SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
[ Bericht 99% gewijzigd door Lavenderr op 28-10-2014 16:03:08 ]Ich hock in meinem Bonker
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:45 schreef Divje het volgende:
Dit kan m'n autistenbrein niet aan
[ afbeelding ]
Vrouw en kinderen overboord gooien natuurlijk..quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vrouw en kinderen overboord gooien natuurlijk..
eh wacht...
Hahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vrouw en kinderen overboord gooien natuurlijk..
eh wacht...
LEUGENS!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn geheel objectieve conclusie:
Als die rat Teeven alles op de schop gooit zijn we ons laatste beetje privacy kwijt.
Teeven![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben heel objectief.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef Divje het volgende:
[..]
LEUGENS!
Wel met je eens though. Wat betreft Teeven.
Neeeeeuhhhhquote:
Ik zou ook geen woord kunnen bedenken dat zo begint.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Neeeeeuhhhh
Dat is een nee, niet het begin van een ander woord![]()
Nee hèquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zou ook geen woord kunnen bedenken dat zo begint.
Geen idee... Poeske?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee hè
And now for something completely different. Waar is De Poes? Tijdje niet gezien
Er moet wel gegeten worden jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die zit gewoon een dode vogel af te kluiven.
Zal ik ook maar even gaan doenquote:
Jij ook fijne avond Div en geniet van de film.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal ik ook maar even gaan doenen dan Into The Storm kijken.. Fijne avond
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook fijne avond Div en geniet van de film.
Dit is echt zo'n avond voor een goed boek, dus ik denk dat ik dat maar ga doen
Ik leef nogquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die zit gewoon een dode vogel af te kluiven.
Da's mooiquote:
quote:
Wat regen, wat wind, graad of 5-6. Perfect herfstweerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:24 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen luitjes.
Mistig en druilerig weer hier. Hoe is het bij jullie?
Goed werkweertje dus
Tikkeltje kouder dan hier dus. Ja, het is herfst, dus we kunnen dit soort weer verwachten hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's mooi
[..]
[..]
Wat regen, wat wind, graad of 5-6. Perfect herfstweer
Nu heb je 5081x op verzenden Gedrukt dit jaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
Oh boy oh boy![]()
Het is nog erger dan ik dacht
Wel allemaal toffe users op het lijstje![]()
Kom goed schatje. Doe ik het toch even voor je?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nu heb je 5081x op verzenden Gedrukt dit jaar.
Bizar als je er over nadenkt.
Maar een OP posten kan ik niet
Ja dat is ook heel erg liefquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kom goed schatje. Doe ik het toch even voor je?
Oh, dat is heel naar. Veel drinken hoor. Cranberry schijnt goed te helpen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het gaat goed. Op een 'blaasontsteking' of iets na
En met jou?
Ja, heb cranberry + C pillen. Die werken wel. Maar 's morgens is het niet te houden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat is heel naar. Veel drinken hoor. Cranberry schijnt goed te helpen.
OK :pquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat is heel naar. Veel drinken hoor. Cranberry schijnt goed te helpen.
Wat vreemd dat hij niks zag in je urine. Het is zo ellendig, blaasontsteking. Hoop dat de cranberry snel aanslaat. Sterkte ermee en misschien toch nog een keer laten checken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, heb cranberry + C pillen. Die werken wel. Maar 's morgens is het niet te houden.
Al langs de huisarts geweest, zie zag niks in de urine... Heel typischHeb het al sinds vrijdag avond gaf ik aan. Maar kreeg niks mee. Het moet maar. Ik hoop alleen écht heel erg dat ik morgen eindelijk weer eens kan paardrijden
Ja, zou kunnen omdat dit begin v. d. middag was. Toen was het wel wat minder erg dan 's morgens zodra je opstaat. Meestal vragen ze ook alleen urine van 's morgens vroeg. Kan daar misschien aan hebben gelegen. Ik hoop dat het wat blijft afzakken..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vreemd dat hij niks zag in je urine. Het is zo ellendig, blaasontsteking. Hoop dat de cranberry snel aanslaat. Sterkte ermee en misschien toch nog een keer laten checken?
Ja het liefste 's morgens urine inleveren. Je hoeft er niet eens voor naar de dokter. De assistente kan het zo nakijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen omdat dit begin v. d. middag was. Toen was het wel wat minder erg dan 's morgens zodra je opstaat. Meestal vragen ze ook alleen urine van 's morgens vroeg. Kan daar misschien aan hebben gelegen. Ik hoop dat het wat blijft afzakken..
Oh, ik gaf het af bij de huisarts en ik moest na half 2 bellen voor de uitslag. Als het morgen ochtend niet gaat doe ik dat meteenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het liefste 's morgens urine inleveren. Je hoeft er niet eens voor naar de dokter. De assistente kan het zo nakijken.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, ik gaf het af bij de huisarts en ik moest na half 2 bellen voor de uitslag. Als het morgen ochtend niet gaat doe ik dat meteen
Lekkerquote:
Wel even laten weten wat en hoe het smaakte he?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:37 schreef Tarado het volgende:
ik weet het nog niet, ga uit eten, Franse keuken geloof ik
als de wijn maar smaaktquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Wel even laten weten wat en hoe het smaakte he?
Oeh chicquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:37 schreef Tarado het volgende:
ik weet het nog niet, ga uit eten, Franse keuken geloof ik
Volgens mij kunnen de Fransen wel wijn maken...tenminste zoiets heb ik wel eens gehoord.quote:
ja jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen de Fransen wel wijn maken...tenminste zoiets heb ik wel eens gehoord.
Zuurkoolquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:34 schreef Blaadjes het volgende:
Wat eten we vandaag?
Stampot spitskool met spek en worst hier. Jummie
Geen idee moet moeders de vrouw vragen straksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:34 schreef Blaadjes het volgende:
Wat eten we vandaag?
Stampot spitskool met spek en worst hier. Jummie
ik deed vroeger altijd suiker over m'n zuurkool en stiekem doe ik dat nog wel eens.quote:
Je klínkt al getrouwdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee moet moeders de vrouw vragen straks
ik vermijd het gewoonquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik deed vroeger altijd suiker over m'n zuurkool en stiekem doe ik dat nog wel eens.
Echt een aanrader!
Hahahah nee dat nog niet. Maar vind dat grappig woord in nederlandsquote:
ieuwquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dank je maar ris de veau vind ik wel lekker
Mooie taal vind ik dat. Italiaans ook trouwens.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben russisch aan het leren jongens. Dus hopelijk over 2 jaar kan ik dingen lezen voor bnw van russia today.
Super moeilijk wel. En mn oma die het spreekt weigert het te spreken anders had ik haar kunnen vragen sommige dingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooie taal vind ik dat. Italiaans ook trouwens.
Niet goed voor de blaasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik deed vroeger altijd suiker over m'n zuurkool en stiekem doe ik dat nog wel eens.
Echt een aanrader!
Bedanktquote:
¡Español también es un idioma bonito!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooie taal vind ik dat. Italiaans ook trouwens.
Uhuhquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
¡Español también es un idioma bonito!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |