abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146117134
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:23 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nee uiteraard niet. Ik noem me misschien wel een nerd, maar ik heb ook gewoon een baan, mijn ambities, verplichtingen en sociale contacten. En natuurlijk zoek ik iemand die wel een beetje weet wat ze doet en wat ze wilt, die zelf haar eigen leven heeft, en die niet thuis als een zak aardappelen op de bank hangt. Maar ja, iemand die nerd conventies überhaupt kan waarderen, laat staan iemand die er interesse voor heeft en mee wilt gaan is nogal ver te zoeken, heb ik het idee.

Alleen qua hobbies en interessegebied strookt het vaak niet met de gemiddelde types wat ik op die datingsites (lexa, rp, okc en zelfs tinder) vind. Het komt allemaal heel intimiderend over allemaal wat ik daar allemaal aantref. Of wellicht ben ik daarin gewoon té apart voor de meesten.
Hoe zie jij "geen ambitie, geen drukke agenda en geen sociaal weekendleven" dan voor je? Want in mijn ogen is dat dus iemand die alleen maar bankhangt en een beetje een baan of studie heeft omdat het nou eenmaal zo hoort. Ik zou daar gillend bij wegrennen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_146117597
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hoe zie jij "geen ambitie, geen drukke agenda en geen sociaal weekendleven" dan voor je? Want in mijn ogen is dat dus iemand die alleen maar bankhangt en een beetje een baan of studie heeft omdat het nou eenmaal zo hoort. Ik zou daar gillend bij wegrennen.
Genoeg mensen die werken/studeren om te leven, in plaats van leven om te werken/studeren. En ik had het over torenhoge ambities, elk weekend uitgaan (wat ik niet zie als een vereiste voor een sociaal weekendleven) enzulks.
pi_146117758
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:49 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Genoeg mensen die werken/studeren om te leven, in plaats van leven om te werken/studeren. En ik had het over torenhoge ambities, elk weekend uitgaan (wat ik niet zie als een vereiste voor een sociaal weekendleven) enzulks.
Ja, maar ze mag ook al geen grote reisplannen hebben. Dus waar werkt ze dan voor, volgens jou? En waarom kun je niet werken om te leven en intussen je werk heel leuk vinden en er graag goed in willen zijn?
Your opinion of me is none of my business.
pi_146117892
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:53 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, maar ze mag ook al geen grote reisplannen hebben. Dus waar werkt ze dan voor, volgens jou? En waarom kun je niet werken om te leven en intussen je werk heel leuk vinden en er graag goed in willen zijn?
Omdat er genoeg andere dingen zijn om voor te werken dan alleen maar reizen. En ja, dat tweede kan prima; ik heb dat zelf. :)

Alleen ik heb in het verleden wel relaties gehad met meiden die allemaal plannen hebben, elk weekend weg, uitjes, etentjes, reizen, sociaal geneuzel overal. Daar heb gewoonweg niet de energie (meer) voor en wil het verder gewoon rustig aan doen. Thuis het gezellig maken, niet te veel plannen, geen drukke agenda hebben, dat soort dingen.
pi_146118212
Maar het kan toch ook heel leuk zijn met iemand die niet precies is zoals jij?

Waarom zou je niet van iemand kunnen houden die wel graag uit gaat, ambitieus is of graag reist?
Je moet alleen niet alles samen willen doen maar daar geloof ik sowieso niet zo in
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_146118557
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:57 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Omdat er genoeg andere dingen zijn om voor te werken dan alleen maar reizen. En ja, dat tweede kan prima; ik heb dat zelf. :)

Alleen ik heb in het verleden wel relaties gehad met meiden die allemaal plannen hebben, elk weekend weg, uitjes, etentjes, reizen, sociaal geneuzel overal. Daar heb gewoonweg niet de energie (meer) voor en wil het verder gewoon rustig aan doen. Thuis het gezellig maken, niet te veel plannen, geen drukke agenda hebben, dat soort dingen.
Oh die zijn er wel..

Helaas voor jou is ze bezet en woont ze in Een dorp in Zeeland. Maar ze voldoet precies aan jouw beschrijving. Heb zelf met haar gedate 2 maanden lang. Goede seks, zij zag het helemaal zitten, beetje benauwend. Wilde mij binnen 2 weken aan haar moeder voorstellen :')

Maar buiten haar hoge libido saai zoals jouw beschrijving: wilde niet meer ver reizen, wilde rust in het dorp, lekker werken af en toe concert etc. Kortom saai..

Na 2 maanden maakte ze het uit, de roze bril werd al minder en toen had ze door dat ik niet zo enthousiast met alles van haar was. Steeds naar Zeeland reizen ging tegenstaan ook al ben ik daar maandelijks voor een 2e baan. Maar wekelijks naar dat kutgehucht ging mij tegen staan (sorry aan alle gehucht bewoners hier).

Overigens gevonden op alternatiefdaten.nl toen de site nog geheel gratis was.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146119169
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
Maar het kan toch ook heel leuk zijn met iemand die niet precies is zoals jij?

Waarom zou je niet van iemand kunnen houden die wel graag uit gaat, ambitieus is of graag reist?
Je moet alleen niet alles samen willen doen maar daar geloof ik sowieso niet zo in
Nee daar heb je zeker gelijk. Alleen ik heb er ook niet veel aan als zij elk weekend op stap of reis is en ik niet meekan omdat ik de energie daar gewoonweg niet voor heb. Eens in de maand of twee, wellicht. Dan lijkt het mij juist fijn om samen dingen te kunnen doen waar ik well (met passie) al mee bezig ben. Muziek maken/instrumenten bespelen, bijvoorbeeld. En ja, gamen is ook een van die dingen. :') ;(
pi_146119427
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:37 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nee daar heb je zeker gelijk. Alleen ik heb er ook niet veel aan als zij elk weekend op stap of reis is en ik niet meekan omdat ik de energie daar gewoonweg niet voor heb. Eens in de maand of twee, wellicht. Dan lijkt het mij juist fijn om samen dingen te kunnen doen waar ik well (met passie) al mee bezig ben. Muziek maken/instrumenten bespelen, bijvoorbeeld. En ja, gamen is ook een van die dingen. :') ;(
maar er zitten toch meer dagen in de week dan alleen het weekend?
En kun je niet gewoon blij zijn voor iemand dat ze zelf dingen heeft die ze leuk vind? Ook al kun jij die niet
hoe meer je ook zonder elkaar doet Hoe meer je elkaar te vertellen hebt
relaties waarin mensen continu alles samen doen raken volgens mij sneller in een sleur
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_146119729
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar er zitten toch meer dagen in de week dan alleen het weekend?
En kun je niet gewoon blij zijn voor iemand dat ze zelf dingen heeft die ze leuk vind? Ook al kun jij die niet
hoe meer je ook zonder elkaar doet Hoe meer je elkaar te vertellen hebt
relaties waarin mensen continu alles samen doen raken volgens mij sneller in een sleur
Dat is ook weer zo. Dit geeft wat stof tot nadenken. :)
pi_146119811
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:03 schreef Batman007 het volgende:
Als ik jullie allemaal hier zo lees, verbaast het me niets dat jullie geen vaste relatie kunnen scoren. Wat een achterbakse zieligerds zijn jullie, zeg!
De beste stuurlui staan aan wal zeggen we dan :7
pi_146121743
Hmmmm weer een match erbij... 1 regel op Tinder: moeder van 3-jarige... Weet je meteen waar je aan toe bent, dat wel :)
En ze is 21. Tja, de toenmalige vriend had er dus geen zin (meer) in, maar ik heb geen zin om iedere keer dat gezeur over de ex aan te horen. Kind is iig het probleem niet.

'date' van vanavond heeft afgezegd. Ze wil het toch proberen met d'r ex want het zat er niet lekker na vannacht want normaal wordt ze altijd wakker met iemand naast d'r. Die vriend is dan ook een slappeling als ie een dag later alweer zegt: ja is goed proberen we het weer. Maar ja, ze is inderdaad borderliner dus dat verklaart 't misschien...
pi_146121930
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:45 schreef Deezertje het volgende:
En ze is 21. Tja, de toenmalige vriend had er dus geen zin (meer) in, maar ik heb geen zin om iedere keer dat gezeur over de ex aan te horen. Kind is iig het probleem niet.

Wat doe jij toch altijd een hoop idiote aannames. Vind het niet gek dat jij nooit dates hebt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_146121947

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2014 18:55:16 ]
pi_146122057
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:51 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Een vriendin van mij zei exact hetzelfde 2 weken geleden

[..]

en 1 week later

[..]

En 2 dagen later begon ze over dat ze een van haar exen enorm mistte. En daarna zei ze dat ze nooit met iemand het bed in zou duiken die ze alleen als vrienden zou willen kennen

[..]

:')____!
Gast... Hoe jij altijd praat over je 'vrienden'. :')
pi_146122613
Het 'terug naar de ex excuus' is wel heel populair de laatste tijd. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat doe jij toch altijd een hoop idiote aannames. Vind het niet gek dat jij nooit dates hebt.
En hier ben ik het zeker mee eens.
pi_146122732
Weet iemand trouwens een centrale plaats in Nederland vanuit Groningen? Want Groningen - Utrecht is voor haar 1:55 uur met OV terwijl Groningen voor mij 2:35u is en Utrecht voor mij normaal minimaal een uur. Maar die date gaat dus nog wel gelukkig door, en ze heeft ook OV en is bereid om dichterbij te daten :)
pi_146122801
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:07 schreef Deezertje het volgende:
Weet iemand trouwens een centrale plaats in Nederland vanuit Groningen? Want Groningen - Utrecht is voor haar 1:55 uur met OV terwijl Groningen voor mij 2:35u is en Utrecht voor mij normaal minimaal een uur. Maar die date gaat dus nog wel gelukkig door, en ze heeft ook OV en is bereid om dichterbij te daten :)
Wat dacht je van Zwolle ?
pi_146123000
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat viel mij eeuwen geleden al op. Deezertje doet mij altijd een beetje aan dat knulletje van mij denken. Die kan ook vanuit het niets met de meest absurde dingen komen aanzetten. En dan vraag ik me echt af hoe hij daar nu weer bij komt, maar vervolgens lach ik er hard om, geef hem een knuffel en hou er alleen maar meer van. Zo aandoenlijk ook.

Dat gezegd hebbende, hij is vijf. Van Deezertje weet ik de leeftijd niet.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_146123019
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Wat dacht je van Zwolle ?
Voor haar 57 minuten, mij 1:23u

Beetje leuke stad? Kom nooit die kant op...
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:14:19 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146123074
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

1 manier om achter te komen he
pi_146123083
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat viel mij eeuwen geleden al op. Deezertje doet mij altijd een beetje aan dat knulletje van mij denken. Die kan ook vanuit het niets met de meest absurde dingen komen aanzetten. En dan vraag ik me echt af hoe hij daar nu weer bij komt, maar vervolgens lach ik er hard om, geef hem een knuffel en hou er alleen maar meer van. Zo aandoenlijk ook.

Dat gezegd hebbende, hij is vijf. Van Deezertje weet ik de leeftijd niet.
Bijna helft 20...
pi_146123115
Zwolle is niet groot, maar heeft zeker geschikte plekken om met je date door te brengen.
Tip: Las Rosas. aan de Rode Torenplein. Rodetorenplein 10. ;)
pi_146123141
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zwolle ligt redelijk centraal ja. Ik woon er overigens. Gemoedelijk en gezellig stadje. Heel anders dan Utrecht of Groningen, dat wel :) weet ook niet wat je in de planning hebt voor de date?
pi_146123145
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Bijna helft 20...
Ik bedoel het niet eens lullig, maar ben jij autistisch?
pi_146123164
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hoe kun je zoiets niet lullig bedoelen? :'( :D :'(
pi_146123168
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zoals iedereen op FOK!, ja.
pi_146123196
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zwolle is niet groot, maar heeft zeker geschikte plekken om met je date door te brengen.
Vooral 's zomers leuk :) en in de buurt van Las Rosas (hemelsbreed 300 meter) heb je Mizu. Dat zit ook gezellig.
pi_146123241
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:16 schreef artelligence het volgende:

[..]

Vooral 's zomers leuk :) en in de buurt van Las Rosas (hemelsbreed 300 meter) heb je Mizu. Dat zit ook gezellig.
Klopt, ook zeer geschikt. Vooral het terras aan de achterzijde :Y
pi_146123286
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:15 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Hoe kun je zoiets niet lullig bedoelen? :'( :D :'(
Door het me oprecht af te vragen. Als ik echt lullig wil gaan doen merk je het snel genoeg.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zoals iedereen op FOK!, ja.
Ah, okay.
pi_146123376
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Absoluut.
pi_146126531
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

vrouwen die exact het tegenover gestelde zijn van wat SQD roept mogen zich melden
*O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_146126676
quote:
5s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh die zijn er wel..

Helaas voor jou is ze bezet en woont ze in Een dorp in Zeeland. Maar ze voldoet precies aan jouw beschrijving. Heb zelf met haar gedate 2 maanden lang. Goede seks, zij zag het helemaal zitten, beetje benauwend. Wilde mij binnen 2 weken aan haar moeder voorstellen :')

Maar buiten haar hoge libido saai zoals jouw beschrijving: wilde niet meer ver reizen, wilde rust in het dorp, lekker werken af en toe concert etc. Kortom saai..

Na 2 maanden maakte ze het uit, de roze bril werd al minder en toen had ze door dat ik niet zo enthousiast met alles van haar was. Steeds naar Zeeland reizen ging tegenstaan ook al ben ik daar maandelijks voor een 2e baan. Maar wekelijks naar dat kutgehucht ging mij tegen staan (sorry aan alle gehucht bewoners hier).

Overigens gevonden op alternatiefdaten.nl toen de site nog geheel gratis was.

En dan toch aan haar overlaten om het uit te maken :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:29:02 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146126855
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En dan toch aan haar overlaten om het uit te maken :?
Hij had goede seks... ;)
pi_146126917
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij had goede seks... ;)
Ja boeien die heb ik met mijn linker- en rechterhand ook.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 21:11:47 #281
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146128717
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja boeien die heb ik met mijn linker- en rechterhand ook.
Niet dat ik je niet geloof dat seks met jouw linker- en rechterhand fantastisch is, maar ik heb toch liever seks met een vrouw dan met mijn linker- en/of rechterhand. Al zou ik er denk ik als de vrouw in kwestie buiten de seks weinig te bieden heeft anders in staan dan godshand.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_146129040
Mijn linker- en rechterhand vergezellen me zo'n beetje naar alle hippe dingen waar ik ook kom, dus ik weet dat samen echt iets op kunnen bouwen, dat we over veel dingen hetzelfde denken en dat we ons samen prima kunnen vermaken. Ik vind dat een prima basis voor een sleepover *O*
pi_146129527
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja boeien die heb ik met mijn linker- en rechter hand ook.
Toch anders. Het is verder ook gewoon zo gelopen, wat jullie er verder van denken interesseert mij geen reet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146135933
Heeft Deezertje al een meisje van dichtbij gezien? Ff teruglezen.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:18:52 #285
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_146137539
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:

[..]

Zwolle ligt redelijk centraal ja. Ik woon er overigens. Gemoedelijk en gezellig stadje. Heel anders dan Utrecht of Groningen, dat wel :) weet ook niet wat je in de planning hebt voor de date?
gezellig zeg woon je half uur bij mij vandaan :P
life goes on.. be proud of yourself!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:19:35 #286
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_146137565
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 00:18 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

gezellig zeg woon je half uur bij mij vandaan :P
Nou, daten nik!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:24:13 #287
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_146137751
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 00:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nou, daten nik!
uhhh daten was dat... ben gestopt. .. tenminste met nieuwe dan... meeten doe ik nog wel maar meer mannen erbij komt niet goed :@ en voor ik arrogant overkom.. ik ben nog met iemand aan t uhh daten officieel. . Maar er is iemand van vroeger bij gekomen die ik heel leuk vind maar waarbij ik al paar keer heb geroepen dat het niets kan worden. Maar hij is errug koppig en hem wil k niet kwetsen enz... dus vandaar dak daar ff druk mee ben en geen nieuwe erbij wil/kan hebben.. zo das uitgebreid voor mijn doen...
life goes on.. be proud of yourself!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')