SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gustavo of Bender in een bundesliga team als CDM?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gustavoquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Eerste win met jouw team gisteren trouwens gehaald Trapzquote:
Niet helemaal exact hetzelfde, maar speelde prima.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik gebruik hem ook. Doet het wel goedquote:Ik gebruik hem in een 4321 als de middelste cm. Maar wel eigenlijk cdm rol dus.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Cabella?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerste win met jouw team gisteren trouwens gehaald Trapz
Niet helemaal exact hetzelfde, maar speelde prima.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb hem dus in die rol dadelijk dus ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook. Doet het wel goedIk gebruik hem in een 4321 als de middelste cm. Maar wel eigenlijk cdm rol dus.
Speel je nou nog steeds op de PS4 van je zwagert?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerste win met jouw team gisteren trouwens gehaald Trapz
Niet helemaal exact hetzelfde, maar speelde prima.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bij mij zijn Diaby en Fer echt gigantische beesten op het middenveld.
Mensen op mijn werk.Wil je even briefpapier ontwerpen en opslaan als een JPG. Moet wel onder de 100kb blijven.
Zit je dan met een A4 ontwerp wat 100kb moet zijn.
Speelde primaquote:![]()
Cabella een goal, Bentiki een goal, Vargas een goal en Sakho een goal (nog nooit een corner zo kiezelhard binnengekopt zien worden in FUT15). Ik heb Rojo op LCB omdat ik die toch nog had, maar weet niet wat ik daarvan moet vinden. En ik vind een linkspoot (Dembele) op LCM niet fijn, dus heb nu Fer LCM en IF Wilkshere CDM.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yup. Stucadoor is bezig in het nieuwe huis.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speel je nou nog steeds op de PS4 van je zwagert?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hou opquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fer is Ferschrikkelijk goed.. al sinds FUT11.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En ga je daarna gewoon weer terug naar PS3?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Stucadoor is bezig in het nieuwe huis.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
In eerste instantie wel ja. Komende maanden eerst maar eens kijken hoe dat speelt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En ga je daarna gewoon weer terug naar PS3?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Scheelt wel veel of je met 1 of 2 CDM's speelt voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bij mij zijn Diaby en Fer echt gigantische beesten op het middenveld.![]()
Ik vind Dembele sowieso een beetje kak dus daar moet ik iets anders voor verzinnen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Speelde prima![]()
Cabella een goal, Bentiki een goal, Vargas een goal en Sakho een goal (nog nooit een corner zo kiezelhard binnengekopt zien worden in FUT15). Ik heb Rojo op LCB omdat ik die toch nog had, maar weet niet wat ik daarvan moet vinden. En ik vind een linkspoot (Dembele) op LCM niet fijn, dus heb nu Fer LCM en IF Wilkshere CDM.
Heb je ook Diaby?
Arme jij.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In eerste instantie wel ja. Komende maanden eerst maar eens kijken hoe dat speelt.
2 CM's en 1 CDMquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:52 schreef vanpers het volgende:
[..]
Scheelt wel veel of je met 1 of 2 CDM's speelt voor mijn gevoel.41212(2) is de formatie voor mij.
Hihi dat wordt een boze POTS komende tijdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In eerste instantie wel ja. Komende maanden eerst maar eens kijken hoe dat speelt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ohh dan moeten we voor die tijd wel even een potje doen potsiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja. IF Wilkshere CDM, 2 grote negers op LCM en RCM, en dan Cabella er weer voor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind Dembele sowieso een beetje kak dus daar moet ik iets anders voor verzinnen.Heb je ook Diaby?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Merk je niks van joh. Mangala heeft dat ook.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Komt vast nog wel een momentje komende wekenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohh dan moeten we voor die tijd wel even een potje doen potsieDenk je?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hihi dat wordt een boze POTS komende tijd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haal die Wilshere van die plek joh, dat kan ie toch helemaal nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. IF Wilkshere CDM, 2 grote negers op LCM en RCM, en dan Cabella er weer voor.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja op de ps3 speelt echt kut als je PS4 eenmaal hebt gehadquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Komt vast nog wel een momentje komende weken
[..]
Denk je?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Met 2 sterke zwarte pieten ernaast moet het kunnen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haal die Wilshere van die plek joh, dat kan ie toch helemaal nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En waarom zou hij dat niet kunnen dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haal die Wilshere van die plek joh, dat kan ie toch helemaal niet
Het tegendeel is al bewezen: eerste potje 4-1 win.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In-Game Rating "Wilshere 82"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En waarom zou hij dat niet kunnen dan?
- CF: 79
- CAM: 84
- CM: 83
- CDM: 79
Omdat hij gewoon matige stats heeft voor die positieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Diaby pikt ook vaak zijn goaltjes mee. #jizz #lekker #geilRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is ook mijn formatie, zag dat je Fer op LM had staan, daar had ik zelf nog niet aan gedacht maar kan me niet voorstellen dat dat voor mij zal werken. Zet er meestal meer een vleugelaanvaller neer.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
2 CM's en 1 CDM41212(2) is de formatie voor mij.
![]()
Dat is geen LM-positie, maar een CM.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:58 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat is ook mijn formatie, zag dat je Fer op LM had staan, daar had ik zelf nog niet aan gedacht maar kan me niet voorstellen dat dat voor mij zal werken. Zet er meestal meer een vleugelaanvaller neer.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fer op LM?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:58 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat is ook mijn formatie, zag dat je Fer op LM had staan, daar had ik zelf nog niet aan gedacht maar kan me niet voorstellen dat dat voor mij zal werken. Zet er meestal meer een vleugelaanvaller neer.
Sorry, Pots had Fer op LCM. Haalde het even door elkaar. Speel zelf ook met Fer of Matic op CDM.quote:![]()
Leuke bundesliga keeper (geen Neuer) die een beetje kan uitgooien?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ok.quote:
Ik heb Leno op doel, die doet het wel goed, maar heeft geen uitgooi trait. Alleen Reina volgens mij van de 80 plussers buiten Neuer.![]()
Dan probeer ik Leno wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb Leno op doel, die doet het wel goed, maar heeft geen uitgooi trait. Alleen Reina volgens mij van de 80 plussers buiten Neuer.
[ Bericht 5% gewijzigd door MrvanTrapZ op 29-10-2014 09:45:42 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ken nog wel iemand met 71 IF Aogo's als je nog een goede linksback zoekt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan probeer ik Leno wel.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand met 71 IF Aogo's als je nog een goede linksback zoekt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Nu traden tot de Piraat, Lewa, Kompany en Courtois en dan kom ik mn kamer niet meer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 1 of andere manier speelt mijn team lekkerder met 1 non-rare erin.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand met 71 IF Aogo's als je nog een goede linksback zoekt.bijgeloof misschien.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:47 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Nu traden tot de Piraat, Lewa, Kompany en Courtois en dan kom ik mn kamer niet meer uit.de Piraat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:47 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Nu traden tot de Piraat, Lewa, Kompany en Courtois en dan kom ik mn kamer niet meer uit.Courtois was heel slecht, heb ik ergens gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wil iemand die op de PS4 zit een +30 TP aan mij schenken? Ik kan niks meer kopen
Hij is altijd fucking goed tegen mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Courtois was heel slecht, heb ik ergens gelezen.
Elke dag![]()
Ik probeerde die dingen aan mijn trade accounts te schenken, maar kreeg een error, kan volgens mij niet meerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wil iemand die op de PS4 zit een +30 TP aan mij schenken? Ik kan niks meer kopen![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik probeerde die dingen aan mijn trade accounts te schenken, maar kreeg een error, kan volgens mij niet meer
EA heeft echt alles verpoept met hun idee om tradeoffers eruit te halen.![]()
"We gaan hiermee de coinsellers aanpakken."
Wil het vanavond wel proberen als het toch nog mogelijk blijkt te zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wil iemand die op de PS4 zit een +30 TP aan mij schenken? Ik kan niks meer kopen![]()
Thanksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:53 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wil het vanavond wel proberen als het toch nog mogelijk blijkt te zijn.
Zou misschien ook kunnen dat je geen dingen van level 70 kan schenken aan iemand met level 3quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EA heeft echt alles verpoept met hun idee om tradeoffers eruit te halen.![]()
"We gaan hiermee de coinsellers aanpakken."
[ afbeelding ]![]()
![]()
inb4 trapz paintshopquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:51 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik vind Ribery altijd heel erg op een piraat lijkendacht dat dat universeel was.
e:
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat zou wel vreemd zijn omdat dat juist het doel is van schenken toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou misschien ook kunnen dat je geen dingen van level 70 kan schenken aan iemand met level 3
In de 1 tegen 1 is hij wel aardig en net zoals iedere keeper heeft hij geniale saves als de tegenstander zonder finesse inschiet, maar buiten dat is het maar matig ja. Grootste kritiekpunt zit hem in de rebounds. Bij lage ballen pakt hij zelfs de zachtste pisbal niet klem en duwt hij hem echt 2 meter van zich vandaan ofzo. Heb dit bij geen enkele andere keeper nog zo meegemaaktquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Courtois was heel slecht, heb ik ergens gelezen.
Wel typisch dat mijn 2 highest rated goalkeepers zo hebben gefaald en ik over de rest juist allemaal tevreden ben. En dat lag echt niet aan mijn hoge verwachtingen..Lloris was bij mij alleen maar ballen aan het ontwijken met zijn Matrix moves. Bij hem maakte het niet uit of het hard, zacht, knuckle ball of finesse was. Zelfs niet of het op doel was..hij dook hem er wel in.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vind hem meer op een leprapatiënt lijken, hoorde dat ze een remake van Ben Hur maken, kunnen ze hem mooi voor casten voor die scene in de groeve aan het einde.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:51 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik vind Ribery altijd heel erg op een piraat lijkendacht dat dat universeel was.
e:
[ afbeelding ]![]()
Werkte bij mij ook gewoon. Heb het mijn tweede acc gewoon gegeven. Maar er zitten veel bugs in. Bij Thad ging hij ondanks giften ook niet verder dan max 50 geloof ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zou wel vreemd zijn omdat dat juist het doel is van schenken toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:51 schreef AntiHero het volgende:
[..]
e:
[ afbeelding ]Ekkol.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ricardo Kishna lost possession 32 times against SV Urk, more than any other Ajax player in one match this season (all comps). Wasteful.
Best knap tegen die dakdekker die op RB stond.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Baasquote:Kishna is ook gewoon een kneus. Maar laat de Ajaxpieten maar denken dat ie wel iets kanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:57 schreef Tim86 het volgende:
Ricardo Kishna lost possession 32 times against SV Urk, more than any other Ajax player in one match this season (all comps). Wasteful.
Best knap tegen die dakdekker die op RB stond.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Toen hij net bij de selectie kan was het wel een baas. Leuke, technische speler met veel zelfvertrouwen en speelde meteen goed. Maar als je dan daarna in een dip komt en je weigert hard(er) te gaan werken en je loopt op dezelfde manier lui en arrogant rond dan gaat het al snel tegen je werken. Hij heeft ook genoeg talent, al is hij door al zijn blessures voor mijn gevoel ook veel explosiviteit verloren. Zou hem IRL nou niet sneller inschatten dan El Ghazi eigenlijk. Die laatste werkt juist wel hard, is kritisch op zichzelf en is gewoon slimmer op het veld en voor het doel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Baas
[..]
Kishna is ook gewoon een kneus. Maar laat de Ajaxpieten maar denken dat ie wel iets kan
Ik blijf hoop houden dat Kishna het nog om kan draaien, maar met zijn karakter en al die blessures uit het verleden heb ik wel mijn twijfels. Hij lijkt ook te erg op Sander van de Pavert van Lucky TV.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij 87 ofzo, weet niet precies.
tl;drquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen hij net bij de selectie kan was het wel een baas. Leuke, technische speler met veel zelfvertrouwen en speelde meteen goed. Maar als je dan daarna in een dip komt en je weigert hard(er) te gaan werken en je loopt op dezelfde manier lui en arrogant rond dan gaat het al snel tegen je werken. Hij heeft ook genoeg talent, al is hij door al zijn blessures voor mijn gevoel ook veel explosiviteit verloren. Zou hem IRL nou niet sneller inschatten dan El Ghazi eigenlijk. Die laatste werkt juist wel hard, is kritisch op zichzelf en is gewoon slimmer op het veld en voor het doel.
Ik blijf hoop houden dat Kishna het nog om kan draaien, maar met zijn karakter en al die blessures uit het verleden heb ik wel mijn twijfels. Hij lijkt ook te erg op Sander van de Pavert van Lucky TV.![]()
inb4 litmanen of wieisboos die gaan flippen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen hij net bij de selectie kan was het wel een baas. Leuke, technische speler met veel zelfvertrouwen en speelde meteen goed. Maar als je dan daarna in een dip komt en je weigert hard(er) te gaan werken en je loopt op dezelfde manier lui en arrogant rond dan gaat het al snel tegen je werken. Hij heeft ook genoeg talent, al is hij door al zijn blessures voor mijn gevoel ook veel explosiviteit verloren. Zou hem IRL nou niet sneller inschatten dan El Ghazi eigenlijk. Die laatste werkt juist wel hard, is kritisch op zichzelf en is gewoon slimmer op het veld en voor het doel.
Ik blijf hoop houden dat Kishna het nog om kan draaien, maar met zijn karakter en al die blessures uit het verleden heb ik wel mijn twijfels. Hij lijkt ook te erg op Sander van de Pavert van Lucky TV.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
moet je een stompquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee hoor, Kishna is een prima spelertje maar ik zou hem in de spits zetten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
inb4 litmanen of wieisboos die gaan flippen.![]()
Uhh geen idee ergens rond de 70 volgens mij.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lijkt me totaal ongeschikt als 4-3-3 spits voor Ajax joh. Heeft geen enkele kwaliteit die een spits in dat systeem moet hebben. Kan niet koppen, is geen kaatser, is niet sterk, is niet dodelijk en heeft ook geen overzicht om teamgenoten te bedienen vanaf die plek.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, Kishna is een prima spelertje maar ik zou hem in de spits zetten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben je ook al een stuk verder dan mij. Zit zelf pas rond 50 ofzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Uhh geen idee ergens rond de 70 volgens mij.
Dus schenken is vanavond niet nodig aangezien ik nog niet zo ver ben?![]()
Geef ik je gelijk in, maar zo denk ik ook over Zivkovic.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me totaal ongeschikt als 4-3-3 spits voor Ajax joh. Heeft geen enkele kwaliteit die een spits in dat systeem moet hebben. Kan niet koppen, is geen kaatser, is niet sterk, is niet dodelijk en heeft ook geen overzicht om teamgenoten te bedienen vanaf die plek.![]()
Hij kan er gewoon niks van.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik blijf hoop houden dat Kishna het nog om kan draaien, maar met zijn karakter en al die blessures uit het verleden heb ik wel mijn twijfels. Hij lijkt ook te erg op Sander van de Pavert van Lucky TV.
trapz photoshop skillzzzHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb iemand nodig die boven de 83 isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:24 schreef vanpers het volgende:
Ben je ook al een stuk verder dan mij. Zit zelf pas rond 50 ofzo.ik kan jou wel wat schenken als je wilt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon niks van.
[ afbeelding ]
trapz photoshop skillzzz![]()
Klopt, maar Zivko heeft de potentie wel om op al die punten nog flinke stappen te zetten en dat zie ik bij Kishna niet. Zivko heeft lengte en redelijk wat kracht (ontwikkelt zich daar nog in). Kan redelijk koppen maar moet nog verbeteren en is wel al goed voor het doel, maar ook vooral nog een counterspits. Daarom hebben ze voor hem dat hele traject uitgestippeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:25 schreef vanpers het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in, maar zo denk ik ook over Zivkovic.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even in de companion app gekeken en ik ben inderdaad level 87 (bijna 88).quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb iemand nodig die boven de 83 isik kan jou wel wat schenken als je wilt.
Zal het vanavond eens proberen.![]()
Thanksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Even in de companion app gekeken en ik ben inderdaad level 87 (bijna 88).
Zal het vanavond eens proberen.
- nvm, ik ben 79. -quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Even in de companion app gekeken en ik ben inderdaad level 87 (bijna 88).
Zal het vanavond eens proberen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou je mij vanavond ook een grotere TP kunnen gunnen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
App openen en op het logo rechtsboven klikken.
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: