SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze past wel in dat rijtje:quote:
![]()
nee die gaat wel naar 500K+quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:06 schreef Kiid het volgende:
IF Sanchez, moest jizzen. Denk alleen niet dat je boy hem kan betalen![]()
moet ik altijd denken aan die post van vorige week dat iemand aguero had gekocht voor 1M BIN, bleek achteraf een bazendeal
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
echtquote:![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is Aguero zo duur ja? Nooit naar gekeken eerlijk gezegd. Maar Sanchez als spits zou toch wel jizz worthy zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee die gaat wel naar 500K+![]()
moet ik altijd denken aan die post van vorige week dat iemand aguero had gekocht voor 1M BIN, bleek achteraf een bazendeal![]()
zit nu weer rond 1M, toen ging hij daarna voor 1.7 ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is Aguero zo duur ja? Nooit naar gekeken eerlijk gezegd. Maar Sanchez als spits zou toch wel jizz worthy zijnin 10 minuten 700K verdienen bohhh
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mag zeker in dezelfde hall of famequote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
SharePlay?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zullen we samen muziek luisteren Lind?![]()
hihiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zullen we samen muziek luisteren Lind?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zulke dikke beats daar dat het stadion nu uit elkaar valtquote:![]()
![]()
Dat krijg je met fanatieke aanhang hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zulke dikke beats daar dat het stadion nu uit elkaar valt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
5atb en 4411 skip ik gewoon, daar ga ik me toch gigantisch aan kapot ergeren met zoveel man in de eigen 16quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:08 schreef Kamikazie het volgende:
4 potjes gespeeld vandaag , 3 keer daarvan tegen 5 atb die allemaal meteen park the bus (of ultra verdedigend) deden
Lekker FIFA doen tot nu toeFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Sorry geen ervaring mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat krijg je met fanatieke aanhang he![]()
Wat is er met 4-4-1-1 dan? Nooit iets van gemerkt tov andere formaties..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:36 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
5atb en 4411 skip ik gewoon, daar ga ik me toch gigantisch aan kapot ergeren met zoveel man in de eigen 16Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |