SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
[ Bericht 99% gewijzigd door Lavenderr op 28-10-2014 16:03:08 ]Ich hock in meinem Bonker
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:45 schreef Divje het volgende:
Dit kan m'n autistenbrein niet aan
[ afbeelding ]
Vrouw en kinderen overboord gooien natuurlijk..quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vrouw en kinderen overboord gooien natuurlijk..
eh wacht...
Hahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vrouw en kinderen overboord gooien natuurlijk..
eh wacht...
LEUGENS!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn geheel objectieve conclusie:
Als die rat Teeven alles op de schop gooit zijn we ons laatste beetje privacy kwijt.
Teeven![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben heel objectief.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef Divje het volgende:
[..]
LEUGENS!
Wel met je eens though. Wat betreft Teeven.
Neeeeeuhhhhquote:
Ik zou ook geen woord kunnen bedenken dat zo begint.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Neeeeeuhhhh
Dat is een nee, niet het begin van een ander woord![]()
Nee hèquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zou ook geen woord kunnen bedenken dat zo begint.
Geen idee... Poeske?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee hè
And now for something completely different. Waar is De Poes? Tijdje niet gezien
Er moet wel gegeten worden jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die zit gewoon een dode vogel af te kluiven.
Zal ik ook maar even gaan doenquote:
Jij ook fijne avond Div en geniet van de film.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal ik ook maar even gaan doenen dan Into The Storm kijken.. Fijne avond
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook fijne avond Div en geniet van de film.
Dit is echt zo'n avond voor een goed boek, dus ik denk dat ik dat maar ga doen
Ik leef nogquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die zit gewoon een dode vogel af te kluiven.
Da's mooiquote:
quote:
Wat regen, wat wind, graad of 5-6. Perfect herfstweerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:24 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen luitjes.
Mistig en druilerig weer hier. Hoe is het bij jullie?
Goed werkweertje dus
Tikkeltje kouder dan hier dus. Ja, het is herfst, dus we kunnen dit soort weer verwachten hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's mooi
[..]
[..]
Wat regen, wat wind, graad of 5-6. Perfect herfstweer
Nu heb je 5081x op verzenden Gedrukt dit jaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
Oh boy oh boy![]()
Het is nog erger dan ik dacht
Wel allemaal toffe users op het lijstje![]()
Kom goed schatje. Doe ik het toch even voor je?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nu heb je 5081x op verzenden Gedrukt dit jaar.
Bizar als je er over nadenkt.
Maar een OP posten kan ik niet
Ja dat is ook heel erg liefquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kom goed schatje. Doe ik het toch even voor je?
Oh, dat is heel naar. Veel drinken hoor. Cranberry schijnt goed te helpen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het gaat goed. Op een 'blaasontsteking' of iets na
En met jou?
Ja, heb cranberry + C pillen. Die werken wel. Maar 's morgens is het niet te houden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat is heel naar. Veel drinken hoor. Cranberry schijnt goed te helpen.
OK :pquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat is heel naar. Veel drinken hoor. Cranberry schijnt goed te helpen.
Wat vreemd dat hij niks zag in je urine. Het is zo ellendig, blaasontsteking. Hoop dat de cranberry snel aanslaat. Sterkte ermee en misschien toch nog een keer laten checken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, heb cranberry + C pillen. Die werken wel. Maar 's morgens is het niet te houden.
Al langs de huisarts geweest, zie zag niks in de urine... Heel typischHeb het al sinds vrijdag avond gaf ik aan. Maar kreeg niks mee. Het moet maar. Ik hoop alleen écht heel erg dat ik morgen eindelijk weer eens kan paardrijden
Ja, zou kunnen omdat dit begin v. d. middag was. Toen was het wel wat minder erg dan 's morgens zodra je opstaat. Meestal vragen ze ook alleen urine van 's morgens vroeg. Kan daar misschien aan hebben gelegen. Ik hoop dat het wat blijft afzakken..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vreemd dat hij niks zag in je urine. Het is zo ellendig, blaasontsteking. Hoop dat de cranberry snel aanslaat. Sterkte ermee en misschien toch nog een keer laten checken?
Ja het liefste 's morgens urine inleveren. Je hoeft er niet eens voor naar de dokter. De assistente kan het zo nakijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen omdat dit begin v. d. middag was. Toen was het wel wat minder erg dan 's morgens zodra je opstaat. Meestal vragen ze ook alleen urine van 's morgens vroeg. Kan daar misschien aan hebben gelegen. Ik hoop dat het wat blijft afzakken..
Oh, ik gaf het af bij de huisarts en ik moest na half 2 bellen voor de uitslag. Als het morgen ochtend niet gaat doe ik dat meteenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het liefste 's morgens urine inleveren. Je hoeft er niet eens voor naar de dokter. De assistente kan het zo nakijken.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, ik gaf het af bij de huisarts en ik moest na half 2 bellen voor de uitslag. Als het morgen ochtend niet gaat doe ik dat meteen
Lekkerquote:
Wel even laten weten wat en hoe het smaakte he?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:37 schreef Tarado het volgende:
ik weet het nog niet, ga uit eten, Franse keuken geloof ik
als de wijn maar smaaktquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Wel even laten weten wat en hoe het smaakte he?
Oeh chicquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:37 schreef Tarado het volgende:
ik weet het nog niet, ga uit eten, Franse keuken geloof ik
Volgens mij kunnen de Fransen wel wijn maken...tenminste zoiets heb ik wel eens gehoord.quote:
ja jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen de Fransen wel wijn maken...tenminste zoiets heb ik wel eens gehoord.
Zuurkoolquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:34 schreef Blaadjes het volgende:
Wat eten we vandaag?
Stampot spitskool met spek en worst hier. Jummie
Geen idee moet moeders de vrouw vragen straksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:34 schreef Blaadjes het volgende:
Wat eten we vandaag?
Stampot spitskool met spek en worst hier. Jummie
ik deed vroeger altijd suiker over m'n zuurkool en stiekem doe ik dat nog wel eens.quote:
Je klínkt al getrouwdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee moet moeders de vrouw vragen straks
ik vermijd het gewoonquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik deed vroeger altijd suiker over m'n zuurkool en stiekem doe ik dat nog wel eens.
Echt een aanrader!
Hahahah nee dat nog niet. Maar vind dat grappig woord in nederlandsquote:
ieuwquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dank je maar ris de veau vind ik wel lekker
Mooie taal vind ik dat. Italiaans ook trouwens.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben russisch aan het leren jongens. Dus hopelijk over 2 jaar kan ik dingen lezen voor bnw van russia today.
Super moeilijk wel. En mn oma die het spreekt weigert het te spreken anders had ik haar kunnen vragen sommige dingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooie taal vind ik dat. Italiaans ook trouwens.
Niet goed voor de blaasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik deed vroeger altijd suiker over m'n zuurkool en stiekem doe ik dat nog wel eens.
Echt een aanrader!
Bedanktquote:
¡Español también es un idioma bonito!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
¡Español también es un idioma bonito!
Ach wat schattig tochquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:15 schreef Blaadjes het volgende:
Zeer slechte kwaliteit...maar jonge parkietjes![]()
[youtube}[/youtube]
Ik ben een poging aan het wagen om Italiaans te leren. Maar da's vooral omdat ik in een project met Italianen werk en dat het nogal lastig is om met ze te communicerenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar de taal is wel prachtig he? Melodieus vind ik het. Met al die o's en a's op het einde. En de rollende r's.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben een poging aan het wagen om Italiaans te leren. Maar da's vooral omdat ik in een project met Italianen werk en dat het nogal lastig is om met ze te communiceren
ik hou vooral van de handgebarenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar de taal is wel prachtig he? Melodieus vind ik het. Met al die o's en a's op het einde. En de rollende r's.
Ik vind er eerlijk gezegd geen bal aanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar de taal is wel prachtig he? Melodieus vind ik het. Met al die o's en a's op het einde. En de rollende r's.
Ja! Dat gesticuleren. Geweldig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik hou vooral van de handgebaren
Er is een user op FOK!., op RLS, Ruud, die heeft zich zelf de taal helemaal zelf aangeleerd. Zo knap!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind er eerlijk gezegd geen bal aan
Maar het lijkt me makkelijk om te leren als ik er wat tijd aan besteed, versta nu iets minder dan de helft al en dat zonder de taal geleerd te hebben.
andante andante Fogelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:17 schreef Fogel het volgende:
Moet alleen in plaats van muziek die Italiaanscursus aanzetten als ik onderweg ben, maar daar denk ik meestal niet aan.
Maar ach, ik heb nog tot februari, tijd zat
quote:
gefeliciteerd pik hoe oudquote:
ja ik heb het tegenovergesteldequote:
Dat krijg je als je in de settle-modus zitquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik heb het tegenovergestelde
ik ben al een ouwelul van geest
nou dat valt tegenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:12 schreef Divje het volgende:
Niks mis mee trouwens, verstand komt met de jaren, dus jij hebt alvast een voorsprong!
Ohquote:
wat is russische wijze? is dat een soort pools etenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Oheuhh, nou er is vast wel iets positiefs van te maken!
Ga me maar eens voorbereiden op het eten vanavond. Zuurkool op Russische wijze
HOOOOOOO eeeeem!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in de settle-modus zit
Niks mis mee trouwens, verstand komt met de jaren, dus jij hebt alvast een voorsprong!
http://www.mijnreceptenbo(...)e-zuurkool-7636.htmlquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is russische wijze? is dat een soort pools eten
ik ga NEDERLANDSE boerenkool maken
maar ik moet eerst naar de MARKT
Mijn voorbeeldquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
HOOOOOOO eeeeem!!!
32 and still in party modus!
Zekers Morgenavond en zaterdag Halloween party's.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:20 schreef Divje het volgende:
[..]
http://www.mijnreceptenbo(...)e-zuurkool-7636.html
Je hebt geen zin in de markt ofwel?
[..]
Mijn voorbeeld
Leuke feestjes zijn dat altijd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zekers Morgenavond en zaterdag Halloween party's.
Iemand nog goeie tips voor een kostuum?
En nee geen captain picard!
ja die farmersmarket is echt kut gvd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:20 schreef Divje het volgende:
[..]
http://www.mijnreceptenbo(...)e-zuurkool-7636.html
Je hebt geen zin in de markt ofwel?
[..]
Mijn voorbeeld
Zo druk? Of is niks te vindenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja die farmersmarket is echt kut gvd.
Bejaarden die altijd 10-breed stil moeten staan om even te kletsen en die wonderschone antieke flessenlikker te bewonderenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:32 schreef Fogel het volgende:
Markten zijn altijd kut, veelste veel mensen altijd.
Thanks Poesquote:
Oja dat ook nog. Hoe is dat in 't engels? Kan me er geen voorstelling bij makenquote:
En mensen die langzaam lopen, ook verrekte irritant. En roepende marktmalloten. Stop die sinasappel op een plek waar ie niet meer zongerijpt kan wordenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Bejaarden die altijd 10-breed stil moeten staan om even te kletsen en die wonderschone antieke flessenlikker te bewonderen
[..]
Thanks Poes![]()
gewoon hetzelfde alleen dan engels.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja dat ook nog. Hoe is dat in 't engels? Kan me er geen voorstelling bij maken
Gefeliciteerd!quote:
Hehequote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
En mensen die langzaam lopen, ook verrekte irritant. En roepende marktmalloten. Stop die sinasappel op een plek waar ie niet meer zongerijpt kan worden![]()
Meh, ik wil rust aan mijn kop.
Brrr, met zo'n Brits accent.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon hetzelfde alleen dan engels.
Dankquote:
Mwah. Vond sommige Amerikanen ook alles behalve duidelijk praten eigenlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor de verstaanbaarheid liever Amerikaans Engels
O ja,? Misschien komt dat omdat jij het Engels accent beter gewend bentquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah. Vond sommige Amerikanen ook alles behalve duidelijk praten eigenlijk
Vooral zuiderlingen in de VS hebben er een handje van om moeilijk verstaan te zijn die ik ontmoet hebquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja,? Misschien komt dat omdat jij het Engels accent beter gewend bent
Hert is heerlijk he?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
was lekker, goeie wijnen per glas, eten ook wel goed, salade van eend en als hoofd hert.
Afwezigquote:
Whehehe wise am i not.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Leuke feestjes zijn dat altijd.
Is Yoda wat?
en die vlekken in die broek rechts?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Whehehe wise am i not.
Maar ik wou eigenlijk als...
[ afbeelding ]
De platte kaasdrager?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Whehehe wise am i not.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Whehehe wise am i not.
[ afbeelding ]
quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:25 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Afwezig.
Te druk met werk, te druk met een date, te druk met alles en veel te druk met nog wat.
Hoe is het?
Dan moet je het met zijn tweetjes doen en de kaas op zo'n berry en dan flink doorlopenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]Yes uit Alkmaar eerbetoon aan lavje
![]()
DBZ Krillin
Raakpoesquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:25 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Afwezig.
Te druk met werk, te druk met een date, te druk met alles en veel te druk met nog wat.
Hoe is het?
Die date is.. was.. leuk. Heeft me meer kopzorgen opgeleverd dan plezier alleen. Heb 't afgekapt op 'teveel verschil' maar nu twijfel ik. Rot gedoe. Besloten de komende maanden niets meer te doen op dat vlak.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ja, goed hoor. Dankje.
Maar weinigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Raakpoes![]()
Kerel houd nog wel tijd over voor ons he
Dat is jammer. En ja, soms stop je teveel energie in dingen die uiteindelijk tegenvallen. En twijfel is helemaal vervelend ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:03 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Die date is.. was.. leuk. Heeft me meer kopzorgen opgeleverd dan plezier alleen. Heb 't afgekapt op 'teveel verschil' maar nu twijfel ik. Rot gedoe. Besloten de komende maanden niets meer te doen op dat vlak.
Ditto druk, werk en met mijn 2 skatjes en beesies, vooral veel s'avonds!quote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ditto druk, werk en met mijn 2 skatjes en beesies, vooral veel s'avonds!
En komt wel weer joh even wat dingen op de rit krijgen!
Leuke date? en
Bummer man, komt vanzelf wel leuke miep tegen, lopen er hier ook wel leuke rond, neem lavjequote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:08 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Klinkt goed!En ja, komt wel weer. Drukke periode hier. Altijd deze tijd..
En date was dus leuk, erg leuk. Maar op terug weg (uurtje rijden) bedacht ik me dat we toch teveel verschilden en dat heb ik haar uitgelegd. Zij boos natuurlijk. Maar nu twijfel ik of ik het niet overdreef, met die verschillen. Maar ja.. niets aan te doen.
Succes. Zal eerder een monoloog wordenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:44 schreef Blaadjes het volgende:
Klik ik net blijkbaar op een oud topic. Schrik van MN leven...zie ineens tribalwars staan.
Waaaaat is ie weer terug uit de Pyreneeën?
Maar neen was een oud topic. Pfff
Nou ja dan maar discussie gaan voeren met syntercell
Lavje zou me na 1 dag vermoordenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bummer man, komt vanzelf wel leuke miep tegen, lopen er hier ook wel leuke rond, neem lavje![]()
btw... this is awesome... WANT!!!
hahaha ik denk het ookquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Succes. Zal eerder een monoloog worden
Wat onwijs knap! Hij zingt zelfs ! En die oogjes van de 1 naar de anderquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:11 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Lavje zou me na 1 dag vermoorden
Ow, dat ding, hahaha..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat onwijs knap! Hij zingt zelfs ! En die oogjes van de 1 naar de ander
Ja, heb het hele filmpje gekeken. Wat een super-robobotquote:
Na een week pas?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heb het hele filmpje gekeken. Wat een super-robobotKnap gemaakt van die gasten.
En jou vermoorden na 1 dag? No way
Spruiten aardappelen en beeflappenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
Wat eten we vandaag?
Hier andijvie met een slavink.
Rijstepap met kaneel toe
boerenkoolquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
Wat eten we vandaag?
Rijstepap met kaneel toe
Dat is best veel boerenkool idd. Kan met de helft.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
boerenkool
heb 3kg aardappels en 1,5kg boerenkool voor 2 personen
volgens GRTD is dat veel te veel
Lekker hoor, een pizza zo af en toequote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:12 schreef Fogel het volgende:
4 cheese pizza. Had even geen tijd voor echt eten vandaag.
Ik vries het in nuquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is best veel boerenkool idd. Kan met de helft.
Ik las beflappenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Spruiten aardappelen en beeflappen
Goed idee! De verhouding is beter met de helft van de boerenkool. Anders wordt het te bitter he.quote:
Juist niet met zo'n dingquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.
dus 3kg/750 gramquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed idee! De verhouding is beter met de helft van de boerenkool. Anders wordt het te bitter he.
Kan zelfs nog wat minder, maar het is maar net wat je lekker vindt natuurlijk.quote:
Shoarmaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
Wat eten we vandaag?
Rijstepap met kaneel toe
Date 1quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:11 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Lavje zou me na 1 dag vermoorden
Jawelquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je een leuke dag Div? Bier klinkt goed
Wat een topkado van je mamsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Jawelmaar ben blij dat de visite weer weg is. Even rust in de tent en kop
Bier is altijd goedtenzij Schültenbrau.
Erg blij overigens met m'n nieuwe keyboardMams
![]()
Even plaatje van interwebs geplukt
[ afbeelding ]
Worden weer vele nachtelijke uurtjes vol gepiel en gedraai
I love her!quote:
Ja, prima dagje wel. Lekker gewerkt en nu fijne avond voor de boeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
I love her!echt superblij mee.
Hoe was jouw middag? Nu een rustige avond voor de boeg?
Ahh fijnquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, prima dagje wel. Lekker gewerkt en nu fijne avond voor de boeg.
Krijg jij nog meer bezoek vanavond? Kringetje?
Klinkt prima! Vooral de kroeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh fijnNog iets speciaals in de planning?
Heb al m'n visite in de middag geplanned, zodat ik nu een rustige avond voor mezelf hebben niet zo van de uitbundige verjaardagen
Mss zaterdag even de kroeg in met wat maten en dat is dat. Ik vind helemaal mooi
Danku Lavquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt prima! Vooral de kroeg.
Ik ga nu Eastenders kijken en dan duik ik lekker met mijn boek op de bank![]()
Fijne verjaardagsavond nog Div
Divje zit nu aan een dikke toeter volgens mijquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh fijnNog iets speciaals in de planning?
Heb al m'n visite in de middag geplanned, zodat ik nu een rustige avond voor mezelf hebben niet zo van de uitbundige verjaardagen
Mss zaterdag even de kroeg in met wat maten en dat is dat. Ik vind helemaal mooi
Ahquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:54 schreef Fogel het volgende:
Ik dacht aan Pater Moeskroen. En ik postte in het verkeerde topic, maar dat maakt niet uit
[youtube]https://m.youtube.com/results?q=jungle%20police&sm=1[/youtube]quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahmoest direct aan zo'n liedje denken
zat ik er even compleet naast.
Dacht aan de Lion Kingquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[youtube]https://m.youtube.com/results?q=jungle%20police&sm=1[/youtube]
Kut mobiel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Dacht aan de Lion Kingook al heb ik die nooit gezien
Police?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kut mobiel.
Maar kijk maar is super kicke. Wel dat nummer
Die is goed jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die koppen die die vent achter het stuur trekt
Hahaha, oke, een halve danquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heb het hele filmpje gekeken. Wat een super-robobotKnap gemaakt van die gasten.
En jou vermoorden na 1 dag? No way
Je laat de Illuminatti het voor je doen?quote:
Goedemiddagquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
goedemiddag peeps![]()
Leuke verjaardag gehad Divmeister?
Nee die hou ik er buitenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je laat de Illuminatti het voor je doen?
Heb je al veel op je nieuwe keyboard gespeeld?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
![]()
Was wel even gezellig jaMorgen weer verder
Nee, heb alleen nog naar de lichtjes gekekenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je al veel op je nieuwe keyboard gespeeld?
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, heb alleen nog naar de lichtjes gekeken![]()
nee niksquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi mannen. Weekend![]()
Gaan jullie nog wat leuks doen?
Ik ook niks. Lekker uitrusten en koekjes bakken en boek lezen en mijn tuin in orde maken. Dat soort dingetjes.quote:
Verjaardagquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi mannen. Weekend![]()
Gaan jullie nog wat leuks doen?
Zal ik een lekkere cake voor je bakken om uit te delen? :pquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:10 schreef Raakpoes het volgende:
Ik heb ook verjaardag! M'n nichtje is van de week 2 geworden. Morgenmiddag dus een klein feestje.
Hah, die smul ik dan lekker in m'n eentje opquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zal ik een lekkere cake voor je bakken om uit te delen? :p
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:10 schreef Raakpoes het volgende:
Ik heb ook verjaardag! M'n nichtje is van de week 2 geworden. Morgenmiddag dus een klein feestje.
hier alles primaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alles goed
hoezo heb je nieuw account
gaat gaatquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:51 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
hier alles prima. Daar ?
Nieuw account? Huh?
Mja, maar er zijn wat van die practische implicaties zoals geen auto meer mogen rijden enzo. Maar daar ben ik nu mee klaar. Bierquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat denk ik al als ik wakker word...
Cheersquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, maar er zijn wat van die practische implicaties zoals geen auto meer mogen rijden enzo. Maar daar ben ik nu mee klaar. Bier
Das waar. Proost dan maar!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, maar er zijn wat van die practische implicaties zoals geen auto meer mogen rijden enzo. Maar daar ben ik nu mee klaar. Bier
Feliquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:10 schreef Raakpoes het volgende:
Geen ideequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer een band opbouwen
hoeveelquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Ook geen zin nu.
Vorige week dik geld gewonnen in casino.
En jijquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moest opzoeken wat een meijer was
feli
nee blijft ook bij die ene keerquote:
Verstandig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee blijft ook bij die ene keer
ook geen drank
en geen sigaretten
Hoi lavjequote:
Ah okequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee blijft ook bij die ene keer
ook geen drank
en geen sigaretten
awwquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
Heb dikke ogen van het huilen.
Zal me leren om wéér naar Steel Magnolias te kijken
Een van de geweldigste films die ik ooit gezien heb. Tearjerker der eerste klasse.quote:
ga je met kerst ook love actually kijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een van de geweldigste films die ik ooit gezien heb. Tearjerker der eerste klasse.
Zo lekker soms even huilen. Gewoon een heel pakje papieren zakdoekjes er doorheen gejaagd .
Ja tuurlijk. Jij ook?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga je met kerst ook love actually kijken
Oh ga ik ook kijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een van de geweldigste films die ik ooit gezien heb. Tearjerker der eerste klasse.
Zo lekker soms even huilen. Gewoon een heel pakje papieren zakdoekjes er doorheen gejaagd .
100x makkelijker dan stoppen met drankquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Btw knap dat je het niet roken al 5 dagen volhoudt.
Nu een Lærdøl van Ægir.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Das waar. Proost dan maar!
Wat drink je?
Kut zwedenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu een Lærdøl van Ægir.
Tip: niet kopen, het is een zeer slechte poging tot kriek.
Noorwegen.quote:
Dat zou best kunnen idd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
100x makkelijker dan stoppen met drank
was er eigenlijk ook gewoon klaar mee, misschien maakt dat het makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |