Dat is andere koekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wij doen geen intervallen tijdens trainingsloopjesgewoon al hobbelend (6.15min/km) keuvelen in onze groep
Is het een optie om het te integreren in je dagelijkse routine? Anders vergeet je straks nog te ontspannenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn elke dag sporten is nog best een uitdaging, vooral om te bedenken wat ik ga doen2 dagen achter elkaar hardlopen wil ik nog niet teveel doen in deze herstel(periode).. zwemmen is vooral op donderdag lekker rustig.
Misschien een bodyweight strength exercise van youtube? Ben alleen altijd bang dat als ik ga springen en zulks op mijn vloer, de onderburen er niet zo blij mee zijn
Ja daar heb ik wel over nagedacht, maar mijn trein stopt 1 keer op een rit van 65km of zoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Is het een optie om het te integreren in je dagelijkse routine? Anders vergeet je straks nog te ontspannen
Bijvoorbeeld: een station eerder uitstappen en je fiets daar standaard neerzetten. 20 minuten fietsen = check
Ik ga vanavond deze uitproberen denk ik:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:51 schreef GotC het volgende:
Sportschool? Dumbbells aanschaffen? Kettlebell? Touwtjespringen? Pilates?
Daar hebben ze knappe beginners dan. :pquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Had ook al naar die schema's gekeken, maar moet mijn eigen doen.
Schema's komen bij AAV vandaan trouwens
Je kan ook buiten (quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ga vanavond deze uitproberen denk ik:
Dumbbells vind ik een beetje overbodig, je kan zwaar genoeg trainen zonder. En kettlebell durf ik in mijn huis niet aan, zoveel ruimte heb ik ook weer nietTouwtjespringen hebben de onderburen denk ik ook teveel last van
Maar iets van 3-4x hardlopen, 1x zwemmen en 2x yoga/krachttraining thuis lijkt me wel wat voor de komende tijd. Kijken hoe lang ik het volhoud
Heb je ze op je tenen laten vallen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Je kan ook buiten () touwtjespringen
.
Overigens volg ik al een tijd een core-oefeningen-uur-workout () op m'n werk. Al die tijd zonder dumbbels..nu met. Auw. Echt, auw.
Meteen beginnen ook met single-leg push upsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ga vanavond deze uitproberen denk ik:
Dumbbells vind ik een beetje overbodig, je kan zwaar genoeg trainen zonder. En kettlebell durf ik in mijn huis niet aan, zoveel ruimte heb ik ook weer nietTouwtjespringen hebben de onderburen denk ik ook teveel last van
Maar iets van 3-4x hardlopen, 1x zwemmen en 2x yoga/krachttraining thuis lijkt me wel wat voor de komende tijd. Kijken hoe lang ik het volhoud
Het moet wel brutal zijn hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Meteen beginnen ook met single-leg push ups![]()
Ja, blijkbaar. Al zal rondje baan best inspanning schelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze knappe beginners dan. :p
Zat wel te denken om in te schrijven voor zo'n loopcursus maar twijfel nog.
Ik wil ook sporten op m'n werkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:01 schreef GotC het volgende:
Verder is zo'n week prima vol te houden. Mijn week:
Maandag: HITT
Dinsdag: Hardlopen
Woensdag: Core/kracht
Donderdag: Hardlopen
Vrijdag: Yoga
Zaterdag of zondag: Hardlopen
Jemineetje GotCquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:01 schreef GotC het volgende:
Verder is zo'n week prima vol te houden. Mijn week:
Maandag: HITT
Dinsdag: Hardlopen
Woensdag: Core/kracht
Donderdag: Hardlopen
Vrijdag: Yoga
Zaterdag of zondag: Hardlopen
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:21 schreef Quoi het volgende:
Ik doe netflix-marathons, ook best goed te doen
Mja..als ik niet kom sporten, komt onze instructeur langs en moet ik 10 pushups doenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:21 schreef Guard het volgende:
Heb de afgelopen paar weken alweer een paar keer een poging gewaagd om op niet-loopdagen wat ander spul te gaan doen.
Vergeefse moeite... ik houd het niet vol (qua discipline).
Ik ga maar eerst genieten van een vakantie en dan ga ik me daarna weer vol overgave in "thuis hups-push-pull" programma's storten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |