SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dieptepunt van de dag:![]()
![]()
inb4:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Haten op alles wat met Ajax te maken heeft
Dat niet doen![]()
![]()
Was dat maar waar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Ajax supporters zijn van die mensen die van een brug afspringen als iemand anders het ook doet.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wil je zo graag af van Wieisboos en Lindgren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat zijn geen supporters toch? Supporten betekent vergezellen en ondersteunen. Nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wil je zo graag af van Wieisboos en Lindgren.![]()
![]()
Smileys plaatsen bij een goal achter de computer.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
brandblusser.gifquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat zijn geen supporters toch? Supporten betekent vergezellen en ondersteunen. Niet![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Naar het stadion gaan en de hele tijd naar die tyfus trommels luisterenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat zijn geen supporters toch? Supporten betekent vergezellen en ondersteunen. Niet![]()
![]()
![]()
![]()
Litmanen ging naar het stadion.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Naar het stadion gaan en de hele tijd naar die tyfus trommels luisteren![]()
Huh, dan ben ik wel supporter van meerdere clubsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat valt volgens mij wel onder de voorwaarde jezelf supporter te noemen, het team heeft er niks aan als je vanuit huis de ploeg aanmoedigt. Dan ben je een fan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Naar het stadion gaan en de hele tijd naar die tyfus trommels luisterenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ach dan ben ik maar een fan. Ik kijk liever voetbal met mijn vaderquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel onder de voorwaarde jezelf supporter te noemen, het team heeft er niks aan als je vanuit huis de ploeg aanmoedigt. Dan ben je een fan.![]()
![]()
komt door ctrl +shiftquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Even iets belangrijkers...
Elke keer als ik puush gebruik dan veranderen de instellingen van mijn toetsenbord, weet iemand hoe ik dit voorkom?
[ afbeelding ]
Hij moet gewoon op de bovenste blijven staan.
Daarna weer ctrl en shift indrukken dus als je het hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
en hoevaak moet je daar heen danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel onder de voorwaarde jezelf supporter te noemen, het team heeft er niks aan als je vanuit huis de ploeg aanmoedigt. Dan ben je een fan.wat is de norm
#FreeTrapz![]()
Andere toetscombinaties instellen in push?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Elke keer als ik puush gebruik dan veranderen de instellingen van mijn toetsenbord, weet iemand hoe ik dit voorkom?
[ afbeelding ]
Hij moet gewoon op de bovenste blijven staan.![]()
Gyazo downloaden dat werkt veel beter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet gewoon op de bovenste blijven staan.![]()
Ja dat snap ik, maar hoe voorkom ik dit?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
komt door ctrl +shift
Daarna weer ctrl en shift indrukken dus als je het hebt.Dat is wel een optie... maar waarom kan ik de instellingen van het toetsenbord niet veranderen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Andere toetscombinaties instellen in push?Klinkt als een virus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gyazo downloaden dat werkt veel beter.![]()
Windowsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vriend probeert me al jaren Linux aan te praten, vooralsnog zonder succes. Andere opties zijn er eigenlijk niet.quote:![]()
Zelfde als Puush maar dan makkelijker en je kan ook heel simpel gifjes maken. Probeer het nou maar gewoon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar hoe voorkom ik dit?
[..]
Dat is wel een optie... maar waarom kan ik de instellingen van het toetsenbord niet veranderen?
[..]
Klinkt als een virus.![]()
Haha je vriend is een homo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vriend probeert me al jaren Linux aan te praten, vooralsnog zonder succes. Andere opties zijn er eigenlijk niet.![]()
Je herstelt het door op ctrl+shift te drukken. Je voorkomt het door je puush toetsencombi aan te passen. Ik snap het probleem niet echtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar hoe voorkom ik dit?
[..]
Dat is wel een optie... maar waarom kan ik de instellingen van het toetsenbord niet veranderen?
[..]
Klinkt als een virus.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Het begint met een T.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van wie is Bittere_Ernst nou weer een kloon?![]()
Komt door control shift.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
In je contral panel toetsenborden verwijderen:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ben te lui om ctrl+shift te drukken nadat ik puush heb gebruikt en ben te lui om puush toetsencombi aan te passen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je herstelt het door op ctrl+shift te drukken. Je voorkomt het door je puush toetsencombi aan te passen. Ik snap het probleem niet echt
Gyazo > Puush![]()
waarom heeft toefjes zijn eerste account eigenlijk opgezegd?
wilde hij niet meer als gert jan verbeek door het leven.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
plaatje doet het nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben te lui om ctrl+shift te drukken nadat ik puush heb gebruikt en ben te lui om puush toetsencombi aan te passen.
[ afbeelding ]
Gyazo > Puush![]()
Een ander programma installeren is inderdaad minder werk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben te lui om ctrl+shift te drukken nadat ik puush heb gebruikt en ben te lui om puush toetsencombi aan te passen.
[ afbeelding ]
Gyazo > Puush![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Een ander programma installeren is inderdaad minder werk.![]()
Zou jammer zijn als zij dood ging he.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Mooi plaatje hoor.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is dus het probleem, daar staat er maar 1...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Komt door control shift.
In je contral panel toetsenborden verwijderen:
[ afbeelding ]
Bij opties staat ook alleen input: US...![]()
je zit alweer met je broek op de enkels denk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Mooi plaatje hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Aan jou heb ik ook niksquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Mooi plaatje hoor.![]()
![]()
Het is altijd jammer als iemand dood gaat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als zij dood ging he.![]()
Inderdaad. Nu hoefde k maar op 3 knoppen te drukken en hoef ik niets te onthouden (wat dus super moeilijk is).quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Een ander programma installeren is inderdaad minder werk.![]()
Huh?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, daar staat er maar 1...
[ afbeelding ]
Bij opties staat ook alleen input: US...![]()
Dus als jij nu CTRL + Shift gebruikt komt er een andere taal?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zit alweer met je broek op de enkels denk.![]()
Is gewoon geleidelijk gedaald na afgelopen vrijdag. Toen werden er bans uitgedeeldquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
Coin prijs is in een dag 3 euro gedropt![]()
Oke DS2 2.0quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Is gewoon geleidelijk gedaald na afgelopen vrijdag. Toen werden er bans uitgedeeld![]()
Nee, waarom zou ik dat nu gaan doen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met je hand in je gulp dan.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Huh?![]()
Dus als jij nu CTRL + Shift gebruikt komt er een andere taal?
ctrl+shift wisselt hij naar NLD NL, alt+shift wisselt hij naar ENG![]()
Goeie chick. Ik denk dat ik haar wel zou doen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gyazo > PuushHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En als je hem open klikt die optie:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ctrl+shift wisselt hij naar NLD NL, alt+shift wisselt hij naar ENG
Zie je dan maar 1 input method?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jupquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En als je hem open klikt die optie:
[ afbeelding ]
Zie je dan maar 1 input method?
Ik kwam er een paar weken geleden ook al niet uit... Toen had ik de hoop maar opgegeven.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen twee keer hetzelfde spel gaan aanschaffen...![]()
![]()
Ja maar nu kan je heists doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen twee keer hetzelfde spel gaan aanschaffen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen twee keer hetzelfde spel gaan aanschaffen...Dit soort sukkels dus. Nog een keer betalen voor een spel wat op de old-gen nog niet eens af isquote:![]()
![]()
Agh ik heb GTA 5 gewoon weer verkocht hoor en ik had er altijd plezier in. Hoe vaak had jij trouwens FIFA gekocht?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Dit soort sukkels dus. Nog een keer betalen voor een spel wat op de old-gen nog niet eens af isRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
COD lijkt dit jaar nergens op, dus dat ga ik niet spelen. FIFA trekt wat mij betreft ook niet bepaald volle zalen. Dan is GTA toch wel een garantie voor heel wat uurtjes speelplezier. Niks mis meequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ik heb GTA 5 gewoon weer verkocht hoor en ik had er altijd plezier in. Hoe vaak had jij trouwens FIFA gekocht?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar kan ik me niet over uitlaten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
waarom heeft toefjes zijn eerste account eigenlijk opgezegd?
wilde hij niet meer als gert jan verbeek door het leven.Maar diep van binnen lach ik.![]()
2x op PS3 en 1x op PS4. Die laatste weer weggedaan voor 45 euro en de PS3 versie voor 40. Toen van een vriend weer de PS3 versie gekocht voor 20...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ik heb GTA 5 gewoon weer verkocht hoor en ik had er altijd plezier in. Hoe vaak had jij trouwens FIFA gekocht?![]()
THPSHDquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Als het dan over nieuwe oude games gaat... Koop ik denk ik liever MCC.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb een seizoenskaart gehad clown. Kom er sowieso elk seizoen een paar keer.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
GTA had ik ook verkocht voor 45 euroquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
2x op PS3 en 1x op PS4. Die laatste weer weggedaan voor 45 euro en de PS3 versie voor 40. Toen van een vriend weer de PS3 versie gekocht voor 20...zonder kaart maar dat vond hij niet erg.
Iemand voelt zich aangevallen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een seizoenskaart gehad clown. Kom er sowieso elk seizoen een paar keer.![]()
hhhhuuuuuuquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
2x op PS3 en 1x op PS4. Die laatste weer weggedaan voor 45 euro en de PS3 versie voor 40. Toen van een vriend weer de PS3 versie gekocht voor 20...'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Naja, als het dan maar een laag bruggetje isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een seizoenskaart gehad clown. Kom er sowieso elk seizoen een paar keer.Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een seizoenskaart gehad clown. Kom er sowieso elk seizoen een paar keer.
Deze man weet. Ik skip alleen GTA, geen zin om het nog eens te spelen met wat betere graphics. Maar Unity & CoD komen er sowiesoquote:![]()
![]()
Dat argument gebruiken om niet GTA te kopen maar wel CoD...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze man weet. Ik skip alleen GTA, geen zin om het nog eens te spelen met wat betere graphics. Maar Unity & CoD komen er sowieso![]()
Enige aankoop met die nutteloze punten van de ING is ACquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze man weet. Ik skip alleen GTA, geen zin om het nog eens te spelen met wat betere graphics. Maar Unity & CoD komen er sowiesoal zag ik dat je ook watchdogs kan halen maar die zal online inmiddels vast goedkoper zijn.
#FreeTrapz![]()
Ik koop 3x, ja 3x een SILVER pack en ik krijg 3x achter elkaar een BRONZE rare. Nu open ik het 4e pack.. ik word gek als hier weer een bronze rare in zit.![]()
Echt he.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat argument gebruiken om niet GTA te kopen maar wel CoD...
Al had Trapz mij ook goed te pakken![]()
![]()
sla je xboxquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik koop 3x, ja 3x een SILVER pack en ik krijg 3x achter elkaar een BRONZE rare. Nu open ik het 4e pack.. ik word gek als hier weer een bronze rare in zit.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
sla je xboxquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik koop 3x, ja 3x een SILVER pack en ik krijg 3x achter elkaar een BRONZE rare. Nu open ik het 4e pack.. ik word gek als hier weer een bronze rare in zit.![]()
En wat was het?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik koop 3x, ja 3x een SILVER pack en ik krijg 3x achter elkaar een BRONZE rare. Nu open ik het 4e pack.. ik word gek als hier weer een bronze rare in zit.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
ING rente punten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Enige aankoop met die nutteloze punten van de ING is ACal zag ik dat je ook watchdogs kan halen maar die zal online inmiddels vast goedkoper zijn.
Wat een troep is dat inderdaad![]()
Als elke punt nou mocht inwisselen voor 1 euro cent zou ik al blij zijn.![]()
1 luv bbyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt he.
Al had Trapz mij ook goed te pakkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhh PSV heeft een bod van 20 miljoen op Depay afgeslagen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat is zijn hele leven al.quote:
brandblusser.gifRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er zijn veel betere alternatieven om rente te trekken dan de INGquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:32 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ING rente punten.
Wat een troep is dat inderdaad![]()
Als elke punt nou mocht inwisselen voor 1 euro cent zou ik al blij zijn.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Godver dan mag van Geel wel flink gaan overleggen met Pim.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohhh PSV heeft een bod van 20 miljoen op Depay afgeslagenRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: