Deze heb ik ook en met dezelfde "problemen". Groot oppervlak waar veel vuil/zeep aan blijft hangen. Wordt wekelijks schoongemaakt. Doe je dat niet, dan ruikt het. Je ziet niets, het vuil zit in het ding.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef ueberduitser het volgende:
Ik heb de Easydrain Compact Wall 30. Leuk voor het oog, minder leuk in het gebruik. Ding stinkt best snel. Zeepresten blijven te gemakkelijk achter in de drain en hierdoor stinkt het nogal snel. Ik maak hem dan denk ik ook om de andere keer douchen schoon. Kleinigheid, maar moet wel ff gebeuren.
Ik had eigenlijk geen andere keus in drains, dit was de enige met een inbouwhoogte die mij paste.
Ik zit met hetzelfde probleem qua inbouwdiepte. Dit baart me toch enige zorgen dat het zaakje zou stinken...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef ueberduitser het volgende:
Ik heb de Easydrain Compact Wall 30. Leuk voor het oog, minder leuk in het gebruik. Ding stinkt best snel. Zeepresten blijven te gemakkelijk achter in de drain en hierdoor stinkt het nogal snel. Ik maak hem dan denk ik ook om de andere keer douchen schoon. Kleinigheid, maar moet wel ff gebeuren.
Ik had eigenlijk geen andere keus in drains, dit was de enige met een inbouwhoogte die mij paste.
En vooral de sifon schoon maken en ontdoen van haar is leuk werk. (en ik heb niet eens haar, dus dat is extra zuur)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:22 schreef noutie het volgende:
Je ziet niets, het vuil zit in het ding.
Jep, ik doe het vaak snel, dan haal ik alleen dat rubber dopje eraf. Dat bakje laat ik dan zitten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
En vooral de sifon schoon maken en ontdoen van haar is leuk werk. (en ik heb niet eens haar, dus dat is extra zuur)
Nou, je moet het gewoon bijhouden. In het begin goed het bouwgruis eruit en daarna elke week schoonmaken. En je vriendin een douchemuts opdoenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:46 schreef jasperve het volgende:
Is het echt zo erg? Wellicht dan toch naar ander merk kijken?
Waarom heb je er nu al zo een gevoel over dan? Als je er nog niet eens in gedouched heb?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:47 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Als ik het opnieuw moest doen had ik er een doucheputje in gemaakt, of een grote douchebak op maat.
(ergste komt nog, douche is nog niet eens in gebruik ivm langdurige verbouwing)
Welk type? Ben op zoek naar iets met een minimale inbouwdiepte.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:09 schreef Leipo666 het volgende:
Nu 7 jaar een quickdrain tegen de muur zitten zonder problemen. Stinkt niet en haren worden goed tegengehouden door het rooster
Zou hem zo weer instaleren bij een nieuwe badkamer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |