Aziaten gaan haten.quote:
Was echt het eerste wat me opviel. Tering ik kan me hier blind op starenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Het irriteert me dat 1 sinterklaas de andere kant op kijkt. GVD
ocd spotted!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die piet viel me niet eens op. Nu irriteer ik me helemaalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Was echt het eerste wat me opviel. Tering ik kan me hier blind op staren
En iemand heeft een piet uit een lager schap gepakt
O het is in Leiden? Morgen is er niks meer over van dit pieten, enkel een bruine breiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:26 schreef mapima het volgende:
[..]
neewas bloedprikken en liep toen die Kruidvat bij leiden cs in
Wat is er mis met jou? Jij vind deze pieten leuk? Dit is wat de Nederlandse regering is, een grote tyfusbende.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:36 schreef Rockiejj het volgende:
Morgen maar even de Kruidvat op Leiden CS mollen. Het "per ongeluk" vallen vind ik wel een goed idee.
Of het is witte chocolaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:37 schreef Flitskikker het volgende:
Wedden dat als je het papiertje eraf haalt, ze gewoon hartstikke donkerbruin zijn.
Van binnen is Zwarte Piet altijd wit!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:37 schreef Flitskikker het volgende:
Wedden dat als je het papiertje eraf haalt, ze gewoon hartstikke donkerbruin zijn.
Ja dat kan ik zelf natuurlijk niet doen..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:38 schreef mapima het volgende:
Als de Pieten bij die Kruidvat echt gemold worden komen er dan ook pics?
Oef dit word een date, ik voel hete seks aankomen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:39 schreef mapima het volgende:
[..]
heb tot 3 uur college en moet om 5 werken... Miss heb ik heel even tijd om 4 uur
Gewoon morgen met een heel fokteam naar die Kruidvat gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja dat kan ik zelf natuurlijk niet doen..
"Oh sorry, sorry, sorry dat ik over uw kut gekleurde Zwarte Pieten ben gestruikeld, echt 1000 maal excuses, echt!!"
"Nee geen probleem meneer"
"Mooi, even een foto maken!"
FOK! Knokploeg inschakelen. Hele rekken door die zaakquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:40 schreef mapima het volgende:
[..]
Gewoon morgen met een heel fokteam naar die Kruidvat gaan.
Mensen die zich druk maken over geld.. Geld, geld geld..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vreemd.. Ik maak me thans iets meer zorgen over die 'naheffing' van 26 miljard dan zwarte pieten die niet meer zwart zijn.
Niet zozeer dat geld, dan wel de gevolgen voor een hele hoop mensen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken over geld.. Geld, geld geld..
Ja, kan je je druk over maken, ga je het kunnen veranderen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet zozeer dat geld, dan wel de gevolgen voor een hele hoop mensen.
... ga jij ervoor zorgen dat zwarte piet weer zwart wordt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, kan je je druk over maken, ga je het kunnen veranderen?
gewoon bij de bus hoor?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:41 schreef Rockiejj het volgende:
Er zit niet eens een Kruidvat op Leiden CS..
Ik val ook over gekleurde pieten. Maar dan niet letterlijk...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier is een grote dikke tokkie (vrouwelijk type met snor, shaggie, fleece trui, housebroek) toevallig geheel per ongeluk over het schap met gekleurde pieten gevallen![]()
waardoor alles stuk ging
Ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... ga jij ervoor zorgen dat zwarte piet weer zwart wordt?
Die is aan het sjorrenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |