SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze past wel in dat rijtje:quote:
![]()
nee die gaat wel naar 500K+quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:06 schreef Kiid het volgende:
IF Sanchez, moest jizzen. Denk alleen niet dat je boy hem kan betalen![]()
moet ik altijd denken aan die post van vorige week dat iemand aguero had gekocht voor 1M BIN, bleek achteraf een bazendeal
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
echtquote:![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is Aguero zo duur ja? Nooit naar gekeken eerlijk gezegd. Maar Sanchez als spits zou toch wel jizz worthy zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee die gaat wel naar 500K+![]()
moet ik altijd denken aan die post van vorige week dat iemand aguero had gekocht voor 1M BIN, bleek achteraf een bazendeal![]()
zit nu weer rond 1M, toen ging hij daarna voor 1.7 ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is Aguero zo duur ja? Nooit naar gekeken eerlijk gezegd. Maar Sanchez als spits zou toch wel jizz worthy zijnin 10 minuten 700K verdienen bohhh
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mag zeker in dezelfde hall of famequote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
SharePlay?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zullen we samen muziek luisteren Lind?![]()
hihiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zullen we samen muziek luisteren Lind?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zulke dikke beats daar dat het stadion nu uit elkaar valtquote:![]()
![]()
Dat krijg je met fanatieke aanhang hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zulke dikke beats daar dat het stadion nu uit elkaar valt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
5atb en 4411 skip ik gewoon, daar ga ik me toch gigantisch aan kapot ergeren met zoveel man in de eigen 16quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:08 schreef Kamikazie het volgende:
4 potjes gespeeld vandaag , 3 keer daarvan tegen 5 atb die allemaal meteen park the bus (of ultra verdedigend) deden
Lekker FIFA doen tot nu toeFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Sorry geen ervaring mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat krijg je met fanatieke aanhang he![]()
Wat is er met 4-4-1-1 dan? Nooit iets van gemerkt tov andere formaties..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:36 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
5atb en 4411 skip ik gewoon, daar ga ik me toch gigantisch aan kapot ergeren met zoveel man in de eigen 16Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Iwan, Freire nog meer mensen die NBA hebben. Zin om vanavond 3v3 of 5v5 parks te doen?
5v5 lijkt me leukste, kan je wagers doen![]()
![]()
In D1 en D2 doet men dan standaard park the bus (mijn ervaring)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is er met 4-4-1-1 dan? Nooit iets van gemerkt tov andere formaties..
8 mans verdediging is wel heel erg kut, al krijg je dan ook amper een goalFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Niemand gebruikt toch park the bus..ik zie iedereen dat steeds posten, maar dan staan zelfs je spitsen achterin. Gewoon ultra def lijkt me. Net zo kut hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:50 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
In D1 en D2 doet men dan standaard park the bus (mijn ervaring)
8 mans verdediging is wel heel erg kut, al krijg je dan ook amper een goalAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
444 miljoen voor zoon lekijk gebouwquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een dwaas444 miljoen van het rijksgeld uitgeven om je eigen huis te bouwen
___!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wil ik best doen. Ik ben alleen totaal niet goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:49 schreef ThadCastle het volgende:
Iwan, Freire nog meer mensen die NBA hebben. Zin om vanavond 3v3 of 5v5 parks te doen?
5v5 lijkt me leukste, kan je wagers doenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als ik letterlijk 8 man op de 16 meter lijn zie staan neem ik wel aan dat dat park the bus isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niemand gebruikt toch park the bus..ik zie iedereen dat steeds posten, maar dan staan zelfs je spitsen achterin. Gewoon ultra def lijkt me. Net zo kut hoor, daar niet van.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Misschien is het soms wel ultra d, maar ook dat vind ik al strontirritant met 4411
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ongeëvenaard
Je bent een goed verliezer Huugh, kusjes aan Zitterd![]()
![]()
![]()
Teampje iets omgegooid naar dit alleen nog met nif benz en matuidihoop dat ik die twee in-forms en if sanchez kan betalen maar ben bang van niet
![]()
![]()
Wil het ook wel proberen, hoelaat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:49 schreef ThadCastle het volgende:
5v5 lijkt me leukste, kan je wagers doen
Ben trouwens ook niet goed hoor.
![]()
Pogba is eindelijk binnen hoor. Coins verdienen gaat hier niet zo snel...
Welke speler gaat tegenvallen en zal ik waarschijnlijk als eerste vervangen?![]()
Volgens mij zit op IF Sanchez @ cam aardig wat mensen te wachten (lijkt me ook een supergoede spits) dus die wordt konkoduur
ik zie niksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Welke speler gaat tegenvallen en zal ik waarschijnlijk als eerste vervangen?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik gok if gourcuffquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Welke speler gaat tegenvallen en zal ik waarschijnlijk als eerste vervangen?of en handanovic
![]()
![]()
Vidal, die is echt tantoe slecht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Welke speler gaat tegenvallen en zal ik waarschijnlijk als eerste vervangen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Sirigu niks voor je? Vind ik de op een na beste keeper die ik heb gehad, al heb ik alleen Neuer, Courtois (superbaggerebolaaids), Weidenfeller, Sirigu en Handanovic en Reina gehadquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kut Gyazo, ik moet ook gewoon weer puush gebruiken. Hij doet het nu weer.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Pogbaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Welke speler gaat tegenvallen en zal ik waarschijnlijk als eerste vervangen?
Nee, Lacazette vond ik echt poep en ik zou een plekje inruimen voor Marchisio want die is geweldig.![]()
Dat vind ik dus ook, terwijl zijn stats wel echt goed lijken! De Rossi en Marchisio doen het allebei beter bij mijquote:Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
What the fuck.. is de optie "oefenwedstrijd 11 v 11" eruit gehaald?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Handanovic vond ik echt teringslecht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Welke speler gaat tegenvallen en zal ik waarschijnlijk als eerste vervangen?tantoegoed die boyquote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is die minder kut dan de rest? Weet eigenlijk niet wat ik van Handanovic vind... Ik verwacht niet zoveel van keepers, als ze 1 op de 5 ballen tegenhouden ben ik al tevreden. Sirigu heeft ook Long Thrower trait, dat is altijd wel fijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:05 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Sirigu niks voor je? Vind ik de op een na beste keeper die ik heb gehad, al heb ik alleen Neuer, Courtois (superbaggerebolaaids), Weidenfeller, Sirigu en Handanovic en Reina gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |