SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dieptepunt van de dag:![]()
![]()
inb4:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Haten op alles wat met Ajax te maken heeft
Dat niet doen![]()
![]()
Was dat maar waar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Ajax supporters zijn van die mensen die van een brug afspringen als iemand anders het ook doet.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wil je zo graag af van Wieisboos en Lindgren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat zijn geen supporters toch? Supporten betekent vergezellen en ondersteunen. Nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wil je zo graag af van Wieisboos en Lindgren.![]()
![]()
Smileys plaatsen bij een goal achter de computer.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
brandblusser.gifquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat zijn geen supporters toch? Supporten betekent vergezellen en ondersteunen. Niet![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Naar het stadion gaan en de hele tijd naar die tyfus trommels luisterenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat zijn geen supporters toch? Supporten betekent vergezellen en ondersteunen. Niet![]()
![]()
![]()
![]()
Litmanen ging naar het stadion.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Naar het stadion gaan en de hele tijd naar die tyfus trommels luisteren![]()
Huh, dan ben ik wel supporter van meerdere clubsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat valt volgens mij wel onder de voorwaarde jezelf supporter te noemen, het team heeft er niks aan als je vanuit huis de ploeg aanmoedigt. Dan ben je een fan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Naar het stadion gaan en de hele tijd naar die tyfus trommels luisterenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ach dan ben ik maar een fan. Ik kijk liever voetbal met mijn vaderquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel onder de voorwaarde jezelf supporter te noemen, het team heeft er niks aan als je vanuit huis de ploeg aanmoedigt. Dan ben je een fan.![]()
![]()
komt door ctrl +shiftquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Even iets belangrijkers...
Elke keer als ik puush gebruik dan veranderen de instellingen van mijn toetsenbord, weet iemand hoe ik dit voorkom?
[ afbeelding ]
Hij moet gewoon op de bovenste blijven staan.
Daarna weer ctrl en shift indrukken dus als je het hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
en hoevaak moet je daar heen danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel onder de voorwaarde jezelf supporter te noemen, het team heeft er niks aan als je vanuit huis de ploeg aanmoedigt. Dan ben je een fan.wat is de norm
#FreeTrapz![]()
Andere toetscombinaties instellen in push?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Elke keer als ik puush gebruik dan veranderen de instellingen van mijn toetsenbord, weet iemand hoe ik dit voorkom?
[ afbeelding ]
Hij moet gewoon op de bovenste blijven staan.![]()
Gyazo downloaden dat werkt veel beter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet gewoon op de bovenste blijven staan.![]()
Ja dat snap ik, maar hoe voorkom ik dit?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
komt door ctrl +shift
Daarna weer ctrl en shift indrukken dus als je het hebt.Dat is wel een optie... maar waarom kan ik de instellingen van het toetsenbord niet veranderen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Andere toetscombinaties instellen in push?Klinkt als een virus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gyazo downloaden dat werkt veel beter.![]()
Windowsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vriend probeert me al jaren Linux aan te praten, vooralsnog zonder succes. Andere opties zijn er eigenlijk niet.quote:![]()
Zelfde als Puush maar dan makkelijker en je kan ook heel simpel gifjes maken. Probeer het nou maar gewoon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar hoe voorkom ik dit?
[..]
Dat is wel een optie... maar waarom kan ik de instellingen van het toetsenbord niet veranderen?
[..]
Klinkt als een virus.![]()
Haha je vriend is een homo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vriend probeert me al jaren Linux aan te praten, vooralsnog zonder succes. Andere opties zijn er eigenlijk niet.![]()
Je herstelt het door op ctrl+shift te drukken. Je voorkomt het door je puush toetsencombi aan te passen. Ik snap het probleem niet echtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar hoe voorkom ik dit?
[..]
Dat is wel een optie... maar waarom kan ik de instellingen van het toetsenbord niet veranderen?
[..]
Klinkt als een virus.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Het begint met een T.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van wie is Bittere_Ernst nou weer een kloon?![]()
Komt door control shift.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
In je contral panel toetsenborden verwijderen:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ben te lui om ctrl+shift te drukken nadat ik puush heb gebruikt en ben te lui om puush toetsencombi aan te passen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je herstelt het door op ctrl+shift te drukken. Je voorkomt het door je puush toetsencombi aan te passen. Ik snap het probleem niet echt
Gyazo > Puush![]()
waarom heeft toefjes zijn eerste account eigenlijk opgezegd?
wilde hij niet meer als gert jan verbeek door het leven.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
plaatje doet het nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben te lui om ctrl+shift te drukken nadat ik puush heb gebruikt en ben te lui om puush toetsencombi aan te passen.
[ afbeelding ]
Gyazo > Puush![]()
Een ander programma installeren is inderdaad minder werk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben te lui om ctrl+shift te drukken nadat ik puush heb gebruikt en ben te lui om puush toetsencombi aan te passen.
[ afbeelding ]
Gyazo > Puush![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Een ander programma installeren is inderdaad minder werk.![]()
Zou jammer zijn als zij dood ging he.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Mooi plaatje hoor.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is dus het probleem, daar staat er maar 1...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Komt door control shift.
In je contral panel toetsenborden verwijderen:
[ afbeelding ]
Bij opties staat ook alleen input: US...![]()
je zit alweer met je broek op de enkels denk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Mooi plaatje hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Aan jou heb ik ook niksquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Mooi plaatje hoor.![]()
![]()
Het is altijd jammer als iemand dood gaat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als zij dood ging he.![]()
Inderdaad. Nu hoefde k maar op 3 knoppen te drukken en hoef ik niets te onthouden (wat dus super moeilijk is).quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Een ander programma installeren is inderdaad minder werk.![]()
Huh?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, daar staat er maar 1...
[ afbeelding ]
Bij opties staat ook alleen input: US...![]()
Dus als jij nu CTRL + Shift gebruikt komt er een andere taal?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zit alweer met je broek op de enkels denk.![]()
Is gewoon geleidelijk gedaald na afgelopen vrijdag. Toen werden er bans uitgedeeldquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
Coin prijs is in een dag 3 euro gedropt![]()
Oke DS2 2.0quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Is gewoon geleidelijk gedaald na afgelopen vrijdag. Toen werden er bans uitgedeeld![]()
Nee, waarom zou ik dat nu gaan doen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met je hand in je gulp dan.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Huh?![]()
Dus als jij nu CTRL + Shift gebruikt komt er een andere taal?
ctrl+shift wisselt hij naar NLD NL, alt+shift wisselt hij naar ENG![]()
Goeie chick. Ik denk dat ik haar wel zou doen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gyazo > PuushHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En als je hem open klikt die optie:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ctrl+shift wisselt hij naar NLD NL, alt+shift wisselt hij naar ENG
Zie je dan maar 1 input method?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jupquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En als je hem open klikt die optie:
[ afbeelding ]
Zie je dan maar 1 input method?
Ik kwam er een paar weken geleden ook al niet uit... Toen had ik de hoop maar opgegeven.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen twee keer hetzelfde spel gaan aanschaffen...![]()
![]()
Ja maar nu kan je heists doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen twee keer hetzelfde spel gaan aanschaffen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen twee keer hetzelfde spel gaan aanschaffen...Dit soort sukkels dus. Nog een keer betalen voor een spel wat op de old-gen nog niet eens af isquote:![]()
![]()
Agh ik heb GTA 5 gewoon weer verkocht hoor en ik had er altijd plezier in. Hoe vaak had jij trouwens FIFA gekocht?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Dit soort sukkels dus. Nog een keer betalen voor een spel wat op de old-gen nog niet eens af isRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
COD lijkt dit jaar nergens op, dus dat ga ik niet spelen. FIFA trekt wat mij betreft ook niet bepaald volle zalen. Dan is GTA toch wel een garantie voor heel wat uurtjes speelplezier. Niks mis meequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ik heb GTA 5 gewoon weer verkocht hoor en ik had er altijd plezier in. Hoe vaak had jij trouwens FIFA gekocht?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar kan ik me niet over uitlaten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
waarom heeft toefjes zijn eerste account eigenlijk opgezegd?
wilde hij niet meer als gert jan verbeek door het leven.Maar diep van binnen lach ik.![]()
2x op PS3 en 1x op PS4. Die laatste weer weggedaan voor 45 euro en de PS3 versie voor 40. Toen van een vriend weer de PS3 versie gekocht voor 20...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ik heb GTA 5 gewoon weer verkocht hoor en ik had er altijd plezier in. Hoe vaak had jij trouwens FIFA gekocht?![]()
THPSHDquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Als het dan over nieuwe oude games gaat... Koop ik denk ik liever MCC.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb een seizoenskaart gehad clown. Kom er sowieso elk seizoen een paar keer.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
GTA had ik ook verkocht voor 45 euroquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
2x op PS3 en 1x op PS4. Die laatste weer weggedaan voor 45 euro en de PS3 versie voor 40. Toen van een vriend weer de PS3 versie gekocht voor 20...zonder kaart maar dat vond hij niet erg.
Iemand voelt zich aangevallen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een seizoenskaart gehad clown. Kom er sowieso elk seizoen een paar keer.![]()
hhhhuuuuuuquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
2x op PS3 en 1x op PS4. Die laatste weer weggedaan voor 45 euro en de PS3 versie voor 40. Toen van een vriend weer de PS3 versie gekocht voor 20...'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Naja, als het dan maar een laag bruggetje isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een seizoenskaart gehad clown. Kom er sowieso elk seizoen een paar keer.Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een seizoenskaart gehad clown. Kom er sowieso elk seizoen een paar keer.
Deze man weet. Ik skip alleen GTA, geen zin om het nog eens te spelen met wat betere graphics. Maar Unity & CoD komen er sowiesoquote:![]()
![]()
Dat argument gebruiken om niet GTA te kopen maar wel CoD...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze man weet. Ik skip alleen GTA, geen zin om het nog eens te spelen met wat betere graphics. Maar Unity & CoD komen er sowieso![]()
Enige aankoop met die nutteloze punten van de ING is ACquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze man weet. Ik skip alleen GTA, geen zin om het nog eens te spelen met wat betere graphics. Maar Unity & CoD komen er sowiesoal zag ik dat je ook watchdogs kan halen maar die zal online inmiddels vast goedkoper zijn.
#FreeTrapz![]()
Ik koop 3x, ja 3x een SILVER pack en ik krijg 3x achter elkaar een BRONZE rare. Nu open ik het 4e pack.. ik word gek als hier weer een bronze rare in zit.![]()
Echt he.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat argument gebruiken om niet GTA te kopen maar wel CoD...
Al had Trapz mij ook goed te pakken![]()
![]()
sla je xboxquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik koop 3x, ja 3x een SILVER pack en ik krijg 3x achter elkaar een BRONZE rare. Nu open ik het 4e pack.. ik word gek als hier weer een bronze rare in zit.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
sla je xboxquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik koop 3x, ja 3x een SILVER pack en ik krijg 3x achter elkaar een BRONZE rare. Nu open ik het 4e pack.. ik word gek als hier weer een bronze rare in zit.![]()
En wat was het?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik koop 3x, ja 3x een SILVER pack en ik krijg 3x achter elkaar een BRONZE rare. Nu open ik het 4e pack.. ik word gek als hier weer een bronze rare in zit.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
ING rente punten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Enige aankoop met die nutteloze punten van de ING is ACal zag ik dat je ook watchdogs kan halen maar die zal online inmiddels vast goedkoper zijn.
Wat een troep is dat inderdaad![]()
Als elke punt nou mocht inwisselen voor 1 euro cent zou ik al blij zijn.![]()
1 luv bbyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt he.
Al had Trapz mij ook goed te pakkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhh PSV heeft een bod van 20 miljoen op Depay afgeslagen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat is zijn hele leven al.quote:
brandblusser.gifRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er zijn veel betere alternatieven om rente te trekken dan de INGquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:32 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ING rente punten.
Wat een troep is dat inderdaad![]()
Als elke punt nou mocht inwisselen voor 1 euro cent zou ik al blij zijn.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Godver dan mag van Geel wel flink gaan overleggen met Pim.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohhh PSV heeft een bod van 20 miljoen op Depay afgeslagenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iets in ijslandquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Er zijn veel betere alternatieven om rente te trekken dan de ING
#FreeTrapz![]()
Ontloopt mekaar niet heel veel volgens mij....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Er zijn veel betere alternatieven om rente te trekken dan de ING![]()
Ik koop zelden een Call of Duty. De laatste is Black Ops geweest. Heb er nu weer eens zin in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat argument gebruiken om niet GTA te kopen maar wel CoD...![]()
Die betalen wel alles netjes terug ipv die kut Grieken.quote:
Ook netjes al die bankieren opgesloten.
Ligt het niet aan jou?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:35 schreef ThadCastle het volgende:
Geniale functie die YT functie. Werkt voor geen meterRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
fapfapfapfaptwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 14:23:56#PSV heeft de spelersgroep voor 20 miljoen op de balans staan. Ik schat de huidige marktwaarde op meer dan 70 miljoen. Enorme reserve dus. reageer retweet
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik hoop spoedig reactie van u te mogen ontvangen, droplulquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:36 schreef Zhano het volgende:
Wat is een beetje een diplomatieke manier om te zeggen "MAIL ME DE FUCK TERUG SMERIGE TYFUSLIJER"?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
issues?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:36 schreef Zhano het volgende:
Wat is een beetje een diplomatieke manier om te zeggen "MAIL ME DE FUCK TERUG SMERIGE TYFUSLIJER"?![]()
Nee. Ik meld me aan. Zegt hij dat ik gelinkt ben, wil je uploaden vraagt hij of je je wil aanmelden.quote:![]()
![]()
Njah, meer dat die dude contact zou opnemen maar dat nog steeds niet gedaan heeft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop spoedig reactie van u te mogen ontvangen, droplul![]()
Ben gaan kijken wat de spaarrentes tegenwoordig doen. Wat een drama, dekt amper de inflatiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ontloopt mekaar niet heel veel volgens mij....
Geachte heer ....,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:36 schreef Zhano het volgende:
Wat is een beetje een diplomatieke manier om te zeggen "MAIL ME DE FUCK TERUG SMERIGE TYFUSLIJER"?
Het is nu twee weken geleden dat ik op uw contactadvertentie heb gereageerd genaamd "Anonieme ontmoeting in het Kralingsebos" maar tot op heden heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.
Als u nog interesse hebt verneem ik graag wanneer we deze afspraak voort kunnen zetten.
Met vriendelijke groet,
ZhanoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Komt omdat banken kunnen lenen met - rentequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ben gaan kijken wat de spaarrentes tegenwoordig doen. Wat een drama, dekt amper de inflatie
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geachte heer ....,
Het is nu twee weken geleden dat ik op uw contactadvertentie heb gereageerd genaamd "Anonieme ontmoeting in het Kralingsebos" maar tot op heden heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.
Als u nog interesse hebt verneem ik graag wanneer we deze afspraak voort kunnen zetten.
Met vriendelijke groet,
Zhano![]()
Elke dag![]()
als het meer dan 2% zou schelen zou ik het wel willen overwegen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ben gaan kijken wat de spaarrentes tegenwoordig doen. Wat een drama, dekt amper de inflatie
anders is het gewoon te veel gedoe.![]()
Boh, dit komt wel aardig in de buurt trouwensquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geachte heer ....,
Met vriendelijke groet,
ZhanoMaar wel een beetje jammer dat je nu al weet welke mail je zo binnnenkrijgt
![]()
![]()
hypotheek op basis van euribor rente hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt omdat banken kunnen lenen met - rente![]()
zo is dat Ernst. gewoon die spaarrekening leegtrekken en een pack opening houden, ja toch.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geachte heer ....,
Met vriendelijke groet,
Zhano
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zhano en Trapz are sitting in the tree, K-I-S-S-S-S-I-N-Gquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Boh, dit komt wel aardig in de buurt trouwensMaar wel een beetje jammer dat je nu al weet welke mail je zo binnnenkrijgt
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Boh, dit komt wel aardig in de buurt trouwensMaar wel een beetje jammer dat je nu al weet welke mail je zo binnnenkrijgt
hahahquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat komt er voor rare grijze shit te staan als jij met je muis beweegt danquote:Je muis lekt
Elke dag![]()
Ligt aan dat captureprogramma denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat komt er voor rare grijze shit te staan als jij met je muis beweegt danJe muis lekt
![]()
![]()
Spaarrekening sowieso niet spekken, hypotheek aflossen en zorgen dat je de hoge rente niet hoeft te betalenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hypotheek op basis van euribor rente hebben![]()
zo is dat Ernst. gewoon die spaarrekening leegtrekken en een pack opening houden, ja toch.
Ik zie dat niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat komt er voor rare grijze shit te staan als jij met je muis beweegt danJe muis lekt
Heb nog maar 40% over en dat laat ik lekker staanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Spaarrekening sowieso niet spekken, hypotheek aflossen en zorgen dat je de hoge rente niet hoeft te betalenkrijg je nog een beetje terug van de belasting.
#FreeTrapz![]()
Er blijven allemaal afdrukken van je cursor staanquote:
Elke dag![]()
Wellicht is het aan uw aandacht ontsnapt/ontschotenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:36 schreef Zhano het volgende:
Wat is een beetje een diplomatieke manier om te zeggen "MAIL ME DE FUCK TERUG SMERIGE TYFUSLIJER"?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee gijquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon pauper PCs.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh was ook nog wel een degelijke geweest ja. Heb nu al een variant op die van Trapz verzondenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wellicht is het aan uw aandacht ontsnapt/ontschoten![]()
![]()
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon pauper PCs.![]()
Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken hoop ik?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh was ook nog wel een degelijke geweest ja. Heb nu al een variant op die van Trapz verzonden![]()
Zocht een bepaalde nuance/manier van aanpakken en ik kwam er zelf niet helemaal opquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:54 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken hoop ik?![]()
![]()
The Fuck...dat soort knullies moeten eerst wel even gewoon een paar jaar naar Ajax, PSV, Twente of Feyenoord hoorquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
The Fuck...dat soort knullies moeten eerst wel even gewoon een paar jaar naar Ajax, PSV, Twente of Feyenoord hoor![]()
Sinkgraven is toch nog niet eens een heel seizoen in de picture of wel? Beetje gek als je dan na misschien een paar goede potjes tegen subtoppers al naar ManU kani'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Louis wilt ook al Kongolo wegsnorren bij ons. Afbranden die leipo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind Manu ook wel iets voor Manuquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Louis wilt ook al Kongolo wegsnorren bij ons. Afbranden die leipo.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik ken wel meer slechte keepers in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die keeper van jullie natuurlijk![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:58 schreef el-blanchito het volgende:
Sinkgraven is toch nog niet eens een heel seizoen in de picture of wel? Beetje gek als je dan na misschien een paar goede potjes tegen subtoppers al naar ManU kanDie staat niet in de text en ook niet op de foto, dus hoe je daar ineens bij komt is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die keeper van jullie natuurlijk![]()
Zonder naar de UI en naam te kijken leek me dit een DS2 post.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind Manu ook wel iets voor ManuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah, je kan je dus je eigen artikel wel herinneren. Sinkgraven dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Die staat niet in de text en ook niet op de foto, dus hoe je daar ineens bij komt is mij een raadsel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een eerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zonder naar de UI en naam te kijken leek me dit een DS2 post.
Elke dag![]()
En mijn laatste Afellay ook kwijt
Elke dag![]()
Oh ik dacht dat die Engelsman de enige was die het verschil tussen Sinkgraven (artikel) en van Aken (foto) niet zag. Blijkbaar heb ik je/jullie overschat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, je kan je dus je eigen artikel wel herinneren. Sinkgraven dus.![]()
En nu wil je een sticker?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken wel meer slechte keepers in de Eredivisie.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Afellay en Gylfi gaan als warme broodjes jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
En mijn laatste Afellay ook kwijt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toch hetzelfde verhaal met Blindquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:58 schreef el-blanchito het volgende:
Sinkgraven is toch nog niet eens een heel seizoen in de picture of wel? Beetje gek als je dan na misschien een paar goede potjes tegen subtoppers al naar ManU kan![]()
oh ik dacht dat het van Ginkel was. Al die blanken lijken op elkaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die Engelsman de enige was die het verschil tussen Sinkgraven (artikel) en van Aken (foto) niet zag. Blijkbaar heb ik je/jullie overschat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat laatste is vast het geval. Maar ik heb serieus nog geen milliseconde naar die foto gekeken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die Engelsman de enige was die het verschil tussen Sinkgraven (artikel) en van Aken (foto) niet zag. Blijkbaar heb ik je/jullie overschat.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze is te slecht..daar hapt echt niemand op.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Te ver weg.quote:
Ik heb nog niet eens namen genoemd.. ik vind jullie keeper wel heel goed maar andere keepers wat minder. gr gr![]()
Te laatquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze is te slecht..daar hapt echt niemand op.![]()
Graag of niet. En ik geloof je op je mooie blauwe ogen ook wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Te ver weg.
Ik heb nog niet eens namen genoemd.. ik vind jullie keeper wel heel goed maar andere keepers wat minder. gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben ze allemaal kwijt, kunnen meerdere oorzaken voor zijn maar wss verkopen CM's gewoon goed of hebben er vorige week gewoon weinig mensen ingekochtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afellay en Gylfi gaan als warme broodjes jaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik had al wat meer reacties van je gelezen en deze paste eigelijk wel in het rijtje.quote:
no offence.![]()
quote:Het dochtertje van Gers Pardoel krijgt de naam Ebola. Dat verklapte de rapper maandag in de uitzending van RTL Boulevard. Pardoel en zijn vriendin Selina verwachten hun dochter in januari.
Pardoel legt uit hoe hij op de naam is gekomen: “Ik hoorde het laatst ergens en wist meteen: dit is het! Het is origineel en elegant. Ik kan niet wachten tot Ebola bij ons gezinnetje gaat horen.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Na de naam van zijn vorige dochter zou dat niet eens heel gek zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag![]()
NL en BPL werkt ook wel goed denk ik. Scheelt ook wel dat dit gasten waren die echt pas door het happy hour (dag) onder de 10k doken en daarvoor niet. Dus die prijs schiet dan wel snel weer omhoog.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben ze allemaal kwijt, kunnen meerdere oorzaken voor zijn maar wss verkopen CM's gewoon goed of hebben er vorige week gewoon weinig mensen ingekochtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pak um aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het komt er allemaal zo hatelijk uit bij jou.
Soms is het onnodig PotsieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Na de naam van zijn vorige dochter zou dat niet eens heel gek zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor hoeveel verkoop je die 2 hommo's dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NL en BPL werkt ook wel goed denk ik. Scheelt ook wel dat dit gasten waren die echt pas door het happy hour (dag) onder de 10k doken en daarvoor niet. Dus die prijs schiet dan wel snel weer omhoog.![]()
![]()
15kquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop je die 2 hommo's dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zal wel de inspiratie zijn ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Na de naam van zijn vorige dochter zou dat niet eens heel gek zijn![]()
aanpakken? ben hier pas, ik hou me rustig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pak um aan
Soms is het onnodig Potsie![]()
Ik heb alle Sigurdssons voor 17k en Afellays voor 16k geloosdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop je die 2 hommo's dan?BPL is sowieso ook een voordeeltje jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NL en BPL werkt ook wel goed denk ik. Scheelt ook wel dat dit gasten waren die echt pas door het happy hour (dag) onder de 10k doken en daarvoor niet. Dus die prijs schiet dan wel snel weer omhoog.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En ik weet niet wie je bent en het kan mij ook niks schelen wat jij vindt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik had al wat meer reacties van je gelezen en deze paste eigelijk wel in het rijtje.
no offence.
no offence.![]()
Heb nu nog 5 Afellaytjes en 3 Gylfies. Had er 15 van elk. En van elke cheap IF waar ik mee handel bewaar ik er eentje extra in mijn club in de hoop dat er eentje hard omhoog schiet. Die dump ik wel half december ofzo voor de boel gaat crashen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor die prijs verkoop ik ze ook/niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee waarop je dat baseert. Geen PI, geen smileys die op haat duiden. Laat staan dat ik het hatelijk bedoel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het komt er allemaal zo hatelijk uit bij jou.
Maar ik ben de laatste die zal ontkennen dat DS2 en ik er een turbulente relatie op na houden. Dat dan weer wel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
prima tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
En ik weet niet wie je bent en het kan mij ook niks schelen wat jij vindt.
no offence.![]()
Dat is wel heel ziekquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb nu nog 5 Afellaytjes en 3 Gylfies. Had er 15 van elk.![]()
Ik zit al weken met mijn laatste Aogo te koekeloeren
Elke dag![]()
Ik 1 appie en 3 gilfjes, staan er al weken op voor 15kquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb nu nog 5 Afellaytjes en 3 Gylfies. Had er 15 van elk. En van elke cheap IF waar ik mee handel bewaar ik er eentje extra in mijn club in de hoop dat er eentje hard omhoog schiet. Die dump ik wel half december ofzo voor de boel gaat crashen.![]()
![]()
haha ja Aogo en Bonucci gaat wat minder hard qua verkoop, maar daar pak ik veruit de grootste marge op dus dat boeit me weinig. Reid was wel een miskoop, maar had ik er maar een paar van. Nu weken later met veel moeite voor 3k per stuk aan winst verkocht (bruto)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is wel heel ziek![]()
Ik zit al weken met mijn laatste Aogo te koekeloeren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn net een paar dagen uit packs johquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik 1 appie en 3 gilfjes, staan er al weken op voor 15k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn precies de 2 die ik ook nog over heb jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja Aogo en Bonucci gaat wat minder hard qua verkoop, maar daar pak ik veruit de grootste marge op dus dat boeit me weinig. Reid was wel een miskoop, maar had ik er maar een paar van. Nu weken later met veel moeite voor 3k per stuk aan winst verkocht (bruto)
Maar de prijzen van IF's zakken toch niet echt met de crash in december?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sowieso speld
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
NOU ZO VOELT HET NIET!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn net een paar dagen uit packs joh![]()
![]()
December nog niet zo maar dat is vaak wanneer het begint te crashen. tot aan TOTY. En dan zakken die IF's doorgaans ook. Vorig jaar waren al die week 1 IF's weer onderhand op hun oude prijsniveau terug van week 1. Toen best veel ingeslagen en 2 weken later waren ze weer mega duurquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn precies de 2 die ik ook nog over heb ja
Maar de prijzen van IF's zakken toch niet echt met de crash in december?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
*notitie maken doet*quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
December nog niet zo maar dat is vaak wanneer het begint te crashen. tot aan TOTY. En dan zakken die IF's doorgaans ook. Vorig jaar waren al die week 1 IF's weer onderhand op hun oude prijsniveau terug van week 1. Toen best veel ingeslagen en 2 weken later waren ze weer mega duur
Mijn IF Miranda voor die tijd ff lozen dan, die pricefixers die er de afgelopen week mee bezig zijn zullen wel in paniek raken dan
Elke dag![]()
Mijn vriendin wil ook dat ik hem verkoop maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgenquote:
Elke dag![]()
Miranda heeft voor die tijd ook wel een SIF als hij zo doorgaat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
*notitie maken doet*
Mijn IF Miranda voor die tijd ff lozen dan, die pricefixers die er de afgelopen week mee bezig zijn zullen wel in paniek raken danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ik hou de wedstrijden van Atletico goed in de gatenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Miranda heeft voor die tijd ook wel een SIF als hij zo doorgaat.Maar hou hem sowieso nog even want prijs gaat zo hard omhoog
Elke dag![]()
Niet normaal idd. Als je dat dan vergelijkt met Menezquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik hou de wedstrijden van Atletico goed in de gatenMaar hou hem sowieso nog even want prijs gaat zo hard omhoog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil ook dat ik hem verkoop maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgenIk ga er niet meer op spelen maar toch vind ik het lastiger dan ik had gedacht. Red Dead Redemption, GTA5, Halo, GoW...quote:
Heb al een controller met kabeltje verkocht voor 30 euro en doe nu de rest voor 100 ekkies de deur uit. Geen geld eigenlijk maar hij staat hier toch maar in de weg.![]()
Heeft PSV even mooi gejokkebrokt over die transfersommen zegtwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 16:15:03Uit het PSV-jaarverslag: PSV betaalde 15,8 miljoen voor Maher, Bruma, Schaars, Arias, Jozefzoon en Lundqvist. Meer dan ik dacht. reageer retweet
Elke dag![]()
Maher was 7m toch? En Bruma 3?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft PSV even mooi gejokkebrokt over die transfersommen zegtwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 16:15:03Uit het PSV-jaarverslag: PSV betaalde 15,8 miljoen voor Maher, Bruma, Schaars, Arias, Jozefzoon en Lundqvist. Meer dan ik dacht. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja die zit al anderhalve maand op dezelfde prijsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet normaal idd. Als je dat dan vergelijkt met Menez
Ja is bij mij ook, maar ik hoop stiekem dat er ooit hetzelfde gebeurd als met mijn SNES. Die is met spellen nu ook een goede 400 euro waardquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er niet meer op spelen maar toch vind ik het lastiger dan ik had gedacht. Red Dead Redemption, GTA5, Halo, GoW...
Heb al een controller met kabeltje verkocht voor 30 euro en doe nu de rest voor 100 ekkies de deur uit. Geen geld eigenlijk maar hij staat hier toch maar in de weg.
Elke dag![]()
Transfersom was misschien wel zoals PSV zei maar zullen wel andere partijen betaald moeten worden hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat is bijna altijd, zeker bij Portugese clubs![]()
![]()
Ja, Schaars en Arias samen ongeveer 1 en Jozefzoon 300k. Lundqvist was ik alweer vergeten maar die zal nooit duur zijn geweest, dus waar die 4 miljoen vandaan komt geen ideequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De transfersom die je naar buiten brengt is het volledige bedrag toch? Tis meestal zo dat er dan veel minder binnenkomt dan bekend was gemaaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Transfersom was misschien wel zoals PSV zei maar zullen wel andere partijen betaald moeten worden he
Dat is bijna altijd, zeker bij Portugese clubsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee man, Xbox zijn er veel teveel van gemaakt joh.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die zit al anderhalve maand op dezelfde prijs
[..]
Ja is bij mij ook, maar ik hoop stiekem dat er ooit hetzelfde gebeurd als met mijn SNES. Die is met spellen nu ook een goede 400 euro waard![]()
Dat zou wel mooi zijn, maar ik vrees dat het niet gaat gebeuren. Dat was een ander tijdperk...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja is bij mij ook, maar ik hoop stiekem dat er ooit hetzelfde gebeurd als met mijn SNES. Die is met spellen nu ook een goede 400 euro waard![]()
Sowieso altijd krom met transfersommen. Als het gaat om inkomende transfers dan noemen veel clubs het kale bedrag excl. bonussen en als het gaat om uitgaande transfers precies het tegenovergestelde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is vaak dubieusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De transfersom die je naar buiten brengt is het volledige bedrag toch? Tis meestal zo dat er dan veel minder binnenkomt dan bekend was gemaakt![]()
![]()
Ja maar met spellen erbij ofzo. Maar ik weet het, maar is een goed argument om mijn vriendin aan te pratenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee man, Xbox zijn er veel teveel van gemaakt joh.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
Sowieso altijd krom met transfersommen. Als het gaat om inkomende transfers dan noemen veel clubs het kale bedrag excl. bonussen en als het gaat om uitgaande transfers precies het tegenovergesteldeDit dus jaquote:![]()
![]()
Misschien vandaar danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
Sowieso altijd krom met transfersommen. Als het gaat om inkomende transfers dan noemen veel clubs het kale bedrag excl. bonussen en als het gaat om uitgaande transfers precies het tegenovergestelde
Denk niet dat Chelsea zijn terugkoopclausule op Bruma gaat lichten
Elke dag![]()
Weer een Gylfie eruit
Hopelijk vandaag nog HH. Moet nog inkopen deze week. Al wil ik eigenlijk ook wel wachten omdat ik een eventuele IF Sanchez wil kopen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was HH vorige week op maandag of dinsdag? Weet je dat nog?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
dinsdag tot woensdag 19uquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was HH vorige week op maandag of dinsdag? Weet je dat nog?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FOK!'ers met een vriendin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil ook dat ik hem verkoop maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgenHoax.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ohja, lijkt me eigk sterk als ze dat nu weer doen op dezelfde dag. Miss nog een last minute HH morgenmiddag maar die werken meestal niet zo goed.quote:
Anders maar een weekje overslaanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maandagavond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was HH vorige week op maandag of dinsdag? Weet je dat nog?![]()
Dit soort posts elke keer postenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
FOK!'ers met een vriendin.Hoax.
![]()
Maar zelf wel over dates posten
Elke dag![]()
Neen wat Tim zegt kloptquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee hoor, was op dinsdag. Toen heb ik tijdens de CL nog ingekocht.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
MariaFanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef Proxzor het volgende:
Overigens, ik weet niet wie het was, maar bedankt voor het aanraden van Di Maria. Wat een god
Elke dag![]()
Dat is Poepzorquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ohja kutquote:
Elke dag![]()
Ik bedoelde dat hij jou verwarde met iemand andersquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ooooquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij jou verwarde met iemand anders![]()
Schaars en Arias waren samen anderhalf miljoen (wat gecommuniceerd werd dan).quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, Schaars en Arias samen ongeveer 1 en Jozefzoon 300k. Lundqvist was ik alweer vergeten maar die zal nooit duur zijn geweest, dus waar die 4 miljoen vandaan komt geen idee
Maar er zal vast ook nog tekengeld bij zitten, heb je een salarisplafond van 1 miljoen en willen ze 2 miljoen.. miljoen tekengeld er bij en hoppa plafond omzeilt.
Zie ook Luuk de Jong, die gaat echt niet 3x zo weinig hier verdienen (en meer belasting betalen).![]()
Ja dat zei Lamey ook al, maar PSV geeft hem toch geen 5 jaar contract van 1 miljoen plus 5 miljoen tekengeld?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Schaars en Arias waren samen anderhalf miljoen (wat gecommuniceerd werd dan).
Maar er zal vast ook nog tekengeld bij zitten, heb je een salarisplafond van 1 miljoen en willen ze 2 miljoen.. miljoen tekengeld er bij en hoppa plafond omzeilt.
Zie ook Luuk de Jong, die gaat echt niet 3x zo weinig hier verdienen (en meer belasting betalen).Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Denk dat voetbalclubs vrij creatief zijn in dat soort dingenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat zei Lamey ook al, maar PSV geeft hem toch geen 5 jaar contract van 1 miljoen plus 5 miljoen tekengeld?
Zie ook de transfer van Neymar![]()
![]()
Ik zie het gerust gebeuren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat zei Lamey ook al, maar PSV geeft hem toch geen 5 jaar contract van 1 miljoen plus 5 miljoen tekengeld?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk dat voetbalclubs vrij creatief zijn in dat soort dingen
Zie ook de transfer van NeymarDan komt dat terecht bij figuren zoals Depay en Wijnaldum en die zijn daar niet zo blij mee, aangezien dat sowieso meer is dan wat die 2 krijgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie het gerust gebeuren.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja maar die Lamey zei toch ook dat die ook sowieso meer kregen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Dan komt dat terecht bij figuren zoals Depay en Wijnaldum en die zijn daar niet zo blij mee, aangezien dat sowieso meer is dan wat die 2 krijgen
Of ze spreken iets af van % van verkoopbedrag. Zijn echt wel dingen te bedenken.![]()
Ik denk eerder dat dit bij Luukinho afgesproken is. Depay heeft een hoger salaris gekregen, of extra tekengeld, van ongeveer 5 ton bovenop max salaris, dat was het potje voor een mogelijke nieuwe aanvaller iigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar die Lamey zei toch ook dat die ook sowieso meer kregen?
Of ze spreken iets af van % van verkoopbedrag. Zijn echt wel dingen te bedenken.
Elke dag![]()
Who shall it say?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit bij Luukinho afgesproken is. Depay heeft een hoger salaris gekregen, of extra tekengeld, van ongeveer 5 ton bovenop max salaris, dat was het potje voor een mogelijke nieuwe aanvaller iig![]()
Het financieel overzicht van volgend seizoen wssquote:
Elke dag![]()
Pure jaloezie. Restepc man.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit soort posts elke keer posten![]()
Maar zelf wel over dates postenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wauw ik neem alles terugquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zie nu pas dat mijn team 800k kost Timmy en dat zonder te traden.
Gr's een rijke boy.Komt goed, ik gun jouquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je hebt toch niet 71 Aogo's he?quote:
Elke dag![]()
Zou je vaker moeten doen. Heeft me wel wat geld gekost maar was het waard.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wauw ik neem alles terug
[..]
Komt goed, ik gun jou![]()
Nee. stuk of 55 en de rest bonucci'squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt toch niet 71 Aogo's he?![]()
Hoeveel fifa points/coins gekocht dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou je vaker moeten doen. Heeft me wel wat geld gekost maar was het waard.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Aogo's prijs is dus zo hoog omdat jij er gewoon zoveel hebtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee. stuk of 55 en de rest bonucci's![]()
Elke dag![]()
150 euro aan fifapointsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel fifa points/coins gekocht dan?![]()
Maver2.0![]()
Dat is wel veel jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
150 euro aan fifapoints![]()
Maver2.0![]()
Maar jij als werkende moet gewoon lekker met je geld doen wat je wilt, ik vind alleen wel dat je weinig return on investment hebt. Kut pack luck dusDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niet waar, want eerlijk pannenkoeken voor gebakkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
150 euro aan fifapoints![]()
Maver2.0
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Precies, ik heb altijd kut packluck dat zou je toch moeten weten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is wel veel ja![]()
Maar jij als werkende moet gewoon lekker met je geld doen wat je wilt, ik vind alleen wel dat je weinig return on investment hebt. Kut pack luck dus![]()
![]()
Waarom moet ik dat weten? Dat ga ik niet van iedereen bijhoudenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies, ik heb altijd kut packluck dat zou je toch moeten weten.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Thad je hebt gelijk. Youtube uploaden werkt voor geen flikker.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb dat hier wel vaker gepost. Beste pulls dit jaar zijn Falcao, David Silva, Zweinhond en Xavi voor mij dit jaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat weten? Dat ga ik niet van iedereen bijhouden![]()
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Thad je hebt gelijk. Youtube uploaden werkt voor geen flikker.![]()
Dat hoerending vraagt constant of ik wil aanmelden.quote:
Beter dan alles wat ik uit packs heb gehad hoor dus klaag niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb dat hier wel vaker gepost. Beste pulls dit jaar zijn Falcao, David Silva, Zweinhond en Xavi voor mij dit jaar.![]()
#jizz #festquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke, dan zal ik niet meer klagen vanaf nu.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beter dan alles wat ik uit packs heb gehad hoor dus klaag niet.![]()
Heb in totaal ook 0 packs gekocht dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik niet meer klagen vanaf nu.
Maar toch waag het niet om te klagen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
Heb dit jaar nog geen silver- of goldpack gekocht.Tik hem aan (vr)ouwe.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb in totaal ook 0 packs gekocht dus
Maar toch waag het niet om te klagen![]()
Dat was ook mijn voornemen, maar ik krijg het niet voor elkaar me daar altijd aan te houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
Heb dit jaar nog geen silver- of goldpack gekocht.
Al die kutposts van mensen die goede spelers pullen
Elke dag![]()
stoer manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
Heb dit jaar nog geen silver- of goldpack gekocht.![]()
Ik heb voor het aantal gold packs dat ik heb gekocht nog best veel geluk gehadquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
Heb dit jaar nog geen silver- of goldpack gekocht.![]()
![]()
RIJKE WORDEN STEEDS RIJKER !quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb voor het aantal gold packs dat ik heb gekocht nog best veel geluk gehad
DAGOBERT TAKS EA !! WAAR WACHTEN WE NOG OP?
PIKETY !!!![]()
Schwein, Thiago Silva, Boateng, Sturridge, Piszczek, Dani Alves, Alba, Ibarbo, Navas, Rakitic, Matic, Walkut.. dat was het wel zo'n beetje.Zat er een bronze rare in?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:08 schreef Freire het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste silver pack gekocht. Het is voorlopig ook mijn laatste.![]()
Holy fuckie, in hoeveel packs?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Schwein, Thiago Silva, Boateng, Sturridge, Piszczek, Dani Alves, Alba, Ibarbo, Navas, Rakitic, Matic, Walkut.. dat was het wel zo'n beetje.
[..]
Zat er een bronze rare in?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
RIJKE WORDEN STEEDS RIJKER !
DAGOBERT TAKS EA !! WAAR WACHTEN WE NOG OP?
PIKETY !!!![]()
![]()
Ja, een badgequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Schwein, Thiago Silva, Boateng, Sturridge, Piszczek, Dani Alves, Alba, Ibarbo, Navas, Rakitic, Matic, Walkut.. dat was het wel zo'n beetje.
[..]
Zat er een bronze rare in?![]()
![]()
Geen idee. Minder dan 100 denk ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Holy fuckie, in hoeveel packs?![]()
Ibarbo een goede pull vindenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zat er een bronze rare in?![]()
![]()
Hij was toen nog bijna 10k dus dat was best goed.quote:
Ik heb nog geen 5k pack geopend dit jaar trouwens.![]()
Doet bij jou BB het ook vaak slecht?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
1.6k op ps4quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Is die wat waard DS2?
2k op xbox
grgr![]()
Slecht als in hij doet het niet? Neequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doet bij jou BB het ook vaak slecht?
Slecht als in het ziet er echt kut uit enzo? Ja 9/10 keer ofzo![]()
![]()
Ah bij jou dus ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet. Server shit geeft hij aan.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: