...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef stbabylon het volgende:
Godsamme, waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig
ELF NOVEMBER IS DE DAG, DAHAT MIJN LICHTJE...
Geen Sint Maarten gedaan, nooit het genot gehad om je letterlijk ziek te vreten aan kilo's snoep?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nooit gezonden. Deed wel aan Palmpase . Maar geen idee hoe wat en wanneer dat dan is
Branden mag...quote:
Nop nooit gedaan. Maar kilos snoep is toch Halloween in Amerika?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen Sint Maarten gedaan, nooit het genot gehad om je letterlijk ziek te vreten aan kilo's snoep?
[..]
Branden mag...
Sint Maarten is met een lampion langs de deuren gaan en zingen, vervolgens krijg je snoep. En zo ga je zoveel mogelijk huizen af.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop nooit gedaan. Maar kilos snoep is toch Halloween in Amerika?
Deden ze ons dorp nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sint Maarten is met een lampion langs de deuren gaan en zingen, vervolgens krijg je snoep. En zo ga je zoveel mogelijk huizen af.
Volgens mij meer iets voor het zuiden. Wij deden het wel, met school. Alleen langs huizen waar ouders van kinderen woonden (die ervan wisten) en dan kreeg je rozijntjesquote:
Andersom, in het zuiden werd het niet gedaan. In de randstad wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij meer iets voor het zuiden. Wij deden het wel, met school. Alleen langs huizen waar ouders van kinderen woonden (die ervan wisten) en dan kreeg je rozijntjes
Toen ik als klein menneke in Eindhoven woonde was er geen Sint Maarten, toen ik in Almere ging wonen welquote:
Ik heb het ook gedaan, maar ik denk dat er daar meer aandacht aan wordt besteed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:08 schreef Cue_ het volgende:
Als t alleen van t zuiden was zou Bels t nooit gedaan hebben.. Toch?
O, het is dus een volstrekt willekeurig 'feest' dat sporadisch wordt gevierd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen ik als klein menneke in Eindhoven woonde was er geen Sint Maarten, toen ik in Almere ging wonen wel
Doe mij maar Sinterklaas dan, die bezorgt ten minste.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sint Maarten is met een lampion langs de deuren gaan en zingen, vervolgens krijg je snoep. En zo ga je zoveel mogelijk huizen af.
Indeed. Sinterklaas was leuk. Kwam op school, op je vaders werk, thuisquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doe mij maar Sinterklaas dan, die bezorgt ten minste.
Is t niet gewoon je werk?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Zo, even in een uurtje een heel kantoor opgezet qua server en netwerk.
They don't pay me enough for this kind of service.
Niet zonder planning en zo even van "oh ja, dit zijn we even vergeten, hebben jullie nog een server?" terwijl ze in paniek zijn omdat ze dat detail even zijn vergetenquote:
Staat niet in je functie "flexibel zijn" ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zonder planning en zo even van "oh ja, dit zijn we even vergeten, hebben jullie nog een server?" terwijl ze in paniek zijn omdat ze dat detail even zijn vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |