SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
[ Bericht 67% gewijzigd door over_hedge op 28-10-2014 20:37:17 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
3 potjes D1 gepeeld, 6 punten
1 persoon bracht zelfs na 30 seconden even ibra, gullit en weah binnen
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Zo ik heb mijn eerste OP al klaar bij de volgende topic die ik kaap.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nice pullquote:en ik al blij zijn met luis
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe heet dat alternatief van Puush ook alweer?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
https://screencloud.net/quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoe heet dat alternatief van Puush ook alweer?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
BOOOOHHHHHHH!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
gyazoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoe heet dat alternatief van Puush ook alweer?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gewoon gelijk die hamlap erin hangen? Ik weet het niet hoor; DS2 heeft wel meer stijl dan datquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wel een programma voor ds2. Love at first kiss.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok wie heeft er een leuk team voor 100k? gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ok wie heeft er een leuk team voor 100k? gr gr
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee klopt inderdaad, hij gaat gewoon als eerste date samen umtiti´s binnen halen en boodschappen doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon gelijk die hamlap erin hangen? Ik weet het niet hoor; DS2 heeft wel meer stijl dan dat![]()
Wat vind je hier van? http://wefut.com/en/squad/188197quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ok wie heeft er een leuk team voor 100k? gr gr![]()
Maak een silver team met Sadio Mane, Diame, Kouyate, Emre Can en Enner Valencia.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dikke bloedaids.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat vind je hier van? http://wefut.com/en/squad/188197Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben bang dat ik hem dan gelijk weer verkoop na 1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maak een silver team met Sadio Mane, Diame, Kouyate, Emre Can en Enner Valencia.
Ps4 gekocht, morgen alles maar eens installeren. Weet iemand een betrouwbare site waar ik mijn xbox coins kan ruilen voor ps?![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Fer->FellainiPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo schat ik hem ook in. En in de tussentijd een beetje aftastend om elkaar heen draaien, om daarna langzaam zijn prooi binnen te hengelen. Met beleidquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee klopt inderdaad, hij gaat gewoon als eerste date samen umtiti´s binnen halen en boodschappen doen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen idee. Heb het zinkende schip al een tijdje verlaten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
GvdAl bekend wanneer het weer up gaat?
![]()
Beter komt Higuain inderdaad in komende TOTW trouwens, kan ik goed gebruiken in m'n team.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Silvers spelen echt lekker man.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hem dan gelijk weer verkoop na 1 wedstrijd.Niet zoals vorig jaar, toen was het echt kut.
quote:
TMI.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik piel tarrels uit de reet van LitmanenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wilde 'm kopen maar hij is wegquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
mooie deal en bazen club naam
eerst gekocht natuurlijk toen pas gepostquote:
#FreeTrapz![]()
Jezus wat is er aan de hand met jullie manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik eet graag cornflakes uit de anus van DS2
Ahhh, kknastyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik smul uit de poepluiers van mn dochter.![]()
![]()
Dude.. eerst al die advertentie en nu dit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik fierljep graag op een een anonieme pener in het Kralingsebos.
huhquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
iemand trek in tweedehands PENIS KOM hier KOOP HIER uw PENIShallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
What.. the.. fuck..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik speel graag NBA omdat ik hoop dat er een virtuele doucheruimte in zit om die dikke zwarte peners te bekijken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TMI.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet 5 luizenkammen per week kopen om mijn anushaar te ontluizen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ah, zodra het slecht gaat laten ze zich horen. Aasgieren![]()
![]()
Capslockday was vorige week.quote:
Maar volgens mij welRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
wie vanavond meeten ben alleen thuisbby.
Ik kreeg kut 15k packs en ik miste Boilesen voor 250.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
new record, het gaat al 11 topics niet over FUT![]()
HAHAAHAHA IK KREEG LEWANDOWSKI. U MAD?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kreeg kut 15k packs en ik miste Boilesen voor 250.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kut ventquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
HAHAAHAHA IK KREEG LEWANDOWSKI. U MAD?
is er een post van mij waar jij NIET op hebt gereageerd?![]()
Ja dezequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
kut vent
is er een post van mij waar jij NIET op hebt gereageerd?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
HAHAAHAHA IK KREEG LEWANDOWSKI. U MAD?![]()
![]()
oei kut, maar jij hebt toch al een million coins dus maakt niet zoveel uit tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kreeg kut 15k packs en ik miste Boilesen voor 250.![]()
Ik heb Clasie wel gediscard nu ik erover nadenk.Niet echt, maar ik vind nu geen deals meer omdat die kut AB's alles opkopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oei kut, maar jij hebt toch al een million coins dus maakt niet zoveel uit toch![]()
Haters maken me sterk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Clasie wel gediscard nu ik erover nadenk.
[..]
Niet echt, maar ik vind nu geen deals meer omdat die kut AB's alles opkopen.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Clasie wel gediscard nu ik erover nadenk.![]()
![]()
Quote omdat ik op de link van het plaatje wil drukkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:44 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
voor eigen gebruik gr gr![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:44 schreef Kamikazie het volgende:
Lekker uit eten geweest (DATE JA JA ) terwijl me favoriete ploeg moest spelen #gje#yolo![]()
Nog even lafjes tegenaan gehangen?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee heb haar slecht paar keer geslagen omdat ze niet door at en ik naar huis wilde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Nog even lafjes tegenaan gehangen?![]()
ik zie die plaatjes zelf ook niet maar iemand (god mag weten welke oelewapper) zei hier dat gyazo zo goed wasquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Quote omdat ik op de link van het plaatje wil drukken
#FreeTrapz![]()
Ja ABers zijn nutteloze kk homo's.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Clasie wel gediscard nu ik erover nadenk.
[..]
Niet echt, maar ik vind nu geen deals meer omdat die kut AB's alles opkopen.
Daar kun jij niks aan doen.![]()
Tannane 5 goals tegen Emmen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee heb haar slecht paar keer geslagen omdat ze niet door at en ik naar huis wilde.
GJEtjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee heb haar slecht paar keer geslagen omdat ze niet door at en ik naar huis wilde.![]()
Ik had niet verwacht dat ze op zoveel spelers zouden zitten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja ABers zijn nutteloze kk homo's.
Daar kun jij niks aan doen.![]()
hoe komt dat denk je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ze op zoveel spelers zouden zitten.![]()
Zelfs op jouw SMLENO spelers. Dat bewijst dat mensen met AB's de DS2-tradeskills hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ze op zoveel spelers zouden zitten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
eeeehn Gourcuff voor 11K, toch heerlijk nog even zo'n HD om inkopen te doen
#FreeTrapz![]()
Zo goedkoop is dat toch niet? Daar kocht ik de mijne gisteren ook voor..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:51 schreef FCsuarez het volgende:
eeeehn Gourcuff voor 11K, toch heerlijk nog even zo'n HD om inkopen te doenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gevolg is wel dat er straks echt heel veel in omloop zijn ook...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:51 schreef FCsuarez het volgende:
eeeehn Gourcuff voor 11K, toch heerlijk nog even zo'n HD om inkopen te doenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bedankt Sjon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:51 schreef FCsuarez het volgende:
eeeehn Gourcuff voor 11K, toch heerlijk nog even zo'n HD om inkopen te doen![]()
juichen THAD, juichen. DrogbaasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
vanmiddag waren ze er niet onder de 12.5Kquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo goedkoop is dat toch niet? Daar kocht ik de mijne gisteren ook voor..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar wat vind jij dat er moet gebeuren omtrent de hypocrisie waarmee de hautaine figuren op een idiosyncratische manier vrijgelaten worden door EA?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik vind het niet leuk.![]()
Even reageren op deze post Trapz, anders mis je er een!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik vind het niet leuk.![]()
camping powned tijdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit snap ik niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar wat vind jij dat er moet gebeuren omtrent de hypocrisie waarmee de hautaine figuren op een idiosyncratische manier vrijgelaten worden door EA?![]()
je moeder?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
Die Mark wat een persoon he
Lijkt wel op iemand die ik ken en ook Mark heet.![]()
begroet hij ook iedereen met Heil Hitler?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
Lijkt wel op iemand die ik ken en ook Mark heet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dan zal hij wel niet op de fiets gekomen zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
Lijkt wel op iemand die ik ken en ook Mark heet.
#FreeTrapz![]()
Hoe gaat het in D1?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
Lijkt wel op iemand die ik ken en ook Mark heet.
Aardigquote:
Handhaving is wel binnen. Kampioen zit er niet meer in ben ik bang... 8 v/d 10 winnen is wel pittig![]()
![]()
Handhaving is al mooiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Aardig
Handhaving is wel binnen. Kampioen zit er niet meer in ben ik bang... 8 v/d 10 winnen is wel pittig
Hier 3 gewonnen, 1 verlorenFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
bohhhh ff serero's inkopen, word zeldzaamquote:
#FreeTrapz![]()
goallll FC POTSAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet echt wat meer rust in mn spel brengen, dan gaat het wel beter
Team van je tegenstander waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:06 schreef Lastpost het volgende:
Hehe volgens mijn Xbox zit Ibarbo in het team van de week.![]()
BOHHHHHHHHHHHHH IF LAHM! U MAD???quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komt wel een IF aan van Cagliari, die LB scoorde 2x (1 penalty) en hij had een clean sheet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
midweeks?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komt wel een IF aan van Cagliari, die LB scoorde 2x (1 penalty) en hij had een clean sheet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
was dit weekendquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik veeg toch altijd 1 keer voor de zekerheid, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:20 schreef Zhano het volgende:
echt nice als je een clean shit hebt, zonder de ring te raken. Niet vegen![]()
anders kan je het ook niet weten hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik veeg toch altijd 1 keer voor de zekerheid, je weet maar nooitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
pics or did not happen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
BOHHHHHHHHHHHHH IF LAHM! U MAD???Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
neppequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb hem aanstaan maar speel NBA. Echt een saaie kut pot en ze spelen zo slechtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit.quote:
Alhoewel ik een keer zo zelfverzekerd was om het niet te proberen.
Had meteen de coupé voor mezelf.![]()
Doet pijn aan je ogen joh. Salah kan er niks van. Ake is ook maar matig. Die Christensen is geen RB. Mikel heeft volgens mij 1 aardig seizoen gehad voor Chelsea verder kan hij helemaal niks. Maar nu maar even kijkenquote:![]()
luckyyyyyyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doet pijn aan je ogen joh. Salah kan er niks van. Ake is ook maar matig. Die Christensen is geen RB. Mikel heeft volgens mij 1 aardig seizoen gehad voor Chelsea verder kan hij helemaal niks. Maar nu maar even kijkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is mijn tweede accountquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:25 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Zag hem op Reddit, iemand van hier toevallig?![]()
Gold cup gewonnen en een IF Bonucci voor 23K verkocht. Man man, wat een avondMaar diep van binnen lach ik.![]()
als er nou ook nog wat in het pack zatquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Gold cup gewonnen en een IF Bonucci voor 23K verkocht. Man man, wat een avond
#FreeTrapz![]()
Bystrov. Veel pace, weinig coins helaas. Maar lang geleden dat ik die gold cup gewonnen had, dus ik ga mezelf straks in slaap juichen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als er nou ook nog wat in het pack zatMaar diep van binnen lach ik.![]()
moet m ook nog maar even winnen denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Bystrov. Veel pace, weinig coins helaas. Maar lang geleden dat ik die gold cup gewonnen had, dus ik ga mezelf straks in slaap juichen.zal wel weer niet lukken
kut spel
#FreeTrapz![]()
Speelde tegen iemand in de halve finale die volgens mij ook AZ-liefhebber was. AZ shirts, AZ logo en zijn teamnaam is AZ ALKMAAR. Dus dat zijn wel indicatoren dat hij voor AZ is. Ik nam me voor dit keer echt sportief te spelen, maar echt elke wedstrijd ontaardt in een schandalige schoppartij deze Fifaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet m ook nog maar even winnen denk ikzal wel weer niet lukken
kut spel
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Vandaag ook voor het eerst in tijden die gold cup gewonnen. Ook nog Jordi Alba in m'n gratis pack.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als er nou ook nog wat in het pack zat
Net een potje nipt gewonnen. Mocht aantreden tegen Neymar, Suarez, Hulk, Iniesta, Vieira, Witsel, Alba, Varane, Desailly, Anyukov en Ruffier. Kost wat maar dan verlies je ook gewoon.![]()
Vandaag maar 1 potje verloren, nota bene tegen Emenike, Doumbia en Musa.![]()
![]()
Met z'n 5'en een potje clubs winnen als Any, een CDM en 3 CB's
3-1-4-2
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
Met z'n 5'en een potje clubs winnen als Any, een CDM en 3 CB's
3-1-4-2![]()
bazen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
m'n clubs stats voor Trapz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor 't shirt Ozz
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor 't shirt OzzWilde net zeggen, tering! Dat je daar je wedstrijden mee wilt spelen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
Mijn stats voor P4L:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor 't shirt OzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moest even mijn skype account zoekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
kami natte draak maak vaart met je buikbaard![]()
![]()
Worstenbrood4life?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moest even mijn skype account zoekenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mijn stats voor P4L:ach nog steeds minder wedstrijden gespeeld dan TimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2x op rij verloren van iemand die 30 minuten lang ging tijdrekken. Grootste aidshonden zijn weer uit hun grot gekomen vanavond.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die zitten allemaal in het skype gesprek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef Tim86 het volgende:
2x op rij verloren van iemand die 30 minuten lang ging tijdrekken. Grootste aidshonden zijn weer uit hun grot gekomen vanavond.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Fucking hartverzakking hier net joh... Ik moet voor een vak (wat morgen begint) een of andere DVD kijken. Die hadden ze bij het secretariaat liggen, maar was een gebrand schijfje. Niet bij nagedacht en in de PS4 geschoven. Console slaat helemaal op hol ofzo. Disc kwam er ook niet uit, ik dacht meteen: kk uva gaat mij nieuwe PS4 gunnen...
Netstroom eraf gehaald, opnieuw aangezet en toen kwam ie er wel uit. Gebrande schijf meteen even op gescheten en overheen gepist, terug in het doosje en gaat morgen weer netjes terug naar de UvA
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
TL;DRquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:28 schreef DuTank het volgende:
Fucking hartverzakking hier net joh... Ik moet voor een vak (wat morgen begint) een of andere DVD kijken. Die hadden ze bij het secretariaat liggen, maar was een gebrand schijfje. Niet bij nagedacht en in de PS4 geschoven. Console slaat helemaal op hol ofzo. Disc kwam er ook niet uit, ik dacht meteen: kk uva gaat mij nieuwe PS4 gunnen...
Netstroom eraf gehaald, opnieuw aangezet en toen kwam ie er wel uit. Gebrande schijf meteen even op gescheten en overheen gepist, terug in het doosje en gaat morgen weer netjes terug naar de UvAOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
gayquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:28 schreef DuTank het volgende:
Netstroom eraf gehaald, opnieuw aangezet en toen kwam ie er wel uit. Gebrande schijf meteen even op gescheten en overheen gepist, terug in het doosje en gaat morgen weer netjes terug naar de UvA![]()
leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:28 schreef DuTank het volgende:
Netstroom eraf gehaald, opnieuw aangezet en toen kwam ie er wel uit. Gebrande schijf meteen even op gescheten en overheen gepist, terug in het doosje en gaat morgen weer netjes terug naar de UvA![]()
leuk zou nog eens lezen 7/10quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:28 schreef DuTank het volgende:
Netstroom eraf gehaald, opnieuw aangezet en toen kwam ie er wel uit. Gebrande schijf meteen even op gescheten en overheen gepist, terug in het doosje en gaat morgen weer netjes terug naar de UvAhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zhano is ook nog eens een of ander Balkan boy toch? Of haal ik 'm in de war met iemand anders?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
klasse lind, zeventje, hou ik van. normaal haal ik zesjesquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nee man dat is buddelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:30 schreef DuTank het volgende:
Zhano is ook nog eens een of ander Balkan boy toch? Of haal ik 'm in de war met iemand anders?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
oh ja, dan hou ik het bij kut friesquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
kkbraboquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
oh ja, dan hou ik het bij kut fries![]()
ik heb geen kk maar jij wel een kutje hahaquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ja man lekker de hele dag mee spelequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb geen kk maar jij wel een kutje haha![]()
moest net in de finale van de goldcup tegen een gozer, niet normaal. had 0,0 in te brengen.![]()
record ook gewoon helemaal vol met 8-0 11-0 12-0 scores enzo
#FreeTrapz![]()
Ik krijg geen match coins meer. Teken om FUT weer snel te laten liggen voor vandaag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik gisterenavond en vanavond ook al niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Ik krijg geen match coins meer. Teken om FUT weer snel te laten liggen voor vandaag.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
kom clubs bruv?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Ik krijg geen match coins meer. Teken om FUT weer snel te laten liggen voor vandaag.
nvm![]()
![]()
wat het leuke is aan dit liedje dat ik aan men spanje liefdes moest denken. waren de dames wel nederlands?... dat ik het niet door had dat de 2 dames waar ik mee ging engels waren. en een vriendin van mij (geen verkering) dat dat meisje het engels vertaald voor de dames waar ik mee op het strand lag. elke dag. er was 1 van de 2 dames een zangeres. uit hellenvoetsluis? het is wel een tijdje geleden.quote:![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
wat het leuke is aan dit liedje dat ik aan men spanje liefdes moest denken. waren de dames wel nederlands?... dat ik het niet door had dat de 2 dames waar ik mee ging engels waren. en een vriendin van mij (geen verkering) dat dat meisje het engels vertaald voor de dames waar ik mee op het strand lag. elke dag. er was 1 van de 2 dames een zangeres. uit hellenvoetsluis? het is wel een tijdje geleden.
1 jumbo open gemaakt; Thiago Silva
bohhh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kom binnenkort ANY'en met clubsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:19 schreef Tim86 het volgende:
1 jumbo open gemaakt; Thiago Silva
bohhh![]()
![]()
Ja, lang geleden weerquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Hoe kom je hieraan man?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb watjes in mn oren om het bloeden te stelpen idd.Wat een pareltje.
quote:
4 seconden in die nieuwe aflevering. Quotes gehoord:
"Geef hier die kankersleutel"
"Het gaat alleen maar over piemels en drank???"
"Je moet niet zo'n bek trekken naar mij"Heerlijk wat hersencellen verliezen. Guilty pleasure dit.
mis gelijk patjequote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hey kami
Zon, Seks & Je Ouders In Shock
Afl. 6
Matthijs is liever lui dan moe. Hij ziet zijn ouders meer als bediendes dan als iets anders. Dat luie leventje zet hij op vakantie lekker voort. Zijn ouders hebben echter geen idee dat hij zoveel alcohol drinkt en daar helemaal niet goed tegen blijkt te kunnen. De Nijmeegse Naomi gaat met haar vriendinnen op vakantie. Eén van hen is Britt, die toevallig verkering heeft met Joey, de broer van Naomi. Joey gaat dus gezellig mee met zijn moeder zodat hij een oogje op zijn vriendin kan houden, wat ook wel nodig...hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja, eindbaas. Weliswaar als CAM maar hij scoort meer dan de spitsen (Uche en Dos Santos).quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:23 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand al met Cerci gespeeld ?
Lijkt me best een chille spits![]()
Gewoon "How do you do" gezocht op YT.. Eerste hit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe kom je hieraan man?Wat een pareltje.
![]()
![]()
Komt ie ook uit Brabantquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
hey kami
Zon, Seks & Je Ouders In Shock
Afl. 6
Matthijs is liever lui dan moe. Hij ziet zijn ouders meer als bediendes dan als iets anders. Dat luie leventje zet hij op vakantie lekker voort. Zijn ouders hebben echter geen idee dat hij zoveel alcohol drinkt en daar helemaal niet goed tegen blijkt te kunnen. De Nijmeegse Naomi gaat met haar vriendinnen op vakantie. Eén van hen is Britt, die toevallig verkering heeft met Joey, de broer van Naomi. Joey gaat dus gezellig mee met zijn moeder zodat hij een oogje op zijn vriendin kan houden, wat ook wel nodig...?
![]()
Koop even alle boosts voor je virtual pro (of poppetje)quote:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon "How do you do" gezocht op YT.. Eerste hit.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Was het niet 'Cavia's met werk' ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon "How do you do" gezocht op YT.. Eerste hit.
[ afbeelding ]Volgens mij niet. Hij commandeert wel zijn moeder in zijn eigen fucking slaapkamer: "Ey ma, kun je hier nie een beetje opruimen".quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was het niet 'Cavia's met werk' ofzo?
[..]
Volgens mij niet. Hij commandeert wel zijn moeder in zijn eigen fucking slaapkamer: "Ey ma, kun je hier nie een beetje opruimen".![]()
![]()
![]()
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Koop even alle boosts voor je virtual pro (of poppetje)
[..]
Moet je nagaan
Kan je die dingen niet aan iemand cadeau doen? Zou wel chill zijn namelijk![]()
![]()
Hoe kan je dan 71 rated zijn ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
Moet je nagaan![]()
![]()
71??
Dat was als CAM (dan heb je de hoogste rating)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
74 was ie net. Lag er een beetje aan hoe ik de lengte etc deed![]()
Ja kan je mij die dingen niet giften? Anders wordt het even trainen met pietertje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:31 schreef Freire het volgende:
[..]
Dat was als CAM (dan heb je de hoogste rating)![]()
denk niet dat pietertje daarop zit te wachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja kan je mij die dingen niet giften? Anders wordt het even trainen met pietertje.![]()
![]()
"Ze zei dat ze een maand terug seks heeft gehad maar ondertussen is het alweer weer vier weken geleden dus ze liegt een beetje"hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik zie het verband niet manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn verkoudheid is nu wel minder geworden dus ik heb net Doritos Jacked gegeten #bohh
Tussen je verkoudheid en DORITOS eten.![]()
Ik proef niks als ik verkouden ben.. dus dat is dan zonde.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet man
Tussen je verkoudheid en DORITOS eten.![]()
En dan ondertitelen als "kutsleutel"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
4 seconden in die nieuwe aflevering. Quotes gehoord:
"Geef hier die kankersleutel"
"Het gaat alleen maar over piemels en drank???"
"Je moet niet zo'n bek trekken naar mij"Heerlijk wat hersencellen verliezen. Guilty pleasure dit.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Een maand is 30 of 31 dagen (behalve februari dan, maar het ging vast niet over die maand). Dat is toch zeker wel 2 dagen verschil hoor!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
"Ze zei dat ze een maand terug seks heeft gehad maar ondertussen is het alweer weer vier weken geleden dus ze liegt een beetje"Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Idd jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
"Ze zei dat ze een maand terug seks heeft gehad maar ondertussen is het alweer weer vier weken geleden dus ze liegt een beetje"Echt hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dan ondertitelen als "kutsleutel"![]()
![]()
Ik wil nu een goede grap maken maar puush doet het niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
"Ze zei dat ze een maand terug seks heeft gehad maar ondertussen is het alweer weer vier weken geleden dus ze liegt een beetje"![]()
6 weken trainen is dat genoeg denk je? 6 weken? nee eigenlijk niet man.. nee is te weinig zelfs.. ik denk maandje anderhalve maand, perfect!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil nu een goede grap maken maar puush doet het niet.
Die?![]()
![]()
Ik wilde zeggen: What Ateef. Maar zonder puush komt die grap minder goed uit de verf.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:46 schreef Freire het volgende:
[..]
6 weken trainen is dat genoeg denk je? 6 weken? nee eigenlijk niet man.. nee is te weinig zelfs.. ik denk maandje anderhalve maand, perfect!
Die?
(Ateef is namelijk een speler)
Watt Ateef kan ook nog haha![]()
Mooi DS2.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: What Ateef. Maar zonder puush komt die grap minder goed uit de verf.
Ik kan jou echt niet meer serieus nemen nuquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik kan jou echt niet meer serieus nemen nuIk wil ook niet door jou serieus genomen wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zo matig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: What Ateef. Maar zonder puush komt die grap minder goed uit de verf.
haha, jij kan ook lullen alsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Watt Ateef kan ook nog haha
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil wel ff proberen. Hoef FIFA er niet in te doen he?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:15 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand die al dat coop FUT heeft gedaan?![]()
Weet niet, moeten we proberenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wil wel ff proberen. Hoef FIFA er niet in te doen he?![]()
![]()
Als het goed is niet nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wil wel ff proberen. Hoef FIFA er niet in te doen he?![]()
quote:
Echt een topvakantie gehad. Alleen maar ups, geen downs.
Heeft geen poot verroerd die hele week.Geen drankje of meisje aangeraakt gvd.
Edit: What the FUCK. Dat einde.![]()
Je hebt echt niet teveel gezegd.
Was ook veel te mooi om waar te zijn.quote:
Ik ben eindelijk bij HET fragment van Love at first Kiss.Maarten.
MaartenGODquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben eindelijk bij HET fragment van Love at first Kiss.Maarten.
![]()
Gewoon direct als een hongerig roofdier er op afquote:
Tevens: dat is nou een echte ICT-er
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moggel![]()
Prijzen van IF's zijn alleen maar gestegen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Inderdaad he...raar verschijnsel ditquote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Moggel![]()
Prijzen van IF's zijn alleen maar gestegen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:49 schreef Kamikazie het volgende:
Je kunt NIET samen FUT/online met dat share play en heeft voor FIFA dus 0 toegevoegde waarde.![]()
Wilde vanavond ff met je potje doen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Iedereen heeft gewoon schijt aan dit totw en koopt geen packs. Staan er wel 100000 voor dezelfde laagste bin op btwquote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad he...raar verschijnsel ditDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat programma van Bobbi Eden trouwens![]()
Wel alleen maar Eminem muziek op de achtergrond
Elke dag![]()
En kick-off bijvoorbeeld ook niet, of een tournament? Dat je elk een side kiest?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:49 schreef Kamikazie het volgende:
Je kunt NIET samen FUT/online met dat share play en heeft voor FIFA dus 0 toegevoegde waarde.Amen.![]()
Fuck jou.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon direct als een hongerig roofdier er op af
Tevens: dat is nou een echte ICT-erRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind die gozert met dat zwarte haar meer een ICT'er idd.quote:
Eerste 2 hobby's die hij noemt: Lezen en gamen. Daar ga je mee scoren
Wtf is MBO Urban trade voor studie
Elke dag![]()
Ik heb het trouwens niet gezien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind die gozert met dat zwarte haar meer een ICT'er idd.
Eerste 2 hobby's die hij noemt: Lezen en gamen. Daar ga je mee scoren
Wtf is MBO Urban trade voor studie
Urban Trade.... doet me denken aan een oude VOC mentaliteit waar we met netten door de jungle heen gingen om een paar zwarte pieten te vangen en ze later door te verkopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jezus
Wat doe je in de les?
Bij Urban Trade leer je van alles over handel en commercie in de groene detailhandel:
• Inkopen
• Verkopen
• Plannen en organiseren
• Klantgerichtheid
• Winkelinrichting
• Marketing (niveau 4)
• Bedrijfsadministratie (niveau 4)
• Leidinggeven (niveau 4)
• Ondernemen (niveau 4)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat is daar Urban aanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jezus
Wat doe je in de les?
Bij Urban Trade leer je van alles over handel en commercie in de groene detailhandel:
• Inkopen
• Verkopen
• Plannen en organiseren
• Klantgerichtheid
• Winkelinrichting
• Marketing (niveau 4)
• Bedrijfsadministratie (niveau 4)
• Leidinggeven (niveau 4)
• Ondernemen (niveau 4)Ik had het verhandelen van wapens en drugs verwacht
Elke dag![]()
Een catchy naam denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is daar Urban aanIk had het verhandelen van wapens en drugs verwacht
Ik zie het eerste jaar al helemaal voor me:
Eerste jaar begint met 3 klassen van 30 man (allemaal denkende dat ze de bom zijn met hun Urban opleiding) en eindigen met 1 klas van 10 man waarvan er 2 slagen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het kan aan mij liggen, maar ik dacht altijd dat urban van urbs kwam, wat staat voor stad of stedelijk. Wtf heeft dat nou weer te maken met groene detailhandel? Wat ik me er bij voorstel, is juist non-urbanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is daar Urban aanIk had het verhandelen van wapens en drugs verwacht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Groen as in milieuvriendelijk?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik dacht altijd dat urban van urbs kwam, wat staat voor stad of stedelijk. Wtf heeft dat nou weer te maken met groene detailhandel?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik dacht altijd dat urban van urbs kwam, wat staat voor stad of stedelijk. Wtf heeft dat nou weer te maken met groene detailhandel?Dat dus, want het is idd precies het tegenovergesteldequote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een catchy naam denk ik.
Ik zie het eerste jaar al helemaal voor me:
Eerste jaar begint met 3 klassen van 30 man (allemaal denkende dat ze de bom zijn met hun Urban opleiding) en eindigen met 1 klas van 10 man waarvan er 2 slagen.
Elke dag![]()
Die twee laatste namen verifieren mijn gedachtes.quote:Lentiz LIFE College via Abdelkarim Seghau
10 april · Bewerkt ·
Studenten van de mbo-opleiding Urban Trade niveau 4 waren woensdag te horen op Business News Radio! Zij gingen met Mirjam Sterk (ambassadeur voor de jeugdwerkloosheid) in gesprek over hoe jeugdwerkloosheid aangepakt kan worden. Wij zijn trots op onze studenten Quincy en Beza!
http://www.lentiz.nl/lent(...)e2014-Lowres__2_.pdf
Het is ook maar 1 school die het doet... check die brochure___!
Beza. Wat een naam.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die twee laatste namen verifieren mijn gedachtes.
http://www.lentiz.nl/lent(...)e2014-Lowres__2_.pdf
Het is ook maar 1 school die het doet... check die brochure___!
Deze fotoDie muur van klimop
Even samen op je telefoon kijken voor zo'n groene muur
Elke dag![]()
Ik denk dat zwarte Piet dat meisje alvast laat spieken in het digitale boek van Sinterklaas.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze fotoDie muur van klimop
Even samen op je telefoon kijken voor zo'n groene muur
Hij is gayquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat zwarte Piet dat meisje alvast laat spieken in het digitale boek van Sinterklaas.
Wat.
De.
Fack.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is gay
[ afbeelding ]
Wat.
De.
Fack.
THAT'S RACIST!
Wat een Ei, de persoon die die brochure gemaakt heeftquote:
Elke dag![]()
Die Maarten ja
Elke dag![]()
Ik ga vaker brochures van scholen na lopen![]()
![]()
Dit is dan wel een koopjeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die vent die zijn baard laat scheren
Elke dag![]()
Dan moet je je wel heel erg vervelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga vaker brochures van scholen na lopen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, maar ja, het is wel een Miss Universe.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die vent die zijn baard laat scheren
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: