Is daar een nachtwinkel?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:37 schreef Darkestrah het volgende:
Hoe loopt die 'nacht'winkel op de Besterdring eigenlijk? Iemand een idee?
Nooit geweten....quote:Op donderdag 16 april 2015 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
Was weer lekker fietsen. Nooit geweten in de waranda een aantal leuke mountainbike paden waren.
ook wat verstopte heuveltjesquote:
De heide op?quote:Op donderdag 16 april 2015 20:46 schreef robskem het volgende:
Naast de duinen ga ik soms naar goirle... Ken je dat?
Nee bos ligt tegen beekse bergen aan. Ook met heuvels.quote:
o bij safari park, wist niet daar ook vaste route lag. Eens heen fietsen danquote:Op donderdag 16 april 2015 21:14 schreef robskem het volgende:
[..]
Nee bos ligt tegen beekse bergen aan. Ook met heuvels.
Kort rondje 2.5 km.
Rings heeft dat volgens mij aangelegd.
Wel iets van aanduiding?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:27 schreef robskem het volgende:
Best leuk
Maar geen echt vast rondje
Je kunt afwisselen
Thanks, ik ga morgen vroeg weer op pad. Eerst trucktours en vanaf daar lekker de fiets op.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:32 schreef Guard het volgende:
En omdat het zo mooi is, maar weer eens gaan fietsen daar.
Tip voor de MTB-ers, de trimbaan van Hilvarenbeek (+ de directe omgeving) heeft hele mooie single tracks.
Das hier
Zat in de buurt. https://www.strava.com/activities/288375469/overviewquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:32 schreef Guard het volgende:
En omdat het zo mooi is, maar weer eens gaan fietsen daar.
Tip voor de MTB-ers, de trimbaan van Hilvarenbeek (+ de directe omgeving) heeft hele mooie single tracks.
Das hier
Ja wist alleen niet dat poppel zo dichtbij wasquote:
Poe, dat is een goeie. De Hart van Brabantlaan loopt in ieder geval tot 927...quote:Op maandag 20 april 2015 13:31 schreef Spooky4u het volgende:
Wat is eigenlijk het hoogste huisnummer in Tilburg? Iemand een idee?
Penthouse van de westpointquote:Op maandag 20 april 2015 13:31 schreef Spooky4u het volgende:
Wat is eigenlijk het hoogste huisnummer in Tilburg? Iemand een idee?
ligt eraan, in veel kroegen (merendeel) in het centrum mag het niet meer. Is het alleen nog op terras.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:21 schreef Mozart13 het volgende:
Het is hier maar rustig. Even een vraagje: in de Tilburgse kroegen wordt toch nog steeds volop gerookt? Dat begrijp ik tenminste van vrienden. Nu las ik net op NU.nl dat ruim 95% van de horeca rookvrij is. Is Tilburg echt ongeveer de enige stad waar er nog zo veel gepaft wordt?
Artikel NU.nl:
http://www.nu.nl/eten-en-(...)lledig-rookvrij.html
Ok, dank je. Mijn vrienden zeggen dat het, ondanks dat het niet mag, toch gewoon gebeurt. Ik ga zelf nooit op stap, dus ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ligt eraan, in veel kroegen (merendeel) in het centrum mag het niet meer. Is het alleen nog op terras.
In de buurtkroegen wordt het vaak nog gedoogd door de eigenaars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |