SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
1.321.231 coins nu (voor die pack opening had ik iets meer) maar als je dat aantal coins omdraait krijgt je precies hetzelfde.![]()
Als je nog een goed doel zoekt. Zoek dan niet verder.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:41 schreef WezepAFCA het volgende:
Lewandowski in mijn 5e pack op PS4, nu alleen nog van 1.2m xbox coins af zien te komen![]()
![]()
haha echt een palingsyndroomquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
1.321.231 coins nu (voor die pack opening had ik iets meer) maar als je dat aantal coins omdraait krijgt je precies hetzelfde.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik zat te twijfelen om het topic weer te kapen. Maar toch maar niet gedaan omdat ik dacht hij zal vast niet zo kinderachtig zijn om weer die TT te doen. Maar helaas.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:41 schreef WezepAFCA het volgende:
Lewandowski in mijn 5e pack op PS4, nu alleen nog van 1.2m xbox coins af zien te komen![]()
![]()
Zet hem dan onder Ctrl+Cquote:
Ik had hem klaarstaan, maar ik kreeg een melding dat ik niet 2x achter elkaar in zo een korte tijd kon posten![]()
![]()
welkom in dit topic nieuwelingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:46 schreef over_hedge het volgende:
ik zat te twijfelen om het topic weer te kapen. Maar toch maar niet gedaan omdat ik dacht hij zal vast niet zo kinderachtig zijn om weer die TT te doen. Maar helaas.![]()
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Niet zo kontzeer doen ouwe reus.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:46 schreef over_hedge het volgende:
ik zat te twijfelen om het topic weer te kapen. Maar toch maar niet gedaan omdat ik dacht hij zal vast niet zo kinderachtig zijn om weer die TT te doen. Maar helaas.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoiquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jouw nickquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:46 schreef Keukendrol het volgende:
Deze man is zo'n beest!
[ afbeelding ]baas
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet zo kontzeer doen ouwe reus.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Danku.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Ja ook met die kinderen in de ghetto van Warschau.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hiltler ging anders wel goed met kinderen om.Met zijn neefjes en nichtjes. Had best een goede vader kunnen zijn
is gewoon zo hoor? Kijk die docu maar op Netflix.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Met carnaval naar Krakauquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ook met die kinderen in de ghetto van Warschau.![]()
![]()
Rolls-reus teamsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:48 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Fitness team gemachtif lacazette toch maar een tweede kans gegeven
![]()
![]()
Ja dit kan dus echt niet vind ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
is gewoon zo hoor? Kijk die docu maar op Netflix.
Beetje grapjes maken over deze massamoordenaar![]()
![]()
dat staat er toch los van of hij een goede vader voor zijn eigen kinderen had kunnen zijn?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ook met die kinderen in de ghetto van Warschau.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Krakau?quote:Als je iets paupers wilt zien met carnaval kan je ook naar Breda gaan hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
het is geen grap. Dat is juist het punt. Het was een familie man. Alleen helaas niet zo lief tegen andere familiesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dit kan dus echt niet vind ik.
Beetje grapjes maken over deze massamoordenaarDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Straks maar even naar de Jumbo (in Heerenveen, voor de mensen die zich afvragen naar welke Jumbo ik ga) om te kijken of ze nog leuke aanbiedingen hebben.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Krakau?Als je iets paupers wilt zien met carnaval kan je ook naar Breda gaan hoor.
Krakau is echt een onwijs vette stad G.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedkope drank, lekkere wijven, lekker weer, mooie stad.![]()
Ik loop je te trollen joh klootzakquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
het is geen grap. Dat is juist het punt. Het was een familie man. Alleen helaas niet zo lief tegen andere families![]()
![]()
Maar hij was geen vader..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat staat er toch los van of hij een goede vader voor zijn eigen kinderen had kunnen zijn?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ga je stalkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Straks maar even naar de Jumbo (in Heerenveen, voor de mensen die zich afvragen naar welke Jumbo ik ga) om te kijken of ze nog leuke aanbiedingen hebben.![]()
![]()
nee daarom zeg ik toch ook had kunnen zijnquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dutroux had ook een huis zonder kelder kunnen kopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee daarom zeg ik toch ook had kunnen zijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wil niks verklappen, maar de doritos zijn in de aanbiedingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Die waren vorige week al bij de C1000 in de aanbieding.. en ze hebben geen Jacked meer bij de Jumbo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik wil niks verklappen, maar de doritos zijn in de aanbieding [ afbeelding ]![]()
Wat is toch gewoon een normale vraag? Ik stalk niet iedereen op twitter.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet weten dat dit de Stefanus Vandermarrus is in zijn natuurlijke leefgebiedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is toch gewoon een normale vraag? Ik stalk niet iedereen op twitter.![]()
![]()
Dat bedoel ik, en Auschwitz bezoeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Krakau is echt een onwijs vette stad G.
Goedkope drank, lekkere wijven, lekker weer, mooie stad.
Verder nog tips(al ben ik daar wel heel vroeg mee)![]()
Ah die baas mis ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet weten dat dit de Stefanus Vandermarrus is in zijn natuurlijke leefgebiedRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: