SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
1.321.231 coins nu (voor die pack opening had ik iets meer) maar als je dat aantal coins omdraait krijgt je precies hetzelfde.![]()
Als je nog een goed doel zoekt. Zoek dan niet verder.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:41 schreef WezepAFCA het volgende:
Lewandowski in mijn 5e pack op PS4, nu alleen nog van 1.2m xbox coins af zien te komen![]()
![]()
haha echt een palingsyndroomquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
1.321.231 coins nu (voor die pack opening had ik iets meer) maar als je dat aantal coins omdraait krijgt je precies hetzelfde.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik zat te twijfelen om het topic weer te kapen. Maar toch maar niet gedaan omdat ik dacht hij zal vast niet zo kinderachtig zijn om weer die TT te doen. Maar helaas.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:41 schreef WezepAFCA het volgende:
Lewandowski in mijn 5e pack op PS4, nu alleen nog van 1.2m xbox coins af zien te komen![]()
![]()
Zet hem dan onder Ctrl+Cquote:
Ik had hem klaarstaan, maar ik kreeg een melding dat ik niet 2x achter elkaar in zo een korte tijd kon posten![]()
![]()
welkom in dit topic nieuwelingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:46 schreef over_hedge het volgende:
ik zat te twijfelen om het topic weer te kapen. Maar toch maar niet gedaan omdat ik dacht hij zal vast niet zo kinderachtig zijn om weer die TT te doen. Maar helaas.![]()
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Niet zo kontzeer doen ouwe reus.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:46 schreef over_hedge het volgende:
ik zat te twijfelen om het topic weer te kapen. Maar toch maar niet gedaan omdat ik dacht hij zal vast niet zo kinderachtig zijn om weer die TT te doen. Maar helaas.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoiquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jouw nickquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:46 schreef Keukendrol het volgende:
Deze man is zo'n beest!
[ afbeelding ]baas
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet zo kontzeer doen ouwe reus.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Danku.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Ja ook met die kinderen in de ghetto van Warschau.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hiltler ging anders wel goed met kinderen om.Met zijn neefjes en nichtjes. Had best een goede vader kunnen zijn
is gewoon zo hoor? Kijk die docu maar op Netflix.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Met carnaval naar Krakauquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ook met die kinderen in de ghetto van Warschau.![]()
![]()
Rolls-reus teamsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:48 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Fitness team gemachtif lacazette toch maar een tweede kans gegeven
![]()
![]()
Ja dit kan dus echt niet vind ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
is gewoon zo hoor? Kijk die docu maar op Netflix.
Beetje grapjes maken over deze massamoordenaar![]()
![]()
dat staat er toch los van of hij een goede vader voor zijn eigen kinderen had kunnen zijn?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ook met die kinderen in de ghetto van Warschau.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Krakau?quote:Als je iets paupers wilt zien met carnaval kan je ook naar Breda gaan hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
het is geen grap. Dat is juist het punt. Het was een familie man. Alleen helaas niet zo lief tegen andere familiesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dit kan dus echt niet vind ik.
Beetje grapjes maken over deze massamoordenaarDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Straks maar even naar de Jumbo (in Heerenveen, voor de mensen die zich afvragen naar welke Jumbo ik ga) om te kijken of ze nog leuke aanbiedingen hebben.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Krakau?Als je iets paupers wilt zien met carnaval kan je ook naar Breda gaan hoor.
Krakau is echt een onwijs vette stad G.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedkope drank, lekkere wijven, lekker weer, mooie stad.![]()
Ik loop je te trollen joh klootzakquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
het is geen grap. Dat is juist het punt. Het was een familie man. Alleen helaas niet zo lief tegen andere families![]()
![]()
Maar hij was geen vader..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat staat er toch los van of hij een goede vader voor zijn eigen kinderen had kunnen zijn?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ga je stalkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Straks maar even naar de Jumbo (in Heerenveen, voor de mensen die zich afvragen naar welke Jumbo ik ga) om te kijken of ze nog leuke aanbiedingen hebben.![]()
![]()
nee daarom zeg ik toch ook had kunnen zijnquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dutroux had ook een huis zonder kelder kunnen kopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee daarom zeg ik toch ook had kunnen zijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wil niks verklappen, maar de doritos zijn in de aanbiedingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Die waren vorige week al bij de C1000 in de aanbieding.. en ze hebben geen Jacked meer bij de Jumbo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik wil niks verklappen, maar de doritos zijn in de aanbieding [ afbeelding ]![]()
Wat is toch gewoon een normale vraag? Ik stalk niet iedereen op twitter.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet weten dat dit de Stefanus Vandermarrus is in zijn natuurlijke leefgebiedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is toch gewoon een normale vraag? Ik stalk niet iedereen op twitter.![]()
![]()
Dat bedoel ik, en Auschwitz bezoeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Krakau is echt een onwijs vette stad G.
Goedkope drank, lekkere wijven, lekker weer, mooie stad.
Verder nog tips(al ben ik daar wel heel vroeg mee)![]()
Ah die baas mis ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet weten dat dit de Stefanus Vandermarrus is in zijn natuurlijke leefgebiedRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat was toch die gast die al die reacties bij die spelers neer aan het zetten was over Feyenoord.quote:![]()
Ja je hebt zon kroegentocht, is voor 15 euro 4 uur lang (kan ook 3 zijn?) onbeperkt ALLES zuipen. Dus gewoon volle bak tequila wegtikken en je hebt een mooie avondquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en Auschwitz bezoeken.
Verder nog tips(al ben ik daar wel heel vroeg mee). Verder is Auschwitz wel indrukwekkend ja. Als je er langer blijft is er ook een zoutmijn (grootste van Europa/wereld dacht ik) is ook wel tof.
Mja gewoon die kroegentocht lopenDat moet je echt doen
![]()
![]()
Ja en dan is er ook nog zo'n zielepiet die vanderm4r heeft geregistreerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:03 schreef vanpers het volgende:
Dat was toch die gast die al die reacties bij die spelers neer aan het zetten was over Feyenoord.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wij gingen in Berlijn ook naar zo'n kampf, zo snel mogelijk doorgelopen want aan het einde was het restaurant met koffie en gebak![]()
![]()
Koffie met jodenkoeken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:04 schreef Zhano het volgende:
Wij gingen in Berlijn ook naar zo'n kampf, zo snel mogelijk doorgelopen want aan het einde was het restaurant met koffie en gebakRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stoer man.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:04 schreef Zhano het volgende:
Wij gingen in Berlijn ook naar zo'n kampf, zo snel mogelijk doorgelopen want aan het einde was het restaurant met koffie en gebak![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:04 schreef Zhano het volgende:
Wij gingen in Berlijn ook naar zo'n kampf, zo snel mogelijk doorgelopen want aan het einde was het restaurant met koffie en gebak!
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zijn er van zaterdag laat in de middag tot dinsdag in het begin van de avond. Denk dat we ook nog wel langs de zoutmijnen gaan. Hoelang had je nodig voor Auschwitz beide kampen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja je hebt zon kroegentocht, is voor 15 euro 4 uur lang (kan ook 3 zijn?) onbeperkt ALLES zuipen. Dus gewoon volle bak tequila wegtikken en je hebt een mooie avond. Verder is Auschwitz wel indrukwekkend ja. Als je er langer blijft is er ook een zoutmijn (grootste van Europa/wereld dacht ik) is ook wel tof.
Mja gewoon die kroegentocht lopenDat moet je echt doen
En hoe zit dat met die kroegentocht? Lijkt me wel leuk, moet je dat ergens kopen/op een vaste plaats beginnen?![]()
Heb met school een keer concentratie kamp Dachau bezocht.
Blij dat ik er weg was, nare plek, zoveel leed![]()
![]()
Dan zou ik die zoutmijn overslaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:08 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zijn er van zaterdag laat in de middag tot dinsdag in het begin van de avond. Denk dat we ook nog wel langs de zoutmijnen gaan. Hoelang had je nodig voor Auschwitz beide kampen?
En hoe zit dat met die kroegentocht? Lijkt me wel leuk, moet je dat ergens kopen/op een vaste plaats beginnen?
Auschwitz is wel een hele dag hoor. Kroegentocht begint op het centrale plein in het midden bij een standbeeld, weet alleen niet of het buiten de zomer ook is. Was beetje voor alle ''backpackers'' enzo![]()
![]()
Je bent 3 dagen naar Sachsenhausen geweest?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee, maar was dag 3 dus al die bezienswaardigheden hadden we wel wat gehad.
Ben er zelf deze zomer geweest, veel indruk achter gelaten. Maar het "einde" was toch hetzelfde punt als het begin? Hoef je niet heel dat park door![]()
Verder is Berlijn echt een wereldstad![]()
![]()
Ben nog nooit bij een concentratiekamp geweest.
Ben ook altijd zo snel m'n aandacht kwijt bij zulke plaatsen dus misschien maar goed ook.
Dacht al een dag van 8 tot 5 kwijt te zijn aan Auschwitz. Maar had toch ook wel interesse in de zoutmijn, daar heb je aan een halve dag toch genoeg aan? Wil ook graag naar de fabriek van Schindler.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan zou ik die zoutmijn overslaan.
Auschwitz is wel een hele dag hoor. Kroegentocht begint op het centrale plein in het midden bij een standbeeld, weet alleen niet of het buiten de zomer ook is. Was beetje voor alle ''backpackers'' enzo
Kroegentocht zal ik in de gaten houden maar vrees er ook voor.![]()
is geen grap, was een echte familieman.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dit kan dus echt niet vind ik.
Beetje grapjes maken over deze massamoordenaar![]()
Ik kan me ook nooit goed concentreren daar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ook altijd zo snel m'n aandacht kwijt bij zulke plaatsen dus misschien maar goed ook. [ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lees is door paardenlul.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is geen grap, was een echte familieman.![]()
Nee dagen daarvoor al van die Stazi-gevangenissen enzo. Hadden wel een beetje genoeg van die dingen (en hoofdpijn, nog stoerder). Dus zijn gewoon daar doorheen gelopen. Om het niet al te respectloos te doen niet meteen via de achterdeur binnengestapt waar idd het restaurant was aan het beginquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:10 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je bent 3 dagen naar Sachsenhausen geweest?
Ben er zelf deze zomer geweest, veel indruk achter gelaten. Maar het "einde" was toch hetzelfde punt als het begin? Hoef je niet heel dat park door![]()
Verder is Berlijn echt een wereldstad![]()
![]()
quote:Ok manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ook altijd zo snel m'n aandacht kwijt bij zulke plaatsen dus misschien maar goed ook. [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan me ook nooit goed concentreren daar.
Ach ieder zijn ding, maakt ook niet uit, als je maar respect hebt voor de mensen die er rond lopen en de "spullen" die daar staan en te zien zijn. Snap alleen niet waarom je er heen gegaan bent dan, in Berlijn zijn ook zoveel andere dingen te doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee dagen daarvoor al van die Stazi-gevangenissen enzo. Hadden wel een beetje genoeg van die dingen (en hoofdpijn, nog stoerder). Dus zijn gewoon daar doorheen gelopen. Om het niet al te respectloos te doen niet meteen via de achterdeur binnengestapt waar idd het restaurant was aan het begin![]()
Was met schoolquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:15 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ach ieder zijn ding, maakt ook niet uit, als je maar respect hebt voor de mensen die er rond lopen en de "spullen" die daar staan en te zien zijn. Snap alleen niet waarom je er heen gegaan bent dan, in Berlijn zijn ook zoveel andere dingen te doen.![]()
![]()
Je kan niet echt zeggen dat dit nou vergelijkbaar is, Zhanootje van me.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wel gaaf met school naar Berlijn. Wij gingen in het laatste jaar van middelbaar onderwijs naar Londen, was ook echt geniaal. Londen blijft de beste stad van Europa naar mijn mening, Berlijn staat op 2quote:.
![]()
Klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kan niet echt zeggen dat dit nou vergelijkbaar is, Zhanootje van me.
Ik liep rustig met een paar gasten door een concentratiekamp omdat onze koppies er niet naar stonden om overal heel serieus zielig bij te kijken en zonder daarmee mensen te storen gingen we koffie drinken.
Jij maakt een grove grap over concentratiekampen.
That's the difference![]()
![]()
Lindgren is gewoon eenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt.
Ik liep rustig met een paar gasten door een concentratiekamp omdat onze koppies er niet naar stonden om overal heel serieus zielig bij te kijken en zonder daarmee mensen te storen gingen we koffie drinken.
Jij maakt een grove grap over concentratiekampen.
That's the difference
huubstevensklootzak.gif![]()
Idd ja. 1m96 pure ellende.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lindgren is gewoon een
huubstevensklootzak.gif![]()
Ik neem aan dat hij wel een langere swagkapsel heeft.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
*langerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel een langere swagkapsel heeft.![]()
We kunnen ook een lightsaber battle houden..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zonder. Dickshield is voor pussies.
Wat een rare komkommerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We kunnen ook een lightsaber battle houden..
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Top Gear aflevering daar was tof
Wat doet Aboutaleb in Fifa tegenwoordig?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:46 schreef Keukendrol het volgende:
Deze man is zo'n beest! Drmic. Bayer Leverkusen.
[ afbeelding ]![]()
FIFA ook verneuken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat doet Aboutaleb in Fifa tegenwoordig?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Uitloggen en nooit meer terugkomen jijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef 44rdbei het volgende:
Receptioniste komt me aardbeien thee brengen, zou ze weten dat ik op Fok! zit
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee dan had ze wel 44rdbeienthee gebracht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef 44rdbei het volgende:
Receptioniste komt me aardbeien thee brengen, zou ze weten dat ik op Fok! zit
![]()
Die had ik zelf ook nog wel bedachtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen dat Higuain erin zit.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou sorry hoor, het was maar een tip.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die had ik zelf ook nog wel bedachtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja sorry hoor, maar als ik een vraag stel verwacht ik daar antwoord op. geen tips.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, het was maar een tip.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar als ik een vraag stel verwacht ik daar antwoord op. geen tips.
Ok, hier is het antwoord:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar als ik een vraag stel verwacht ik daar antwoord op. geen tips.
Nee.![]()
4 uur pas domme lulquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:06 schreef Apekoek het volgende:
Team van het weekje ,waar bent u nou godverdomme![]()
Als jij eerst gaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:09 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand die 1m xbox coins wil ruilen voor 500k ps?![]()
DAT VROEG HIJ GVD NIET!!!1!!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Carlos Eduardo met zijn 5 goals zit sowieso in het TOTW. En die Portugees die 4x scoorde.![]()
Carlos Eduardo heeft toch 5 goals gemaakt? Die zit er sowieso in.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Iets minder dan Carlos Eduardo die er 5 heeft gemaakt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoeveel heeft Higuain er dan gemaakt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gofferdomme zonde dat ik geen Xbox account heb, was een mooie deal geweestquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:09 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand die 1m xbox coins wil ruilen voor 500k ps?
#FreeTrapz![]()
Telt CL ook mee? Want Carlos Eduanogwat had veel goals geloof iki'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Carlos Eduardo?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:15 schreef Kamikazie het volgende:
Had die ene gast niet 5 goals gemaakt dit weekeind?![]()
Goeie goal, schoot zo hard dat hij terug kwam van het net.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:12 schreef Tim86 het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/406417/![]()
Mooi vreugde dansje ook toen hij besefte dat zijn geen goal toch als goal gerekend werdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:12 schreef Tim86 het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/406417/![]()
![]()
Volgens mij had DS2 het net over iemand die 5 goals had gemaakt dus bij hem zit je wel goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja kan wel ja. Even DS2 vragen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
sjezusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:12 schreef Tim86 het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/406417/
huh er zitten geen bronzen bijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
Gewoon alle 4, is het makkelijkst.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
verkoop je coins en koop ps coins danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:09 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand die 1m xbox coins wil ruilen voor 500k ps?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
twitter:JoleonLescott twitterde op woensdag 29-10-2014 om 14:59:09Not gonna lie nearly fell for some of these fake @EASPORTSFIFA account. Lol 🙈 reageer retweet
![]()
![]()
zhano post;drquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:30 schreef Zhano het volgende:
twitter:JoleonLescott twitterde op woensdag 29-10-2014 om 14:59:09Not gonna lie nearly fell for some of these fake @EASPORTSFIFA account. Lol 🙈 reageer retweet
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat weet je nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
he Zhano je was net niet bij de JumboHaterquote:![]()
He, dat is geen handel drijven dit hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
verkoop je coins en koop ps coins danhad graag mijn PS coins omgeruild voor wat Xbox coins
#FreeTrapz![]()
ziet er verdomd sterk uit, zal wel kut spelen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hou wel van je hoor. Was maar een grapje.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
bohhh brbquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hou wel van je hoor. Was maar een grapje.![]()
ik moet messi dit jaar een keer proberen, moet geweldig spelen.
but how too pee hiervoor? hij staat niet bij loan spelerts
#FreeTrapz![]()
Kontje verkopen achter de bouwkeet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
but how too pee hiervoor? hij staat niet bij loan spelertsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb nog wel wat tips, maar helaas vroeg je hier niet naar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
but how too pee hiervoor? hij staat niet bij loan spelertsMaar diep van binnen lach ik.![]()
Als dit een Nederlandse filmpje was geweest, zag je alleen Kim Holland en Don en Adquote:
En DS2 natuurlijk.![]()
en jou ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als dit een Nederlandse filmpje was geweest, zag je alleen Kim Holland en Don en Ad
En DS2 natuurlijk.![]()
O ik dacht dat meerdere mannen porno hebben bedreven in jouw ster.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik ben geen porno ster![]()
Wel een ster in porno natuurlijkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ook niet, dus waarom haal je mij er dan bij (zoals bij bijna alles maar dat terzijde)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wel een ster in porno natuurlijk![]()
fixedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wel een ster in porno kijken natuurlijkHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Godver stel je niet zo aan manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus waarom haal je mij er dan bij (zoals bij bijna alles maar dat terzijde)![]()
Leave ds2 aloneAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, ik heb het de hele dag vol gehouden maar jij bent weer ontzettend irritant.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver stel je niet zo aan man![]()
![]()
Wat doe ik nou weer?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, ik heb het de hele dag vol gehouden maar jij bent weer ontzettend irritant.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het de hele dag vol gehouden maar jij bent weer ontzettend irritant.![]()
![]()
Gewoon je posts in het algemeen, ELKE keer op mijn posts reageren. Verder niet persoonlijk bedoeld.quote:![]()
Ik mag toch gewoon reageren op jouw posts?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon je posts in het algemeen, ELKE keer op mijn posts reageren. Verder niet persoonlijk bedoeld.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Criscito en alexisquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
ZOU DIT HEM ZIJN!?!?!![]()
![]()
![]()
Heb je die foto vanuit een aquarium genomen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
ZOU DIT HEM ZIJN!?!?!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haalde hem van internet, staat al een uur onlinequote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je die foto vanuit een aquarium genomen?![]()
![]()
TimjizzVaak onnodig en bij anderen doe e dit niet zo extreem.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik mag toch gewoon reageren op jouw posts?
IF Shittu![]()
![]()
Nee dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
ZOU DIT HEM ZIJN!?!?!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die andere geven niet zoveel reactievoer.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Timjizz
[..]
Vaak onnodig en bij anderen doe e dit niet zo extreem.
IF Shittu
hoi hoe krijg je jizz uit je toetsenbord? Bvdquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog geen statsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoi hoe krijg je jizz uit je toetsenbord? Bvd![]()
![]()
Echt alles zit onderAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benzema
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Het plakt zoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Noorse keeper kan ik in mijn bronzen team zetten, maarja daar speel ik toch nooit mee omdat geen tegenstanders te vinden dus laat maar zitten.
Benzema en Higuain worden al duur zat.![]()
CAM Sanchez gaat op zeker in het BPL team komen. Ik heb daar echt alles voor over.Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
hoe haal je dit weg je zit zijn pimel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Higuain zal wel meevallen. 50k ofzo. Te weinig pace voor de gemiddelde FUT'er.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:13 schreef DutchSL het volgende:
Die Noorse keeper kan ik in mijn bronzen team zetten, maarja daar speel ik toch nooit mee omdat geen tegenstanders te vinden dus laat maar zitten.
Benzema en Higuain worden al duur zat.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tijd om Fifa weer in de kast te leggen.
Het feit dat ik weet dat ik ga verliezen als ik tegen een 80 chem team speel met een aantal random spelers en manager..
Het feit dat mijn huisgenoot met een Nederlands zilver team tegen 5 sterren BPL teams met Aguero etc wint zegt alles.
Het is gewoon niet eerlijk, waarom krijgen noobs voordeel? Het zou gewoon niet mogen, helaas heeft EA een monopolie. Ben er klaar mee![]()
Tussen de 100 en 900kquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:17 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe duur denken jullie dat benzema gaat worden? (ruwe schatting)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jij bent echt een mongool. Gelukkig wint niet iedereen met een goed team automatisch. Jij bent gewoon slecht en je huisgenoot is gewoon goedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:17 schreef Pino0 het volgende:
Het feit dat ik weet dat ik ga verliezen als ik tegen een 80 chem team speel met een aantal random spelers en manager..
Het feit dat mijn huisgenoot met een Nederlands zilver team tegen 5 sterren BPL teams met Aguero etc wint zegt alles.
Het is gewoon niet eerlijk, waarom krijgen noobs voordeel? Het zou gewoon niet mogen, helaas heeft EA een monopolie. Ben er klaar mee![]()
waarom zo'n kutpost? Gooi er even een paar kankers tussen, dat leest een stuk prettiger.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:17 schreef Pino0 het volgende:
Het is gewoon niet eerlijk, waarom krijgen noobs voordeel? Het zou gewoon niet mogen, helaas heeft EA een monopolie. Ben er klaar meehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hij heeft een leer achterstand lol, dan zou hij sowieso juist alles moeten verliezen aangezien er 3 seconde langer tussen elke gedachte zit..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongool. Gelukkig wint niet iedereen met een goed team automatisch. Jij bent gewoon slecht en je huisgenoot is gewoon goed
Jij bent wel stoer trouwens![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:21 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Hij heeft een leer achterstand lol, dan zou hij sowieso juist alles moeten verliezen aangezien er 3 seconde langer tussen elke gedachte zit..
Jij bent wel stoer trouwens
Wordt al iets beter.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat wil je met deze post bereiken dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:21 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Hij heeft een leer achterstand lol, dan zou hij sowieso juist alles moeten verliezen aangezien er 3 seconde langer tussen elke gedachte zit..
Jij bent wel stoer trouwens
Dat we allemaal gaan roepen dat je het niet moet doen?![]()
sstquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sánchez een IF voor die 2 cadeautjes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit weer in m'n nederhopfaseFresku, Winne, Djiggy, Opgezwolle, alles komt langs ah mattie ah saghbi
straks ff nivi && kk dikke bontkrag ophaalehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jij hebt een leren driezitsbank, hij een tweezits? Of hoe moet ik me dit voorstellen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:21 schreef Pino0 het volgende:
[..]
dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:17 schreef Pino0 het volgende:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
Zit weer in m'n nederhopfaseFresku, Winne, Djiggy, Opgezwolle, alles komt langs ah mattie ah saghbi
straks ff nivi && kk dikke bontkrag ophaale![]()
als noobs voordeel zouden krijgen dan zou jij toch alles moeten winnen?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Typhoon ook mag ik hopenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
straks ff nivi && kk dikke bontkrag ophaaleAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:25 schreef The_Yakuza het volgende:
als noobs voordeel zouden krijgen dan zou jij toch alles moeten winnen?quote:lobi da basi toch
Wel ziek dat iemand met een zilveren team wint van teams met Aguero en RvP, dat alle passes heerlijk aankomen en zilveren spelers corners scoren tegen Kompany's etc.quote:![]()
Zaterdag komt Fresku hier in de buurt, ga er even kijkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
straks ff nivi && kk dikke bontkrag ophaale![]()
![]()
Huisgenoot op de longstay afdeling of wat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:21 schreef Pino0 het volgende:
[..]
ey chil man want ik had ook een winne in me pack. repsetcquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
straks ff nivi && kk dikke bontkrag ophaaleNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik won vorig jaar divisie 1 met een team met bijna alleen maar silvers. Silvers zijn gewoon ongelooflijk goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:26 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Wel ziek dat iemand met een zilveren team wint van teams met Aguero en RvP, dat alle passes heerlijk aankomen en zilveren spelers corners scoren tegen Kompany's etc.![]()
Ik ken iemand die steevast met bronzes wint van golds. Maar die is gewoon goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:26 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Wel ziek dat iemand met een zilveren team wint van teams met Aguero en RvP, dat alle passes heerlijk aankomen en zilveren spelers corners scoren tegen Kompany's etc.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vieze ninja-edit Stewiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik won vorig jaar divisie 1 met een team met bijna alleen maar silvers. Maar ik ben dan ook gewoon ongelooflijk goed.![]()
![]()
Hulkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ken iemand die steevast met bronzes wint van golds. Maar die is gewoon goed.![]()
![]()
![]()
Lolquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ken iemand die steevast met bronzes wint van golds. Maar die is gewoon goed.
Handicap much![]()
Welke manager dan, met DE BONDSCOACH is het logisch dat je niet verliest (alleen op pingels als je Krul er niet op tijd inzet)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:17 schreef Pino0 het volgende:
Dat zei Guus ook na de wedstrijd tegen IJsland.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:17 schreef Pino0 het volgende:
Geen sif naldo
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat is niet eerlijk, EA heeft siggy fout ingeschat. hoort natuurlijk de hoogste rating te hebben in het spel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:43 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat zei Guus ook na de wedstrijd tegen IJsland.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik heb mezelf beloofd vanavond maar 4 packs te openen. hopen op een IF benzebaasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was me nog niet opgevallen
En ik heb nog 10 IF's
#FreeTrapz![]()
Was vergeten te zeggen dat ik maar 100k hadquote:Maar nu met IF sanchez ga ik toch weer voor een bpl squad
![]()
het speelt extreem kut, dus no worriesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Was vergeten te zeggen dat ik maar 100k hadMaar nu met IF sanchez ga ik toch weer voor een bpl squad
![]()
Ik zet al mijn coins op gaat niet gebeuren. Doe nou niet Sjonquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb mezelf beloofd vanavond maar 4 packs te openen. hopen op een IF benzebaas
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:
Sowieso Fresku.Ondergewaardeerd menneke.
Gewoon chill op z'n tijd. Beetje simpele woordkeuze soms, maar z'n flow is echt meer dan goed.
patserquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
hé PotS: ik ben nu ook toegetreden tot de 'ik heb Wynne in een pack gehad' club.
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Daar hoef je toch niet zo over op te scheppen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
hé PotS: ik ben nu ook toegetreden tot de 'ik heb Wynne in een pack gehad' club.
[ afbeelding ]![]()
ach nog 15K profit van de jumbo gister. en yolo toch wat is nou 4 packs.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zet al mijn coins op gaat niet gebeuren. Doe nou niet Sjon
wedden dat ik 2x tadic krijg. een nutteloze spaanse Non-rare CM en een willekeurige Monaco rare. kortom 4x niks.
maaaaar ieder pakket kan je naar Cr7 leiden.
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Welkom DS2. Hij is je oprecht zeer van harte gegund, zoals ik jou altijd het beste gun.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
PS: had ik al gezegd dat ik hem vanmorgen al voor de 2e keer pullde in deze jaargang?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of naar het armenhuisquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach nog 15K profit van de jumbo gister. en yolo toch wat is nou 4 packs.
wedden dat ik 2x tadic krijg. een nutteloze spaanse Non-rare CM en een willekeurige Monaco rare. kortom 4x niks.
maaaaar ieder pakket kan je naar Cr7 leiden.![]()
je bent zwart?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu is mijn dag weer goed, ik kijk nu ongeveer net zoals Wynne op die foto.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het komt bij mij over alsof ik het je niet gun maar ik gun het je echt wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Welkom DS2. Hij is je oprecht zeer van harte gegund, zoals ik jou altijd het beste gun.
PS: had ik al gezegd dat ik hem vanmorgen al voor de 2e keer pullde in deze jaargang?![]()
Bazig ja.quote:Kwam net ook langs.
Begrijp me niet verkeerd van Winne is ook wel nice. Vind hem sowieso tof.
Waarvan aktequote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het komt bij mij over alsof ik het je niet gun maar ik gun het je echt wel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
3x Oduro ofzo en 1x Bollyquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand hier al een keer een Bolly of Oduro in een pack gehad?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dan zijn er valst wel weer mensen die 1M xbox coins voor 500K ps4 coins willen ruilenquote:
#FreeTrapz![]()
Gisteren weer eens gehoord, de coupletten echt keihard maar vind het refrein slap.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Klopt. Ondanks dat toch een bazen nummer. Ook echt een hele dikke beat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gisteren weer eens gehoord, de coupletten echt keihard maar vind het refrein slap.![]()
Heb deze wel vaker gepost denk ik. Een van mijn favo's in de Nederhopscene.Echt geniaal. Heerlijke woordspelingen.
Geen zorgen aan m'n kop, bezorg mezelf een kop koffie, schop m'n sloffen uit, zoek een tof kloffie uit en slof naar buiten.
Ga je hem eigenlijk gebruiken of staat ie al op de TP?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu is mijn dag weer goed, ik kijk nu ongeveer net zoals Wynne op die foto.![]()
Jiggy is gewoon bestequote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
Heb deze wel vaker gepost denk ik. Een van mijn favo's in de Nederhopscene.Echt geniaal. Heerlijke woordspelingen.
Bezorg mezelf een kop koffie, schop m'n sloffen uit
Zoek een tof kloffie uit en slof naar buiten. Even een eigen labeltje oprichten alles.
![]()
Valt wel mee.. maar dit was op mijn 3e account.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef DutchSL het volgende:
DS2 heeft sinds vanmorgen no life bronze packs zitten te openen net zo lang tot Wynne er in zat?Nee, ik ga hem verkopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:00 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ga je hem eigenlijk gebruiken of staat ie al op de TP?![]()
ik heb echt al ziek veel bronze packs geopend maar nog nooit wynne gehad hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef DutchSL het volgende:
DS2 heeft sinds vanmorgen no life bronze packs zitten te openen net zo lang tot Wynne er in zat?
en dan zo'n POTS gewoon al 2 keeraltijd dezelfde met geluk
#FreeTrapz![]()
Briljant ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Jiggy is gewoon beste. Even een eigen labeltje oprichten alles.
Ik vind Sef ook tof. Ook toen hij nog in Flinke Namen zat.
Sefquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Briljant ja.
Ik vind Sef ook tof. Ook toen hij nog in Flinke Namen zat.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die heb ik jaren geleden grijsgedraaid.quote:![]()
4 potjes gespeeld vandaag , 3 keer daarvan tegen 5 atb die allemaal meteen park the bus (of ultra verdedigend) deden
Lekker FIFA doen tot nu toe![]()
![]()
Frituurtje doet ut umquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij bent ook een baas.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik jaren geleden grijsgedraaid.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: