Franny wat heb je dat mooi verwoord
Sunshine

Met alle krampdagen, regeldagen en vervolgens weer krampdagen ben ik ook niet altijd even geduldig. Vooral omdat m'n vriend er eigenlijk nooit is om te helpen, onze familie en vrienden ver weg wonen en ik het dus allemaal alleen doe
SQ als je geen orthodontistkosten wil hebben, geef haar dan een speen of laat haar duimen nog zeker tot en met haar vijfde. Daardoor zijn mijn kaken verkeerd gaan groeien, 'moest' ik een kaakoperatie ondergaan en kreeg ik m'n beugel volledig vergoed vanuit de basisverzekering
Loj supergewicht joh. Slagroomtetten!

En Coco heeft ook al een reus
Wat goed dat 'ie al aankomt Kwak! Fijn dat de borstvoeding loopt
De krampen zijn hier sinds gistermiddag weer begonnen. Schreeuwen en krijsen, maar ondertussen wel steeds willen drinken gevolgd door nog meer schreeuwen en krijsen

Dan wil ik haar laten boeren, maar ze gaat dan als een wilde heen en weer met d'r hoofd (geeft mij kopstoten

) en schopt/zet zich af in m'n buik. Ook net tot twee keer toe flinke hoeveelheid melk eruit gegooid. Op de bank. Super
Nu heb ik infacol gekocht voor de krampjes, maar in de bijsluiter staat dat het bij élke voeding gegeven moet worden. Als ze last heeft komt ze echter steeds om de 10 minuten en valt tussendoor in slaap om daarna van de kramp weer schreeuwend wakker te worden. Wanneer moet ik het dan geven en moet het echt elke voeding weer gegeven worden