die heb ik ook al te lang niet meer gedaan pushups...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja..als ik niet kom sporten, komt onze instructeur langs en moet ik 10 pushups doenOp de werkvloer.
En Q, op 40 min afstand is een perfecte hardlopen-vanuit-je-werk-afstandMoet ik ook eens doen btw! Goed idee!
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:21 schreef Quoi het volgende:
Ik doe netflix-marathons, ook best goed te doen
Welkom bij de club..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:43 schreef Voccar het volgende:
Zou eigenlijk ook wat (kracht)oefeningen erbij moeten doen, maar heb daar niet genoeg discipline voor.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb alleen discipline als er een goed schema is. En die zijn er alleen voor het hardlopen zelf.
Ik rol wel iedere dag foam.
quote:
vergeet je before/after foto niet in bootyshortquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb alleen discipline als er een goed schema is. En die zijn er alleen voor het hardlopen zelf.
Bedankt voor het schema om een fitte dame te worden.quote:
Ik heb je trouwens toegevoegd als vriendje op Endomondoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]
[..]
vergeet je before/after foto niet in bootyshort
Ben nu (voor de 100ste keer denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:49 schreef Zwabberhark het volgende:
jeutje, mijn 4de vriendje al vandaag.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens toegevoegd als vriendje op Endomondo
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]
[..]
vergeet je before/after foto niet in bootyshort
No problemo. En dat zijn de trappen die de donkey uitvoert, niet dat wij de donkey kicken!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bedankt voor het schema om een fitte dame te worden.
Maar: wat zijn donkeykicks? Je weet dat ik Partij voor de Dieren stem?
Bij twijfel, doen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:07 schreef Solique het volgende:
Twijfel er ook over, zou graag de 5k doen volgend jaar
Ik zelf zou best willen, maar heb 2 knieën die wel mee moeten werken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:22 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Bij twijfel, doen!
Moet mij nog inschrijven voor de 10 voor volgend jaar.
Ik!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:19 schreef Quoi het volgende:
Sja, ik moet mijn matje ook weer eens uitrollen![]()
Dus de donkey kickt. En wie is die donkey dan?
Ik heb ook zat excuses maar ga vast weer over de finish komenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zelf zou best willen, maar heb 2 knieën die wel mee moeten werken.
Bij mij is het geen excuses maar medisch onderbouwdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook zat excuses maar ga vast weer over de finish komen
Ik ken het. Crosstraining kan me in het geheel niet boeien. Spinning heeft me ooit nog wel een tijd kunnen boeien, maar toen liep ik niet (nauwelijks?) hard. De fitness zaal vind ik in het algemeen erg geestdodend. Tijdje geprobeerd naast het spinnen, maar was niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:21 schreef Guard het volgende:
Heb de afgelopen paar weken alweer een paar keer een poging gewaagd om op niet-loopdagen wat ander spul te gaan doen.
Vergeefse moeite... ik houd het niet vol (qua discipline).
Ik ga maar eerst genieten van een vakantie en dan ga ik me daarna weer vol overgave in "thuis hups-push-pull" programma's storten.
Ik ken je medische achtergrond niet.. maar als je theoretisch de 3 niet kan halen en het toch doet. Dan zou misschien 5 mogelijk moeten wezen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij mij is het geen excuses maar medisch onderbouwd
Zijn al verbaasd dat ik nu 3km kan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |