SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dieptepunt van de dag:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En voor de zeurpieten:
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 28-10-2014 17:46:21 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe dat volgende keer gewoon
Een keertje.
Voor mij![]()
![]()
als ik je onder mag jizzen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Slecht als in hij doet het niet? Nee
Slecht als in het ziet er echt kut uit enzo? Ja 9/10 keer ofzo
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Dacht serieus dat jullie het over Blackberry haddenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Erg irritant ja
Hopen dat het voor de tentamens gefixt is.![]()
![]()
Ach ja, je moet die downies toch wat plezier gunnen als ze niet met Johnny de Mol op stap mogen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:24 schreef 44rdbei het volgende:
aparte OP wel.
dieptepunt van de dag:
Feyenoordlogo.gif![]()
Hebben jullie geen Blackbordy?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Dacht serieus dat jullie het over Blackberry haddenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |