SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nothing to see here. Move along. This is not the spoiler you're looking for. No, really, move along now.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pasaport is verlopen volgens mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst je pasaport, kimlik kartı en een pluisje haar (DNA) overhandigen, zodat wij een onderzoek kunnen verrichten om je validiteit te controleren/bevestigen.
Ik kreeg bepaalde dingen te zien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heel vaag dan, want ik krijg er helemaal niets van mee. Ik heb toch zo het vermoeden dat het een en ander overdreven wordt.
Waar moet ik dan aan denken? Zo te lezen weet je dan ook precies wie er op zo'n manier roddelt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kreeg bepaalde dingen te zien.![]()
Daarom nooit dm'en of (daadwerkelijke) privé delen
Nerelisin? (Nederlands: Sinaasappelsap?)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:23 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Pasaport is verlopen volgens mijkimlik en dna moet wel lukken
Wiens kloon ben je?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef Thunder0x het volgende:
Is er ergens een samenvatting beschikbaar van de afgelopen tijd?
Ja dit. Snap serieus niet hoe zo iets gaatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken? Zo te lezen weet je dan ook precies wie er op zo'n manier roddelt.
Jij weet zelf heel goed hoe t werkt onder Turken...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken? Zo te lezen weet je dan ook precies wie er op zo'n manier roddelt.
Ja, maar volgens mij is dat nog maar het tipje van de ijsberg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Geef je nmr dan bel ik je.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef Thunder0x het volgende:
Is er ergens een samenvatting beschikbaar van de afgelopen tijd?
Dat houdt mensen niet tegen..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:31 schreef Unlabeled het volgende:
Hoe wordt er dan over elkaar geroddeld? We kennen elkaar toch nauwelijks?
Geloof er geen zak van. Niemand kan FOK zo serieus nemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:31 schreef Unlabeled het volgende:
Hoe wordt er dan over elkaar geroddeld? We kennen elkaar toch nauwelijks?
JIJ niet nee. Andere levenloze mongolen wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van. Niemand kan FOK zo serieus nemen.
Ik ben iemand die zich alles verbeeld, maar lukt maar niet met dit. Geef voorbeeld hoe zo'n gesprek KAN gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
JIJ niet nee. Andere levenloze mongolen wel.
Fuck it.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben iemand die zich alles verbeeld, maar lukt maar niet met dit. Geef voorbeeld hoe zo'n gesprek KAN gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |