gefeliciteerd met de tweede plaats, Stijnquote:Op woensdag 8 april 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gefeliciteerd met de bekerfinale, Rolandus.
Bedankt Stijnquote:Op woensdag 8 april 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gefeliciteerd met de bekerfinale, Rolandus.
gefeliciteerd met de 8e plaats voor cambuurquote:Op woensdag 8 april 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gefeliciteerd met de tweede plaats, Stijn
Ben jij echt voor Groningen? Zoja gefeliciyeerd dan.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bedankt Stijnzoals altijd zeer sportief.
wat?quote:
Robben heeft daar gespeeld hequote:Op woensdag 8 april 2015 22:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben jij echt voor Groningen? Zoja gefeliciyeerd dan.
Ajax, ik heb wel een verleden met Groningen dus ik hou ze ook nauwlettend in de gaten. Beetje wat Mex met PSV en Cambuur heeft.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben jij echt voor Groningen? Zoja gefeliciyeerd dan.
Wou al zeggen kwam jij niet uit Amsterdam.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ajax, ik heb wel een verleden met Groningen dus ik hou ze ook nauwlettend in de gaten. Beetje wat Mex met PSV en Cambuur heeft.
gefeliciteerd met Juventus trouwens, beter laat dan nooit die felicitaties héquote:Op woensdag 8 april 2015 22:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wou al zeggen kwam jij niet uit Amsterdam.
Zolang het niet te laat is kan het nogquote:Op woensdag 8 april 2015 22:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gefeliciteerd met Juventus trouwens, beter laat dan nooit die felicitaties hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |