Special ingredientquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Faxie is (helaas?) geen bot en een mens... nou ja, organisme van vlees en bloed. En hij bakt verrekte lekkere cupcakes.
Ik waarschuw je, mijn Duits is de laatste tijd wel verbeterd sinds ik Wolfenstein speel!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:50 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dat voor kut TT? Defaitismusch fur den Sieg ja!
Kan je beter Medal of Honor spelenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik waarschuw je, mijn Duits is de laatste tijd wel verbeterd sinds ik Wolfenstein speel!
Verdammt....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik waarschuw je, mijn Duits is de laatste tijd wel verbeterd sinds ik Wolfenstein speel!
Nee, de eerste Wolffensteinquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan je beter Medal of Honor spelen
Afgeschreven dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, MOH:AA..quote:
Neuh, The New Order is een stuk beterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan je beter Medal of Honor spelen
Mein Leben!quote:
Schnell Ja!quote:
Behalve een aai over haar bolletjequote:
Je laat het gewoon over je heen komen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haben ir... en verder ken ik het niet.quote:
Fijne avond yats, veel plezier manquote:
Es ist schadequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |