the bus (mijn ervaring)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is er met 4-4-1-1 dan? Nooit iets van gemerkt tov andere formaties..
8 mans verdediging is wel heel erg kut, al krijg je dan ook amper een goalFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Niemand gebruikt toch park the bus..ik zie iedereen dat steeds posten, maar dan staan zelfs je spitsen achterin. Gewoon ultra def lijkt me. Net zo kut hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:50 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
In D1 en D2 doet men dan standaard park the bus (mijn ervaring)
8 mans verdediging is wel heel erg kut, al krijg je dan ook amper een goalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
444 miljoen voor zoon lekijk gebouwquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een dwaas444 miljoen van het rijksgeld uitgeven om je eigen huis te bouwen
___!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wil ik best doen. Ik ben alleen totaal niet goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:49 schreef ThadCastle het volgende:
Iwan, Freire nog meer mensen die NBA hebben. Zin om vanavond 3v3 of 5v5 parks te doen?
5v5 lijkt me leukste, kan je wagers doenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als ik letterlijk 8 man op de 16 meter lijn zie staan neem ik wel aan dat dat park the bus isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niemand gebruikt toch park the bus..ik zie iedereen dat steeds posten, maar dan staan zelfs je spitsen achterin. Gewoon ultra def lijkt me. Net zo kut hoor, daar niet van.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Misschien is het soms wel ultra d, maar ook dat vind ik al strontirritant met 4411
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ongeëvenaard
Je bent een goed verliezer Huugh, kusjes aan Zitterd![]()
![]()
![]()
Teampje iets omgegooid naar dit alleen nog met nif benz en matuidihoop dat ik die twee in-forms en if sanchez kan betalen maar ben bang van niet
![]()
![]()
Wil het ook wel proberen, hoelaat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:49 schreef ThadCastle het volgende:
5v5 lijkt me leukste, kan je wagers doen
Ben trouwens ook niet goed hoor.
![]()
Pogba is eindelijk binnen hoor. Coins verdienen gaat hier niet zo snel...
Welke speler gaat tegenvallen en zal ik waarschijnlijk als eerste vervangen?![]()
Volgens mij zit op IF Sanchez @ cam aardig wat mensen te wachten (lijkt me ook een supergoede spits) dus die wordt konkoduur
ik zie niksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Welke speler gaat tegenvallen en zal ik waarschijnlijk als eerste vervangen?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik gok if gourcuffquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Welke speler gaat tegenvallen en zal ik waarschijnlijk als eerste vervangen?of en handanovic
![]()
![]()
Vidal, die is echt tantoe slecht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Welke speler gaat tegenvallen en zal ik waarschijnlijk als eerste vervangen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Sirigu niks voor je? Vind ik de op een na beste keeper die ik heb gehad, al heb ik alleen Neuer, Courtois (superbaggerebolaaids), Weidenfeller, Sirigu en Handanovic en Reina gehadquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kut Gyazo, ik moet ook gewoon weer puush gebruiken. Hij doet het nu weer.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Pogbaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Welke speler gaat tegenvallen en zal ik waarschijnlijk als eerste vervangen?
Nee, Lacazette vond ik echt poep en ik zou een plekje inruimen voor Marchisio want die is geweldig.![]()
Dat vind ik dus ook, terwijl zijn stats wel echt goed lijken! De Rossi en Marchisio doen het allebei beter bij mijquote:Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
What the fuck.. is de optie "oefenwedstrijd 11 v 11" eruit gehaald?
Handanovic vond ik echt teringslecht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Welke speler gaat tegenvallen en zal ik waarschijnlijk als eerste vervangen?tantoegoed die boyquote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is die minder kut dan de rest? Weet eigenlijk niet wat ik van Handanovic vind... Ik verwacht niet zoveel van keepers, als ze 1 op de 5 ballen tegenhouden ben ik al tevreden. Sirigu heeft ook Long Thrower trait, dat is altijd wel fijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:05 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Sirigu niks voor je? Vind ik de op een na beste keeper die ik heb gehad, al heb ik alleen Neuer, Courtois (superbaggerebolaaids), Weidenfeller, Sirigu en Handanovic en Reina gehad![]()
Taarabt![]()
Sirigu wil ik ook nog even proberen. En Vidal erbij staat wel mooi naast die andere Chilenen, maar wil Marchisio eigenlijk niet kwijt en ben bang dat hij op de plek van De Rossi niet ideaal is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt me niet op camquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Handanovic vond ik echt teringslecht.
[..]
tantoegoed die boy![]()
![]()
Marchisioquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:09 schreef Tim86 het volgende:
Taarabt![]()
[ afbeelding ]
Sirigu wil ik ook nog even proberen. En Vidal erbij staat wel mooi naast die andere Chilenen, maar wil Marchisio eigenlijk niet kwijt en ben bang dat hij op de plek van De Rossi niet ideaal is.![]()
![]()
Marchisio vind ik gewoon echt goed dit jaarzeker beter dan Vidal
Hij valt niet echt bijzonder positief op bij mij. Al is dat niet heel slecht als CM. Een Pjanic vind ik lekkerder spelen maar dat past dan weer niet. Als ik Vidal wissel kan ik ook misschien een RB uit een andere competitie nemen. Het is alleen beetje beetje karig gesteld met de RBs en LBs...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:07 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, terwijl zijn stats wel echt goed lijken! De Rossi en Marchisio doen het allebei beter bij mij![]()
Vraag is dus of Vidal op CCm beter is dan de Rossi..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
If criscito kan je gebruikenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij valt niet echt bijzonder positief op bij mij. Al is dat niet heel slecht als CM. Een Pjanic vind ik lekkerder spelen maar dat past dan weer niet. Als ik Vidal wissel kan ik ook misschien een RB uit een andere competitie nemen. Het is alleen beetje beetje karig gesteld met de RBs en LBs...![]()
![]()
Lijkt me niet.. Heb liever een controlerende speler daar zoals de rossi of gustavo ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:12 schreef Tim86 het volgende:
Vraag is dus of Vidal op CCm beter is dan de Rossi..![]()
![]()
Daar heb ik hem een tijd gebruikt, zeker niet slecht maar ik weet niet of het echt perse beter of slechter is dan Rossi.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:12 schreef Tim86 het volgende:
Vraag is dus of Vidal op CCm beter is dan de Rossi..![]()
De Rossi vind ik ook wel lekker spelen, maar daar staat nu Pogba. De Rossi staat nu in het 2e team en Nainggolan verdwijnt naar de bank, die vond ik ook wel lekker spelen eigenlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:12 schreef The_Yakuza het volgende:
Marchisio vind ik gewoon echt goed dit jaarzeker beter dan Vidal
Heb Marchisio eventjes gehad maar vond hem toen niet beter dan Vidal. Heb toen gekozen voor Vidal omdat ik hem in het echt wel een gave speler vind.![]()
Gebruik gewoon iemand die je goed/tof vindt op 8 chem, boeiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij valt niet echt bijzonder positief op bij mij. Al is dat niet heel slecht als CM. Een Pjanic vind ik lekkerder spelen maar dat past dan weer niet. Als ik Vidal wissel kan ik ook misschien een RB uit een andere competitie nemen. Het is alleen beetje beetje karig gesteld met de RBs en LBs...
Als ik Maicon RB laat staan heeft hij nog wel gewoon max chem. Misschien moet ik dat een keer proberen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:15 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Gebruik gewoon iemand die je goed/tof vindt op 8 chem, boeie![]()
Is maicon een beetje goed? Hij moet bij mij van der Wiel vervangenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als ik Maicon RB laat staan heeft hij nog wel gewoon max chem. Misschien moet ik dat een keer proberen.![]()
7 chem is nog beterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:15 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Gebruik gewoon iemand die je goed/tof vindt op 8 chem, boeie
viezepacebelgen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb een tijd Zabaleta gehad op rb, zijn positioning en strength etc maken het gebrek aan pace meer dan goed.Uiteraard worden ze er af en toe wel eens uitgelopen, maar dat gebeurt met andere backs ook omdat ze bijvoorbeeld slecht staan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als ik Maicon RB laat staan heeft hij nog wel gewoon max chem. Misschien moet ik dat een keer proberen.
Maicon kan wel een prima back zijn, heb hem niet gehad
Ik wil Bale als st gaan gebruiken, maar geen coins en sparen duurt zoooooooooooo langquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
7 chem is nog beter
[ afbeelding ]
viezepacebelgenFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Godver___!
quote:I spoke to the Chat Agent who told me it's not in the game to enhance gaming experience and they do not plan to introduce it back in the game. This is extremely absurd as EA should have disclosed this change earlier. After speaking to the agent I also posted my query here asking the Community Managers to check and confirm why they did not disclose it. Waiting for 4 days now, yet no response.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waar gaat dit over?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die modus waar je vrije trappen en corners kon oefenen.quote:
Goede uitleg wel. Dan maar skillgames hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die modus waar je vrije trappen en corners kon oefenen.
Die custom set pieces zijn ook helemaal weg toch? Dat vind ik dan wel weer chill. Debieltjes met hun cheatcorners
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Corner snel kort nemen is nu de nieuwe cheatcorner, scheelt een boel werk ookquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede uitleg wel. Dan maar skillgames he
Die custom set pieces zijn ook helemaal weg toch? Dat vind ik dan wel weer chill. Debieltjes met hun cheatcorners
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mjah ik gebruikte die modus vaak om een skillmove te leren zonder die debiele camera van de practice arena. Jammerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede uitleg wel. Dan maar skillgames he
Echt goed jaquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik gebruik hem ook wel eens tegen kick-off Harry's, maar haal er niet echt een optimaal rendement uit. Ligt ook aan die debiele manier van hoe die spelers zijn neergezet. Als ik bij mijn Belgen een speler kort roep is het Kompany die moet crossen en Mirallas die moet koppen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Corner snel kort nemen is nu de nieuwe cheatcorner, scheelt een boel werk ookAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Flinke Namen is geniaal ja. Luister ik nog steeds heel vaak. Gaat ook niet vervelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe bevalt Dembele op CM? Heb net Fabregas, Sakho en Moreno uit mijn BPL team gedonderd en moet dus op CM nog een goede optie hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
7 chem is nog beter
[ afbeelding ]
viezepacebelgen![]()
Klopt ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook wel eens tegen kick-off Harry's, maar haal er niet echt een optimaal rendement uit. Ligt ook aan die debiele manier van hoe die spelers zijn neergezet. Als ik bij mijn Belgen een speler kort roep is het Kompany die moet crossen en Mirallas die moet koppen.Soms heb je geluk, lijkt alsof die speler gewoon at random wordt gekozen oid.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Asamoah scoort heel vaak uit die hoerencorner bij mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook wel eens tegen kick-off Harry's, maar haal er niet echt een optimaal rendement uit. Ligt ook aan die debiele manier van hoe die spelers zijn neergezet. Als ik bij mijn Belgen een speler kort roep is het Kompany die moet crossen en Mirallas die moet koppen.
Zijn 2* weak foot is wel kut voor een middenvelder, maar hij is wel lekker allround en 4* skills is altijd handig. Ik heb mijn Belgen nu als 433(5) gehad waarin hij matig was op LCM, toen was hij zijn plek kwijt toen ik 4321 ging spelen en nu heeft hij hem weer terug en bevalt hij beter dan eerst.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:23 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Hoe bevalt Dembele op CM? Heb net Fabregas, Sakho en Moreno uit mijn BPL team gedonderd en moet dus op CM nog een goede optie hebben.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Technical Dribblerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:23 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Hoe bevalt Dembele op CM? Heb net Fabregas, Sakho en Moreno uit mijn BPL team gedonderd en moet dus op CM nog een goede optie hebben.![]()
![]()
Dat is aids, want dan komt altijd een CB naar mij toe gelopen of andere kopsterke speler i.p.v. een winger ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Corner snel kort nemen is nu de nieuwe cheatcorner, scheelt een boel werk ook
En Tim, waarom geen Mertens, die is sowieso beter dan IF De Bruyne en Mirallas.![]()
Hoe doe je dat dan? Veel tegenstanders hebben al de tweede man gelijk bij de cornervlag staan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Corner snel kort nemen is nu de nieuwe cheatcorner, scheelt een boel werk ookMaar diep van binnen lach ik.![]()
Heb je IF De Bruyne al eens gebruikt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is aids, want dan komt altijd een CB naar mij toe gelopen of andere kopsterke speler i.p.v. een winger ofzo
En Tim, waarom geen Mertens, die is sowieso beter dan IF De Bruyne en Mirallas.![]()
![]()
Ja, ik heb Mertens en IF De Bruyne in hetzelfde team samen op CAM in 451 en Mertens is 10x beter.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb je IF De Bruyne al eens gebruikt?![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wil ik best doen. Ik ben alleen totaal niet goed.Maakt niet uit, ik kan er ook niks van.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:02 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wil het ook wel proberen, hoelaat?
Ben trouwens ook niet goed hoor.
Rond 8u ofzo?![]()
Mmm, dat haal ik niet, mag zo nog even ballen. Wat later op de avond kan ik wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Maakt niet uit, ik kan er ook niks van.
Rond 8u ofzo?![]()
L2 indrukken voordat je de corner uberhaupt kunt nemen. Dan staat hij er inderdaad al bij. Wat daarna de 'cheat corner' is weet ik nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Veel tegenstanders hebben al de tweede man gelijk bij de cornervlag staan.. Ik neem 'm eigenlijk altijd kort, maar 0 resultaat.
Maar dit jaar komt er dan bij mij altijd iemand uit de 16 naar de vlag toegelopen (vaak een CB of de kopsterke spits dus), vroeger stond er altijd een winger ofzo al in de buurt van de vlag die dan naar je toe kwam om hem kort te nemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
L2 indrukken voordat je de corner uberhaupt kunt nemen. Dan staat hij er inderdaad al bij. Wat daarna de 'cheat corner' is weet ik niet. Ik neem 'm eigenlijk altijd kort, maar 0 resultaat.
Ik nam ze vorig jaar heel vaak kort, maar nu eigenlijk nooit meer door dit.![]()
Ook goedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:31 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mmm, dat haal ik niet, mag zo nog even ballen. Wat later op de avond kan ik wel.![]()
![]()
Ik scoor ook bijna nooit meer uit corners, dat was vorig jaar wel anders. Als er wordt gescoord is het ook nooit een CB met zijn hoofd...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
L2 indrukken voordat je de corner uberhaupt kunt nemen. Dan staat hij er inderdaad al bij. Wat daarna de 'cheat corner' is weet ik niet. Ik neem 'm eigenlijk altijd kort, maar 0 resultaat.
Als ik tegen David Luiz speel kopt hij er altijd wel een corner in tegen mij...![]()
In Fifa 14 was het met een korte corner en daarna een cross naar de eerste paal 9 van de 10 keer prijs. Maar ga de L2 binnenkort eens indrukken danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik vind het goed, zolang er geen lag aanwezig isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:49 schreef ThadCastle het volgende:
5v5 lijkt me leukste, kan je wagers doen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
KdB is geniaal en ik ben voorzitter van zijn fanclub. Mertens ipv Mirallas is wellicht het overwegen waard jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is aids, want dan komt altijd een CB naar mij toe gelopen of andere kopsterke speler i.p.v. een winger ofzo
En Tim, waarom geen Mertens, die is sowieso beter dan IF De Bruyne en Mirallas.
Mirallas RW EN RF was mehh, maar is nu wel lekker bezig though
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
L2 spammen wanneer de bal over de lijn is, totdat je de corner mag nemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Veel tegenstanders hebben al de tweede man gelijk bij de cornervlag staan.
e: spuit 11Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat valt wel mee bij parks als je eenmaal speelt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind het goed, zolang er geen lag aanwezig is![]()
Was op zoek naar een cheap haaibrid teampje met Diego Costa maar kom er niet echt uit. Vond het in h2h echt een held.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
dus je wilt 5vs 5 doen en tot nu toe is iedereen die mee wilt doen slecht?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Maakt niet uit, ik kan er ook niks van.
Rond 8u ofzo?Gaat leuk worden dan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik was geen fan van hem in h2h en fut.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:50 schreef Lindgren. het volgende:
Was op zoek naar een cheap haaibrid teampje met Diego Costa maar kom er niet echt uit. Vond het in h2h echt een held.![]()
had ik gisteren ook jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:54 schreef The_Yakuza het volgende:
godver, geen coins etc na de wedstrijdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:56 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik was geen fan van hem in h2h en fut.Wie wil je er in ieder geval nog meer in hebben?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:50 schreef Lindgren. het volgende:
Was op zoek naar een cheap haaibrid teampje met Diego Costa maar kom er niet echt uit. Vond het in h2h echt een held.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Yeah ik heb een IF in een pack!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef DutchSL het volgende:
Yeah ik heb een IF in een pack!Spel wel opnieuw opgestart sinds de update?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 skiller, maar dat is al onmogelijk als je er een redelijk fatsoenlijke hybrid van wil maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik wel.
[..]
Wie wil je er in ieder geval nog meer in hebben?![]()
![]()
Ik puzzel zelf wel even wat, thanks.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef DutchSL het volgende:
Yeah ik heb een IF in een pack!lol, hij is nog goedkoper dan de NIF ook een weekje terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met McGeady of Barfa moet toch wel wat lukken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1 skiller, maar dat is al onmogelijk als je er een redelijk fatsoenlijke hybrid van wil maken.![]()
![]()
Ik puzzel zelf wel even wat, thanks.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Webapp en het plaatje van Benzema en co stond al op de mainpage.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Spel wel opnieuw opgestart sinds de update?![]()
Ja, ik moet het anders formuleren. Er zijn zo belachelijk weinig leuke opties qua skillers.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Met McGeady of Barfa moet toch wel wat lukken?
Ik heb ook altijd pechquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, hij is nog goedkoper dan de NIF ook een weekje terug![]()
![]()
Beter dan een non-shiny gold.quote:
Ik heb sommige silvers wel in een bronze en een gold pack gehad, maar nog niet in een silver pack.![]()
Jij weet precies welke spelers je in welke pack hebt gehad?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beter dan een non-shiny gold.
Ik heb sommige silvers wel in een bronze en een gold pack gehad, maar nog niet in een silver pack.![]()
Nepfans hier trouwens. Niemand die even Narsinghhhhhhhhhhhhhhhhh post ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En hoe laat het was op het moment van de pull.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:10 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Jij weet precies welke spelers je in welke pack hebt gehad?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Almere
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tuurlijk, ik kan je de namen geven: Rekik en Lee Chung-Yong.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:10 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Jij weet precies welke spelers je in welke pack hebt gehad?![]()
gr gr![]()
en hoe veel seconden de trein vertraging hadquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En hoe laat het was op het moment van de pull.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Haha we zien wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dus je wilt 5vs 5 doen en tot nu toe is iedereen die mee wilt doen slecht?Gaat leuk worden dan
Ik ben PG, Iwan is SF dat weet ik. Wat ben jij?![]()
power forward geloof ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha we zien wel.
Ik ben PG, Iwan is SF dat weet ik. Wat ben jij?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Boh dat is wel nice dan. Volgens mij moet iederen wel 1500 vc hebben minimaal.. of misschien als team (dus ieder 300) als je 5v5 wil doen.quote:
Onee kan ook zonder VC![]()
Kan ik ook mee doen? Ik heb ongeveer 1400 vc, maar ben wel een coole kikker.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Boh dat is wel nice dan. Volgens mij moet iederen wel 1500 vc hebben minimaal.. of misschien als team (dus ieder 300) als je 5v5 wil doen.
Onee kan ook zonder VCBewoner van de Fokpool![]()
Bohhh niks is onmogelijk. wat wil je swabie?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
NLW snake NBP 4x5* ASCquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh niks is onmogelijk. wat wil je swabie?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
so wow much onmogelijkquote:
Of met Mangala, of Kaboul etc etc
Maar wel slim om het zo te posten. Dan gaat iedereen meteen zo:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand tips voor een speelstijl waarbij je met 2 man in een team kan spelen zonder hard afgemaakt te worden? De 2e persoon is niet heel erg goed.![]()
![]()
Waarom gebruikt iedereen nu gyazo?Na 2 views doen die plaatjes het al niet meer.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij is dan ook een ontiegelijke aandachtshoer.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
so wow much onmogelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb vrij weinig geloof ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Boh dat is wel nice dan. Volgens mij moet iederen wel 1500 vc hebben minimaal.. of misschien als team (dus ieder 300) als je 5v5 wil doen.Tijdje niet meer gespeeld. Ga hem nu weer eens ff spelen om in te komen.
Voeg mijn account maar toe: usamash
(gebruik dit account om games uit de usa store te halen, maar was lui en had wat vc gekocht en dat kon niet met mijn andere account.
Puush werkt hier al dagen voor geen meter meer. Moet alleen wennen dat Gyazo standaard met deze link komt: http://gyazo.com/bdcb42497bd598e71ae9cd9c7241be6cquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:31 schreef Reemi het volgende:
Waarom gebruikt iedereen nu gyazo?Na 2 views doen die plaatjes het al niet meer.
ipv http://i.gyazo.com/bdcb42497bd598e71ae9cd9c7241be6c.png die ik nodig heb hier
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wilde no links wasted bbyquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
so wow much onmogelijk
[ afbeelding ]
Of met Mangala, of Kaboul etc etc
[ afbeelding ]![]()
Wilde sowieso geen Gabi of Tiago of een van die draken. Had Pogba LCDM, maar kwam niet uit.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Richt samen een pro club op. Jij als any, je maat als linksbackquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Iemand tips voor een speelstijl waarbij je met 2 man in een team kan spelen zonder hard afgemaakt te worden? De 2e persoon is niet heel erg goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke spelers moeten erin zitten dan gayboii?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wilde no links wasted bby![]()
Wilde sowieso geen Gabi of Tiago of een van die draken. Had Pogba LCDM, maar kwam niet uit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
https://screencloud.net/quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Puush werkt hier al dagen voor geen meter meer. Moet alleen wennen dat Gyazo standaard met deze link komt: http://gyazo.com/bdcb42497bd598e71ae9cd9c7241be6c
ipv http://i.gyazo.com/bdcb42497bd598e71ae9cd9c7241be6c.png die ik nodig heb hierKun je zelfs kiezen om gewoon naar imgur te uploaden, en kan iedereen de plaatjes ook daadwerkelijk zien.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
en dit komt van jouquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij is dan ook een ontiegelijke aandachtshoer.Instaclassic.
moet ik da ruiken ofwa? nerdje al me tijd verspilt gofferdommequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wilde sowieso geen Gabi of Tiago of een van die draken. Had Pogba LCDM, maar kwam niet uit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja zoeits moet je gwn aanvoele man wat ben jij voor maatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
moet ik da ruiken ofwa? nerdje al me tijd verspilt gofferdommehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
lol ja dat kan ookquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Richt samen een pro club op. Jij als any, je maat als linksback![]()
Such tough guy.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
en dit komt van jouInstaclassic.
wasted links boeien echt niks als je 100 chem hebtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wilde sowieso geen Gabi of Tiago of een van die draken. Had Pogba LCDM, maar kwam niet uit.![]()
![]()
Ik puzzel wel even mi mattie. Ik ben toch nooit tevreden met teams die voor me worden gemaakt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Welke spelers moeten erin zitten dan gayboii?
Wist niet dat gyazo zo kut was en dat mensen amper die plaatjes konden zien johquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
https://screencloud.net/Kun je zelfs kiezen om gewoon naar imgur te uploaden, en kan iedereen de plaatjes ook daadwerkelijk zien.
Maar nu puush het vaker niet doet dan wel moest ik toch iets anders hebben
ff dit testen dus, thanks.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wel dan speelt je team veel beterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wasted links boeien echt niks als je 100 chem hebthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
wrom moet je me maat wete joh kk stalkerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja zoeits moet je gwn aanvoele man wat ben jij voor maatAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij wil no links wasted..dat is wat anders dan geen dode linksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wasted links boeien echt niks als je 100 chem hebt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan je potjes in Domination ook langer spelen ? Bij mij staat 1 quarter nu op 6 min geloof ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Boh dat is wel nice dan. Volgens mij moet iederen wel 1500 vc hebben minimaal.. of misschien als team (dus ieder 300) als je 5v5 wil doen.
Onee kan ook zonder VCHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
huh, wat is het verschil?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij wil no links wasted..dat is wat anders dan geen dode links![]()
Ja GVD waarom BEN JE ALTIJD ZO'N BEMOEIAL ik wilde sloffen voor ons juberleum kopen mAAR jE hebt het weer EENS verpestquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wrom moet je me maat wete joh kk stalkerhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
No links wasted wil zeggen dat je iedere link optimaal benut en dat je dus geen enkele link over hebt. Ultiem jizzvoer voor hybrid autisten.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Lindgren. op 29-10-2014 19:38:19 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Thad wie kreeg jij tegen de Knicks ?Hala Madrid !
Wtf, ik kan mijn bericht niet bewerken?Blijft blanco.
Problemen met 2.0 update PS4; Sony start onderzoek
29 oktober 2014 in PS4 Reageren
PlayStation 4-gebruikers ondervinden mogelijk problemen na het installeren van de firmware update 2.0. Sommige spelers kunnen niet inloggen, of ze kunnen hun console niet meer aan krijgen nadat deze in “Rest Mode” ging. Dat valt op te maken uit de vele klachten op de diverse sociale media.
Sony heeft inmiddels gereageerd en zegt op de hoogte te zijn van de problemen. Het Japanse bedrijf is een onderzoek gestart en werkt momenteel aan een oplossing. Een mogelijke oplossing voor problemen zou zijn om de stekker van de PS4 voor 30 seconden uit het stopcontact te halen.
http://www.playstation4cl(...)ony-start-onderzoek/hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
beter leer je eerst fatsoenlijk KOKEN en zorg je dat je moeder wat ZELFSTANDIGER wortquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja GVD waarom BEN JE ALTIJD ZO'N BEMOEIAL ik wilde sloffen voor ons juberleum kopen mAAR jE hebt het weer EENS verpestAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
DIT Gaat veel te VER je weet dat ik PRIMA GAMBA,s kan koken dit is VER boven de gordelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
beter leer je eerst fatsoenlijk KOKEN en zorg je dat je moeder wat ZELFSTANDIGER worthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
wat een anusaidsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat mijn volgende worden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik verkoop altijd meer als de nieuwe TOTW net in packs zit..snap er geen fuck vanquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij deed hij ook even gek na de rest mode ja, controller lampje bleef wit en kon niks doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf, ik kan mijn bericht niet bewerken?Blijft blanco.
Problemen met 2.0 update PS4; Sony start onderzoek
29 oktober 2014 in PS4 Reageren
PlayStation 4-gebruikers ondervinden mogelijk problemen na het installeren van de firmware update 2.0. Sommige spelers kunnen niet inloggen, of ze kunnen hun console niet meer aan krijgen nadat deze in “Rest Mode” ging. Dat valt op te maken uit de vele klachten op de diverse sociale media.
Sony heeft inmiddels gereageerd en zegt op de hoogte te zijn van de problemen. Het Japanse bedrijf is een onderzoek gestart en werkt momenteel aan een oplossing. Een mogelijke oplossing voor problemen zou zijn om de stekker van de PS4 voor 30 seconden uit het stopcontact te halen.
http://www.playstation4cl(...)ony-start-onderzoek/
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik verkocht hem net ook voor 26kquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nissa.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Bonucci 23K en Afellay 15.25KRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
EN BLEEK GODVERDOMME JE ANUS WEER EENS NET ZO ALS VROEGERquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
DIT Gaat veel te VER je weet dat ik PRIMA GAMBA,s kan koken dit is VER boven de gordelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan had je 'm waarschijnlijk op de lader. Ik kan m'n controller niet aanzetten als het kabeltje erin zitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij mij deed hij ook even gek na de rest mode ja, controller lampje bleef wit en kon niks doen.
Wilde het net posten jahquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Oei, Ricksen op DWDD. Z'n spraak erg achteruit gegaan![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja ik vind alles prima maar dat doe ik dus niet meer alle andere zwarte jongens noemen me 8-ball onder de douche na DIE BEHANDELINGquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EN BLEEK GODVERDOMME JE ANUS WEER EENS NET ZO ALS VROEGERhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Oké. 2 packs niks, dan een Chileen van Arsenal en dan weer een pack niks. Ik geloof niet dat ik ga klagen. EA
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Speelt 200x beter met Reus LF en Draxler LM, me dunktquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oké. 2 packs niks, dan een Chileen van Arsenal en dan weer een pack niks. Ik geloof niet dat ik ga klagen. EA
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ff gekeken en ik ben idd een PF. 85 ratingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Onee kan ook zonder VCDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
150 spquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wauw.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
PSN: DePresident_![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Staat er nu op. Voor 819k is hij van jou vriend
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wtf, ik heb deze clip eerder weleens gezien, maar 0:50 is me serieus nog nooit opgevallen
Tja, het blijft toch koffiedik kijken in de eerste uren. Wil niet het risico lopen dat hij morgen nog 700k opbrengt ofzo...quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
pff reemi waar blijven de IG stats sjongejongejonge waar betaal ik in vredesnaam voor pffAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat een sukkol, veel te cheap. Echt niveau DS2-leent-zn-ronaldo-uit dit.
PSV
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, is ook zo. Ik ben vaak te gierig en dan zie je hem alleen maar droppen. Maar nu had je de hoogste open bid wel kunnen matchenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, het blijft toch koffiedik kijken in de eerste uren. Wil niet het risico lopen dat hij morgen nog 700k opbrengt ofzo...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou 't ook in paniek voor lief nemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Ik ben vaak te gierig en dan zie je hem alleen maar droppen. Maar nu had je de hoogste open bid wel kunnen matchenHad 'm misschien zelfs rond de 800k laten staan. Die dingen droppen zo snel. Dat uur is echt kostbaar.
Pots Lekker man, congratz
Meneer open geen packs
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
bij jullie mam gelukkig niequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou 't ook in paniek voor lief nemen.Had 'm misschien zelfs rond de 800k laten staan. Die dingen droppen zo snel. Dat uur is echt kostbaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Blinde paniek, 300k innen en niet meer aan terugdenken. Je kan er maar vanaf zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou 't ook in paniek voor lief nemen.Had 'm misschien zelfs rond de 800k laten staan. Die dingen droppen zo snel. Dat uur is echt kostbaar.
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb je ingehaald qua werkkapitaalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pots Lekker man, congratz
Meneer open geen packs
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik mijn IFjes heb verkocht krijg jij 100k van mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 100k en dit. Ik doe iets fout.
Ach als iemand van hier het moet krijgen gun ik jou het welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb je ingehaald qua werkkapitaal
Mag ik wel even 15k voor de 2 packs die ik dankzij jou heb geopend?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ik mijn IFjes heb verkocht krijg jij 100k van mij
Die bronze packs moeten toch wel iets op hebben geleverd? En die deals in het begin.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 100k en dit. Ik doe iets fout.![]()
vieze countergoaltjes allemaal van PSV
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die bronze packs moeten toch wel iets op hebben geleverd? En die deals in het begin.Dit.
bronzepacken op PS is gewoon kutquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die bronze packs moeten toch wel iets op hebben geleverd? En die deals in het begin.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik nog minder volgens mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 100k en dit. Ik doe iets fout.![]()
![]()
Blijft een instabiele bendequote:
Elke dag![]()
Zet er maar wat opquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach als iemand van hier het moet krijgen gun ik jou het wel
Mag ik wel even 15k voor de 2 packs die ik dankzij jou heb geopend?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Team dat ik hierboven heb gepost heeft me ook gewoon 70k gekost.
Ik veertig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uh ja ik heb 3 7,5k packs geopend door jouhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lief van je, maar koop er maar een Maxwelletje voorquote:
Elke dag![]()
Sirigu gehaald. Hoop dat hij wel ballen kan stoppen die recht op hem afgaan. Handanovic heeft daar veel problemen mee.
Heb 3 potjes gespeeld en wil eigenlijk alles alweer verkopen en gewoon Doumbia kopen en overal langs lopen. Wat een schijtspel is het toch. Ze hebben het zo gemaakt dat elke mongool met een snelle speler kan scoren...![]()
Ik vind Sirigu echt veel beter dan Handanovic jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:03 schreef Tobi-wan het volgende:
Sirigu gehaald. Hoop dat hij wel ballen kan stoppen die recht op hem afgaan. Handanovic heeft daar veel problemen mee.
Heb 3 potjes gespeeld en wil eigenlijk alles alweer verkopen en gewoon Doumbia kopen en overal langs lopen. Wat een schijtspel is het toch. Ze hebben het zo gemaakt dat elke mongool met een snelle speler kan scoren...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik zag 'm hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:04 schreef Zhano het volgende:
e: hoerenkots, waarom krijg ik geen imagelink bij dat screencloud
Oh ik heb ook nog twee bonuccietjes.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ook even gedaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:01 schreef 44rdbei het volgende:
na vanmiddag zelf ook even testje gedaan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
ip opgeschreven ddos ip aanval attack incoming wees prepaaredquote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bibber.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ip opgeschreven ddos ip aanval attack incoming wees prepaared![]()
![]()
Echt? Ik nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ik zag 'm hoor.
Oh ik heb ook nog twee bonuccietjes.![]()
![]()
Dat schot van Bolderwijn mocht er ook zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef DePresident. het volgende:
Talentje komt er nu in hoor. Bergwijn.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Meteen een assistquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef DePresident. het volgende:
Talentje komt er nu in hoor. Bergwijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom doet de wijn zo achterlijk
Elke dag![]()
BRABANTSE NACHTEN ZIJN LANGDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nouquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Als warme broodjes.
pepe muslera en danny?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:14 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ok rara wie staan hier ophallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Volgende stap = Gourcuff en Lacazette eruit. Misschien James halen en dan of met Ibarbo of met Hernandez. Iemand al een keer met Hernandez gespeeld? Heb ik wel twee spitsen met M/L workrates...![]()
je moet niet de http://screencloud.net/v/Em71 link hebben maar de http://sc-cdn.scaleengine(...)842ff5a1e9a0d296.pngquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:14 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ok rara wie staan hier opAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
je moet alleen even de directe link pakkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:14 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ok rara wie staan hier op
1-2-weg ermee. Wat een kutding zeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je moet niet de http://screencloud.net/v/Em71 link hebben maar de http://sc-cdn.scaleengine(...)842ff5a1e9a0d296.png![]()
Tis niet dat ik niet weet dat het zo kan, IK WIL HET NIETquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
(dat we dit aan een ICT'er moeten uitleggen)
![]()
Ze staan ook gewoon weer voor 15K of lager te koop, eerder vanavond een kaart terug gekocht voor 13.75Kquote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ja, precies hetzelfde als gyazo. Dat hij niet de handige link pakt automatisch. Misschien dat je het ergens in kan stellen ofzo, dit is irritantquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
1-2-weg ermee. Wat een kutding zeg.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij gingen vanmiddag mijn Aogo's supersnel weg maar nu niet meerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ze staan ook gewoon weer voor 15K of lager te koop, eerder vanavond een kaart terug gekocht voor 13.75K
Stel ik imgur in en dat ie de directlink moet geven. Krijg ik alsnog zo'n screencloud link en bij imgur zijn die instellingen weer wegquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, precies hetzelfde als gyazo. Dat hij niet de handige link pakt automatisch. Misschien dat je het ergens in kan stellen ofzo, dit is irritant![]()
![]()
innquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
clubs?
zemmers geef eens antwoord, geen tips'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nee echt geen tijd vandaagquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
clubs?
zemmers geef eens antwoord, geen tips![]()
Koop gewoon T. Silva met Chielliniquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgende stap = Gourcuff en Lacazette eruit. Misschien James halen en dan of met Ibarbo of met Hernandez. Iemand al een keer met Hernandez gespeeld? Heb ik wel twee spitsen met M/L workrates...Bewoner van de Fokpool![]()
oke kutquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Morgen laatste 2 tentamens. Ff laptop volpompen met laatste redmiddelen en dan vroeg slapensucces
Zet hem op Zhano. Je kan het. Toi toi toi. Ik zal voor je duimen morgenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Morgen laatste 2 tentamens. Ff laptop volpompen met laatste redmiddelen en dan vroeg slapen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb je wel geleerd?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Morgen laatste 2 tentamens. Ff laptop volpompen met laatste redmiddelen en dan vroeg slapenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wil zo wel, zit nu nog in de trein. Volgende week tentamens dus heb tijd zatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
clubs?
zemmers geef eens antwoord, geen tips![]()
![]()
succes alvast Zhanoprecies hetzelfde hierquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik wil zo wel, zit nu nog in de trein. Volgende week tentamens dus heb tijd zat'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan krijg ik Silva niet op max chem... Betwijfel steeds meer of dat uberhaupt nog wat uit maakt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:23 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Koop gewoon T. Silva met Chiellini![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan je potjes in Domination ook langer spelen ? Bij mij staat 1 quarter nu op 6 min geloof ik.Niet dat ik weet.quote:
Ik kreeg Shumpert van Knicks. Jij?![]()
Ik speel ook met silva op 8 chem en merk geen verschil. Tim speelt met Hazard op 7 chem.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dan krijg ik Silva niet op max chem... Betwijfel steeds meer of dat uberhaupt nog wat uit maakt.
Kom zelfs teams in D1/2 tegen op 85 chem
Via wifi of bedraad?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:29 schreef DutchSL het volgende:
Puush doet het hier prima hoor?
[ afbeelding ]
Mweh.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Muthafucking Carmelo Anthonyquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Niet dat ik weet.
Ik kreeg Shumpert van Knicks. Jij?
Hala Madrid !
toch goed johquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:29 schreef DutchSL het volgende:
Puush doet het hier prima hoor?
[ afbeelding ]
Mweh.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Cuz you know I'm all about that pace, bout that pace, no dribble.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Off:
Voor de mensen die zich verheugen om meteen football manager te spelen bij release:
http://community.sigames.com/showthread.php/399701-Holland-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Pace sells and everyone's buyingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
Cuz you know I'm all about that pace, bout that pace, no dribble.![]()
Dat interview met WillemsWat is er met die gast gebeurt joh, komt echt gewoon slim over en leuke humor
Baas
Elke dag![]()
Onze meter van Eneco is eerder dit jaar kapot gegaan en toen vervangen. Toen heb ik een mutatiebon gekregen van de monteur met daarop de meterstand van dat moment. Moet ik nu die dingen zelf optellen om aan de stand te komen voor de jaarnota? Iemand hier die dat heel toevallig weet? Anders moet ik er morgen even achteraan bellen. Als ik alleen het getal invul dat nu op de meter staat krijg ik een foutmelding in ieder geval
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TAARTquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat interview met WillemsWat is er met die gast gebeurt joh, komt echt gewoon slim over en leuke humor
Baas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
10 pakjes geopend en buiten die IF Adriano was het beste een Callejon (die dan weer niet als IF, al zat die net als Adriano vorige week in het TOTW).
Mijn geluk van vorig jaar, waar ben je![]()
![]()
Callejon is de beste spits deze Fifaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:38 schreef DutchSL het volgende:
10 pakjes geopend en buiten die IF Adriano was het beste een Callejon (die dan weer niet als IF, al zat die net als Adriano vorige week in het TOTW).
Mijn geluk van vorig jaar, waar ben je
Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zet hem op Zhano. Je kan het. Toi toi toi. Ik zal voor je duimen morgen1 luvquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef poker4lifee het volgende:
succes alvast Zhano
[..]
precies hetzelfde hierDat vroegen DS zn ouders 2 weken geleden ook al aan mequote:![]()
![]()
Ik heb iets soortgelijks gehad bij Essent en toen kon ik gewoon invullen...maar ik kreeg geen foutmelding. Ik zou dus morgen maar ff bellen als ik jou was.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:37 schreef Tim86 het volgende:
Onze meter van Eneco is eerder dit jaar kapot gegaan en toen vervangen. Toen heb ik een mutatiebon gekregen van de monteur met daarop de meterstand van dat moment. Moet ik nu die dingen zelf optellen om aan de stand te komen voor de jaarnota? Iemand hier die dat heel toevallig weet? Anders moet ik er morgen even achteraan bellen. Als ik alleen het getal invul dat nu op de meter staat krijg ik een foutmelding in ieder gevalNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Thanksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks gehad bij Essent en toen kon ik gewoon invullen...maar ik kreeg geen foutmelding. Ik zou dus morgen maar ff bellen als ik jou was.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Succes GerbDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: