Die heb ik alquote:Op zondag 30 november 2014 20:13 schreef Brecht35 het volgende:
Downstar, je verdient een standbeeld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Teclast heeft een Z3735F, en Voyo A1 een Z3735Fquote:Op maandag 1 december 2014 16:46 schreef Michael-H het volgende:
Bedankt voor de review!![]()
Zeker het aspect dat je gewoon de volledige versie van Windows draait spreekt me wel aan bij deze tablets. Alleen is 8 inch misschien te klein om fatsoenlijk desktop applicaties op te draaien.
Zie op aliexpress de uitgebreid besproken Voyo A1 en de Teclast X80H voorbij komen. Beiden hebben dezelfde specs en ongeveer dezelfde prijs. Nog enig verschil tussen deze twee apparaten (misschien qua support)?
Ja volledige windows is echt heerlijkquote:Op maandag 1 december 2014 16:46 schreef Michael-H het volgende:
Bedankt voor de review!![]()
Zeker het aspect dat je gewoon de volledige versie van Windows draait spreekt me wel aan bij deze tablets. Alleen is 8 inch misschien te klein om fatsoenlijk desktop applicaties op te draaien.
Zie op aliexpress de uitgebreid besproken Voyo A1 en de Teclast X80H voorbij komen. Beiden hebben dezelfde specs en ongeveer dezelfde prijs. Nog enig verschil tussen deze twee apparaten (misschien qua support)?
Tja, 80 + shipping + fee = 100 dollar minimaalquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:49 schreef Michael-H het volgende:
Hmmm, de verleiding is groot om de Voyo A1 te halen maar als ik deze post moet geloven komt er binnenkort nog beter spul aan.
Misschien toch nog maar tot januari wachten
De Onda v820W is inmiddels te verkrijgen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:49 schreef Michael-H het volgende:
Hmmm, de verleiding is groot om de Voyo A1 te halen maar als ik deze post moet geloven komt er binnenkort nog beter spul aan.
Misschien toch nog maar tot januari wachten
Hier is de ChuWi een kleine 100 dollar, omgerekend 80 euro!quote:Op woensdag 10 december 2014 07:10 schreef Kenzi het volgende:
[..]
De Onda v820W is inmiddels te verkrijgen.
De Chuwi komt 20 december uit
Beide rond dezelfde prijs.
quote:Also, according to CHUWI, their team of engineers will soon develop an Android ROM for the Vi8
als er 4 GB inzit nog meerquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:51 schreef mschol het volgende:
waarom hebben die dingen trouwens allemaal slechts 2GB?
dat 3GB het duurder maakt is logisch, maar dan kan je er wel nog meer mee
Heb zelf een Pipo M9 Max, en een Onda V891W, en gebruik eigenlijk alleen de Windows tablet nog. Dit komt deels doordat je zoveel vrijheid hebt op een Windows tablet, maar aan de andere kant heb je op een Android veeeeel meer apps om uit te kiezen. Whatsapp gaat bijvoorbeeld niet werken op een Windows, wat dan wel weer werkt op een Android.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:15 schreef shiznuts het volgende:
Hoef zelf ook geen extreme dingen te doen met zo'n tablet. Maar heb het weleens een keertje gehad met telkens Android firmware flashen e.d. . En vind het ergens ook wel gewoon een cool idee om dezelfde gebruikerservaring te hebben op m'n tablet als m'n laptop en dezelfde programma's en routine erop na te houden qua mail lezen, browsen, downloaden en media consumeren. Nu heb ik wel een Windows Surface 3 Pro van de zaak. Maar helaas hebben ze daar een gelimiteerde eigen interface op gezet, kan ik niks installeren enz etc. Dus er is een PiPO W6 onderweg zodat ik wat vrijer Windows op een tablet kan ervaren. Zie er eigenlijk wel naar uit.
Nog mensen die van Android op Windows zijn gegaan en beide naast elkaar gebruiken, de een over de ander bevoorkeuren?
Hiero, ook al deels aangeven in de review.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:15 schreef shiznuts het volgende:
Hoef zelf ook geen extreme dingen te doen met zo'n tablet. Maar heb het weleens een keertje gehad met telkens Android firmware flashen e.d. . En vind het ergens ook wel gewoon een cool idee om dezelfde gebruikerservaring te hebben op m'n tablet als m'n laptop en dezelfde programma's en routine erop na te houden qua mail lezen, browsen, downloaden en media consumeren. Nu heb ik wel een Windows Surface 3 Pro van de zaak. Maar helaas hebben ze daar een gelimiteerde eigen interface op gezet, kan ik niks installeren enz etc. Dus er is een PiPO W6 onderweg zodat ik wat vrijer Windows op een tablet kan ervaren. Zie er eigenlijk wel naar uit.
Nog mensen die van Android op Windows zijn gegaan en beide naast elkaar gebruiken, de een over de ander bevoorkeuren?
10,1" met 2GB ram en 32GB geheugen voor 205 incl verzendenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:27 schreef RobertNL het volgende:
8.9 is wel een fijne maat naar mijn mening. 10" modellen zijn inderdaad wat duurder door de hogere prijs van de Windows licentie.
Maar of die zijn in Nederland dan ook weer wat duurder vaak.
Een aantal 10' modellen hebben wel surface like covers. Is zoiets niet iets?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:45 schreef l0lownkill het volgende:
Mijn broer heeft de asus T100, mooi dingetje vooral om het feit dat er standaard een toetsenbord met touchpad op zit. Als de chinese windows tabs dat hadden gehad had ik de knoop wel doorgehakt, want je hebt eigenlijk alleen van die gare covers met een pauper toetsenbordje erin
Tja, die zijn dan weer erg duur. Wellicht komt er ooit een chinees met een opklikbaar keyboard + touchpad en wellicht dualbootquote:Op zondag 11 januari 2015 17:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Een aantal 10' modellen hebben wel surface like covers. Is zoiets niet iets?
Overigens gebruik ik nu ook een los toetsenbord + muis bij de tablet. Een MS universal cover kan een prima combo zijn met zo'n tablet.
bijna een week verder en nog geen fotoquote:Op zondag 11 januari 2015 23:31 schreef shiznuts het volgende:
Ik maak morgen wel ff een fotootje van mijn setup PiPO W6 + Microsoft Universal Keyboard.#vinnutwelfijn.
Gebruik trouwens sinds eeuwen de Live Essentials, voor mail ook. Maar dat is echt tergend langzaam op de W6.Tijd zeker om maar over te stappen op Outlook ofzo.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:31 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je wat vertellen over de bouwkwaliteit van de Onda? Ben ook naar de 891 aan het kijken, ivm het scherm (Full hd @ 8.9''). En het opladen, heb ergens gelezen dat je dat via usb moet doen en dus geen wired toetsenbord kan aansluiten, klopt dat?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef igi0n het volgende:
Linkdump/Spam![]()
Iemand belang bij een Voyo a1 mini? Gekocht tijdens het grote 'urumqi' probleem, en is dus 2 maand te laat binnen gekomen terwijl ik al lang een andere heb gekocht (Onda V891W) en deze dus nu 'extra' is!
V&A / [TK] Voyo A1 mini (W8.1 tablet, quadcore)
Ziet er goed uit, alleen heb je voor de prijs voor een gaar toetsenbordje al weer bijna een nieuwe windows tabletquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:31 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zelf ook op zoek naar een 8.9" windows tablet. Ik heb nog niets besteld maar van de drie die aan mijn eisen voldoen vind ik de Onda v891w (op papier) de minste met maar een 5000 mAh batterij en verder geen bijzondere features. De Onda is wel het goedkoopst van de drie, ik heb 'm voor ¤140 gezien.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:44 schreef Henkerbedenker het volgende:
[..]
Kan je wat vertellen over de bouwkwaliteit van de Onda? Ben ook naar de 891 aan het kijken, ivm het scherm (Full hd @ 8.9''). En het opladen, heb ergens gelezen dat je dat via usb moet doen en dus geen wired toetsenbord kan aansluiten, klopt dat?
Kan je wat vertellen over de batterijduur, aangezien de accu niet super fors is?
De W6 zonder 3g en gps is er ook nogquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:59 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
Kent iemand hier nog andere 8.9" tablets die ik over het hoofd heb gezien bij mijn zoektocht? Anders ga ik denk ik de iFive bestellen bij geekbuying... iemand toevallig nog een couponcode?
Bouwkwaliteit is prima, vrij degelijk! Ligt ook lekker in de hand.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:44 schreef Henkerbedenker het volgende:
[..]
Kan je wat vertellen over de bouwkwaliteit van de Onda? Ben ook naar de 891 aan het kijken, ivm het scherm (Full hd @ 8.9''). En het opladen, heb ergens gelezen dat je dat via usb moet doen en dus geen wired toetsenbord kan aansluiten, klopt dat?
Kan je wat vertellen over de batterijduur, aangezien de accu niet super fors is?
Volgens mij is 2GB de max bij deze intel chips. Als je meer geheugen wilt zal er een andere chip inzitten en ga je ver boven je budget uitkomen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:39 schreef Thymen. het volgende:
Mijn vriendin zou graag een tablet hebben, omdat ze hem voornamelijk voor schoolwerk wil gebruiken leek een Windows tablet mij fijner als een android.
Ze wil graag de volgende dingen:
niet groter dan 9 inch
toetsenbord (wellicht los)
HD resolutie
ik zat zelf naar deze te kijken:
http://www.banggood.com/O(...)953569.html?bid=8726
iemand ervaring met dit model?
Budget is rond de 200 euro dus mag wellicht wat luxer dan deze
en is de 2GB ram genoeg? zijn er ook modellen met 4GB?
Wist ik niet. Weggehaald.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:45 schreef RobertNL het volgende:
Let wel die site is niet van de fabrikant. Zou hen daar niet bestellen.
de onda schijnt geen gladde achterkant te hebben, hoe zit dat bij pipo?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:45 schreef RobertNL het volgende:
Let wel die site is niet van de fabrikant. Zou hen daar niet bestellen.
Qua bouwkwaliteit zou ik zelf eerder voor een pipo w6 gaan dan voor de onda. Heb ze beiden en de w6 heeft naast een beter scherm ook een betere bouwkwaliteit.
Wel glad. Maar de randen maken wat wel weer goed. Onda heeft inderdaad een wat fijnere achterkant van dat. Maar de algehele bouwkwaliteit qua scherm en stevigheid zijn bij de PIPO wel veel beterquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
de onda schijnt geen gladde achterkant te hebben, hoe zit dat bij pipo?
Dat vind ik opzich wel fijn, goede grip op de tablet
Tja, je kan denken aan een PIPO P4, maar gezien je hier in het Windows topic zit is dat niet het juiste OSquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:12 schreef Questular het volgende:
Ik heb een Ipad 2 thuis liggen die voor geen meter meer functioneert... wat raden jullie aan als de tablet vooral gebruikt wordt om thuis op de bank te internetten, wel een tablet met een degelijke bouwkwaliteitHet hoeft dus geen ultieme budget tablet te zijn maar heel veel geld uitgeven voor een overgekwalificeerde tablet hoeft ook weer niet
die onda dual boot leek mij ook erg geinig, maar dat kost zo'n 200 usd en dan issie witquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:12 schreef RobertNL het volgende:
Dat klopt wel zo ongeveer qua prijs. Overigens is de onda 891w dual boot ook wel grappig. Helaas had ik zelf erg veel last van het olie-achtige scherm (1e batch) en heeft hij een kleinere batterij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |