Jouw vader kan er niets van dus?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:42 schreef sanasoufi het volgende:
voor mij natuurlijk. Wat is er dit keer allemaal niet goed?
-30 jaar![]()
-Bedrijfskunde en Rechten gestudeerd, maar werkloos![]()
-Woont nog bij zijn ouders![]()
-Haat warm weer en wil daarom nooit op vakantie gaan naar landen als Mexico![]()
-Dan maar naar Rusland of Parijs in de winter? Nee, want dat vindt hij geldverspilling.
-Heeft nog nooit eerder een relatie gehad....ja hij is 30.
Hoe hij eruit ziet weet ik niet en wil ik ook niet weten, maar mijn vader is heel erg blij met zijn toekomstige schoonzoon.
Mannen die 30 zijn en nog geen eigen huis hebben en mij dus gaan dwingen om te gaan werken en bij te dragen in de kosten
Hij wil dat we samen een leven opbouwen. Dus eerst maar eens werken en dan samen sparen en vervolgens samen een huis kopenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jouw vader kan er niets van dus?
Echt slechte keuze van hem
Hij is Libanees, maar geboren en woonachtig in Nederlandquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:44 schreef Confetti het volgende:
Vind zelf dan eens een fatsoenlijke, blanke man ipv dat je vader mannen uit de woestijn moet laten overvliegen.
Dan is hij Duitsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:45 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hij is Libanees, maar geboren en woonachtig in Nederland
Hij geeft mijn telefoonnummer aan een hele hoop mannen, maar ze voldoen niet aan mijn twee criteria:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:44 schreef Kwalberto het volgende:
Nicole pls, heb je nou nog steeds geen Arabische prins gefixt
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:44 schreef Confetti het volgende:
Vind zelf dan eens een fatsoenlijke, blanke man ipv dat je vader mannen uit de woestijn moet laten overvliegen.
flink bitter deze manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef .sfinx het volgende:
hoop dat je terecht komt in de IS vrouwenhandel
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:23 schreef PriesterB het volgende:
TS wordt uitgehuwelijkt aan haar lelijke niksnut neef.Pas wel goed bij een uitvreter als TS.
Sanasoufi en hard werkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:27 schreef Pharkus het volgende:
Hoi hoi prinsesje, ik word graag huisman terwijl jij hard werkt. grgr ook namens mijn mama. We appen hè.
Gezien de moeite die ze steekt in al haar topics lijkt me dat geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sanasoufi en hard werken![]()
Het moet niet gekker worden.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef .sfinx het volgende:
hoop dat je terecht komt in de IS vrouwenhandel
Alleen d'r make-up kost al een uur of zoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gezien de moeite die ze steekt in al haar topics lijkt me dat geen enkel probleem.
Dat kan ze rustig in haar auto doen als ze onderweg in de file staat naar haar kantoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Alleen d'r make-up kost al een uur of zoDan is er verder nog helemaal niets gebeurd. In huis. Of ergens anders. Of sowieso.
Iets zegt me dat ze geen auto kan rijden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat kan ze rustig in haar auto doen als ze onderweg in de file staat naar haar kantoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |