abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146147186
Design schaaltjes voor chippies en overige knabbeltjes
pi_146148137
Jammer dat er hier op Fok een heleboel idioten rondwanen die idiote reacties geven..... Is dat iets typisch voor Fok? Ik ben nieuw hier en ik merk dat het in nogal wat topics gebeurd.
pi_146148640
Beetje sfeerlicht, bank/fatboy, koelkast voor bier...
Hoeveel ruimte heb je überhaupt nog over?

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:48 schreef politiekman het volgende:
Als je een hoge kamer hebt, bouw een soort 2e verdieping in je kamer. Ik heb dit zelf ook gedaan en je kunt er echt flink relaxen en het indelen zoals je zelf wilt. Bovendien creeër je meer ruimte in je kamer :).

[ afbeelding ]
Handig gedaan, scheelt een boel zo. Hangt je tv beneden niet op een rare plek daar?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:12:22 #29
432025 politiekman
Doe zelf normaal
pi_146148715
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:09 schreef BRooster het volgende:
Beetje sfeerlicht, bank/fatboy, koelkast voor bier...
Hoeveel ruimte heb je überhaupt nog over?

[..]

Handig gedaan, scheelt een boel zo. Hangt je tv beneden niet op een rare plek daar?
Dit is niet mijn kamer hoor, maar een plaatje van google gepikt wat er op lijkt. Ik heb er zelf een slaapplek van gemaatkt waardoor ik beneden alle ruimte heb om te chillen, met bank etc.
Nee, ik haat politiek.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:36:13 #30
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_146158140
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:55 schreef mrcarbonara het volgende:
Jammer dat er hier op Fok een heleboel idioten rondwanen die idiote reacties geven..... Is dat iets typisch voor Fok? Ik ben nieuw hier en ik merk dat het in nogal wat topics gebeurd.
_O-
dat is FOK! ja
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_146166851
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:55 schreef mrcarbonara het volgende:
Ja tegenwoordig wel, daar werd vroeger strenger tegen opgetreden.
Nu kennelijk niet meer.. :{

On topic: een persoonlijke noot, foto/poster?
pi_146167059
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:48 schreef politiekman het volgende:
Als je een hoge kamer hebt, bouw een soort 2e verdieping in je kamer. Ik heb dit zelf ook gedaan en je kunt er echt flink relaxen en het indelen zoals je zelf wilt. Bovendien creeër je meer ruimte in je kamer :).

[ afbeelding ]
Wel handig man, die tv aan de muur :')
pi_146173754
Een kamer moet geen chillplek zijn door bepaalde spullen, maar jij moet dit ervan maken! Het ligt er maar net aan wat je eisen zijn. De ene noemt een audioset van 2 tientjes + wiet een chillkamer, de ander een uber luxe bank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')